Το ΥΠΕΘΑ βγάζει απο τα στρατιωτικά οικήματα τις πολύτεκνες οικογένειες των στρατιωτικών- Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η απόφαση ΓΕΑ




Σύμφωνα με αναγνώστη μας:
Tο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης μέσω του Αρχηγού της Πολεμικής Αεροπορίας, εν μέσω θέρους, ανακοινώνει την αποστέγαση πολύτεκνων οικογενειών και την αλλαγή των ορίων παραμονής εντός Στρατιωτικών Οικημάτων. Βασιζόμενοι σε Διαταγές και Κανονισμούς επί σειρά ετών πολλοί Στρατιωτικοί μεγάλωσαν την οικογένειά τους, φέρνοντας στον κόσμο περισσότερα παιδιά από όσα αναλογούν στη μέση Ελληνική οικογένεια.


Διαβάστε το υπόμνημα:



ΠΡΟΣ : Ανώτατη Συνομοσπονδία Α/Δ Τανάγρας, 5 Αυγούστου 2020
Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ)
ΘΕΜΑ : Στέγαση Πολυτέκνων ΠΑ εντός Οικημάτων Στέγασης Έγγαμων
Αξιωματικών-Ανθυπασπιστών-Υπαξιωματικών (ΟΣΕΑΑΥ)


1. Μετά λύπης μου σας πληροφορώ την απόφαση του Γενικού
Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ) με το υπ' αρ. Φ.400/ ΑΔ. 2657/ Σ.378/ 29 06 2020
έγγραφο, το οποίο δημοσιεύτηκε με το ΦΕΚ Β’ 3061/ 23-07-2020 (Άρθρο Μόνο)
και σύμφωνα με το οποίο περιορίστηκε ο χρόνος στέγασης των πολυτέκνων
οικογενειών στα ΟΣΕΑΑΥ της Πολεμικής Αεροπορίας (Π.Α.) στα πέντε έτη, με
πρόβλεψη μεταβατικής παράτασης ενός έτους.
2. Η νέα απόφαση είναι δυσμενέστερη της προηγούμενης ισχύουσας
(ΦΕΚ Β’ 1546/5-08-2008), στην οποία υπήρχε διάταξη στο άρθρο 11,
παράγραφος 2, εδάφιο ιδ, σύμφωνα με την οποία οι πολύτεκνοι στρατιωτικοί
δικαιούνται στέγασης, κατ’ εξαίρεση και ανεξάρτητα από τη βαθμολογία που
συγκεντρώνουν, «.... εφόσον τα τέκνα τους αποτελούν μέλη της οικογενείας τους
σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Ήτοι να έχουν τη γονική μέριμνα και
επιμέλεια τεσσάρων τουλάχιστον τέκνων από έναν ή περισσότερους γάμους ή
νομιμοποιηθέντων ή νομίμως αναγνωρισθέντων ή υιοθετημένων, τα οποία είναι
άγαμα και δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό τρίτο (23°) έτος της ηλικίας τους ή
σπουδάζουν σε αναγνωρισμένες τριτοβάθμιες σχολές πανεπιστημιακής και
τεχνολογικής εκπαίδευσης και αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα της
ημεδαπής ή της αλλοδαπής ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις
και δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25°) έτος της ηλικίας τους και
εφόσον δεν διαθέτουν στην περιοχή οικία, που να υπερβαίνει τα 110 τ.μ.. Στα
τέκνα αυτά συνυπολογίζονται και αυτά με οποιοδήποτε αναπηρία σε ποσοστό
εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω ισοβίως, ανεξαρτήτως ηλικίας και
οικογενειακής κατάστασης.»
3. Ομοίως στο ίδιο ΦΕΚ (Β’ 1546) αναφέρεται στο άρθρο 16,
παράγραφος 2, η παραμονή κατ' εξαίρεση του κανόνα των πολυτέκνων
στρατιωτικών στα ΟΣΕΑΑΥ της Π.Α. «για όσο χρόνο καλύπτονται από τις
διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας». Καθίσταται, λοιπόν, σαφές δια Νόμου ότι η
στέγαση παρεχόταν χωρίς χρονικό περιορισμό και αποτελούσε ένα από τα
καλύτερα, τα πλέον κατάλληλα και χρήσιμα, μέτρα στήριξης της πολύτεκνης
οικογένειας.
4. Στο Άρθρο 21 (Προστασία οικογένειας, γάμου, μητρότητας και
παιδικής ηλικίας, δικαιώματα ατόμων με αναπηρίες) του Συντάγματος της
Ελληνικής Δημοκρατίας, το οποίο αποτελεί τον υπέρτατο Νόμο του Κράτους
και μεταφέρθηκε στη δημοτική γλώσσα με το Β’ Ψήφισμα της 6ης Μαρτίου 1986
της ΣΤ’ Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων και όπως αναθεωρήθηκε με το
Ψήφισμα της 6ης Απριλίου 2001 της Ζ’ Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων, το
Ψήφισμα της 27ης Μαΐου 2008 της Η’ Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων και
το Ψήφισμα της 25ης Νοεμβρίου 2019 της Θ’ Αναθεωρητικής Βουλής των
Ελλήνων, που δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ. 187/Α’/28.11.2019), ο Συνταγματικός


Νομοθέτης προσφάτως προέβλεψε στο Δεύτερο μέρος, που αφορά Ατομικά και
Κοινωνικά δικαιώματα και όρισε πως « 1. Η οικογένεια, ως θεμέλιο της
συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και
η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους. Το Κράτος μεριμνά
για τη διασφάλιση συνθηκών αξιοπρεπούς διαβίωσης όλων των πολιτών μέσω
ενός συστήματος ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος, όπως ο νόμος ορίζει. 2.
Πολύτεκνες οικογένειες, ανάπηροι πολέμου και ειρηνικής περιόδου, θύματα
πολέμου, χήρες και ορφανά εκείνων που έπεσαν στον πόλεμο, καθώς και όσοι
πάσχουν από ανίατη σωματική ή πνευματική νόσο έχουν δικαίωμα ειδικής
φροντίδας από το Kράτος. 3. Tο Kράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών και
παίρνει ειδικά μέτρα για την προστασία της νεότητας, του γήρατος, της αναπηρίας
και για την περίθαλψη των απόρων. 4. H απόκτηση κατοικίας από αυτούς που
την στερούνται ή που στεγάζονται ανεπαρκώς αποτελεί αντικείμενο ειδικής
φροντίδας του Kράτους. 5. O σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής
πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση
του Κράτους. 6. Τα άτομα με αναπηρίες έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν
μέτρων που εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη
συμμετοχή τους στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας.»
5. Ο Συνταγματικός νομοθέτης, αναγνωρίζοντας την προσφορά των
πολυτέκνων οικογενειών στην κοινωνία και τη συμβολή τους στην άμβλυνση της
υπογεννητικότητας, με την παρ.2 του άρθρου 21 του Συντάγματος, παρέχει
ειδική προστασία στις οικογένειες αυτές, αφού η διάταξη αυτή αναφέρει ρητά
ότι: «Οι Πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα της ειδικής φροντίδας του
κράτους».
6. Περαιτέρω το Σ.τ.Ε. και τα Διοικητικά Δικαστήρια της χώρας με
σειρά αποφάσεών τους έχουν αποφανθεί πως τελικά: «Η εξυπηρέτηση του
ατομικού συμφέροντος των πολυτέκνων, αποτελεί εξυπηρέτηση του
γενικότερου δημοσίου συμφέροντος, προ του οποίου και αυτή η αρχή της
ισότητας των Ελλήνων απέναντι στο νόμο υποχωρεί, λόγω του
δημογραφικού προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα μας». (Δ.Ε. Αθηνών:
2762/1998, 2764/1998, 2767/1998, 2160/1989, 2161/1989 κ.α.). (Σ.τ.Ε.:
2216/1975, 4062/1990, 4069/1990, 4070/1990, 2773/1991, 2781/1991, κ.ά.).
7. Συνεπώς, παρά τη σαφή διατύπωση του Άρθρου 21 του
Συντάγματος περί ειδικής φροντίδας των πολύτεκνων οικογενειών, οι
σχετικές διατάξεις που ισχύουν για όλους τους Έλληνες Πολίτες (άνδρες και
γυναίκες), δυστυχώς δε βρίσκουν πάντα εφαρμογή στους πολύτεκνους
Στρατιωτικούς σύμφωνα με το ΦΕΚ Β' 3061. Το εν λόγω ΦΕΚ, ενώ θα έπρεπε
να βελτιώνει τη διαβίωση των πολύτεκνων οικογενειών, τουναντίον τις φέρνει σε
πολύ δυσμενέστερη κατάσταση, δυσχεραίνοντας ακόμα περισσότερο τα
πενιχρά οικονομικά έσοδα των Στρατιωτικών.
8. Οι Πολύτεκνες οικογένειες ανήκουν στις πλέον ευπαθείς ομάδες της
κοινωνίας και αυτό ενισχύεται με τρόπο αναντίρρητο από τα παρακάτω:


α. Στην επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των
Κοινοτήτων για το ευρωπαϊκό έτος κατά της φτώχειας και του κοινωνικού
αποκλεισμού και ειδικότερα στην κατηγορία ευπαθείς ομάδες διαπιστώθηκε πως
«Η απειλή της φτώχειας είχε την τάση να είναι πολύ σοβαρότερη για ορισµένες


οµάδες, όπως οι άνεργοι, οι µόνοι γονείς (κυρίως µητέρες), οι ηλικιωµένοι που
ζουν μόνοι (κυρίως γυναίκες) και οι πολύτεκνες οικογένειες..» Πηγή:(
https://ec.europa.eu/transparency/regdoc/rep/1/2003/EL/1-2003-773-EL-F1-
1.Pdf)


β. Επίσημο κείμενο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τίτλο «Ευρωπαϊκή
πλατφόρμα για την καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού
αποκλεισμού: ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο για κοινωνική και εδαφική συνοχή -
COM(2010) 758 τελικό, 16.12.2010» αναφέρει ότι «Στην Ευρώπη σήμερα,
περισσότερα από 20 εκατομμύρια παιδιά κινδυνεύουν από τη φτώχεια. Ο
κίνδυνος αυξάνεται στο 25% για τα παιδιά που ζουν σε μεγάλες οικογένειες και
υπερβαίνει το 30% για τα παιδιά που ζουν με έναν μόνο γονέα. (https://eur-
lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2010:0758:FIN:EL:PDF)».
Πληθώρα άλλων επίσημων κειμένων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφέρονται
στις πολύτεκνες οικογένειες ως ευάλωτη κοινωνική ομάδα με πολύ υψηλό
κίνδυνο φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού.


γ. Η Ελληνική Πολιτεία εμπράκτως αναγνώρισε την ιδιαιτερότητα της
Πολύτεκνης Οικογένειας και το γεγονός ότι αποτελεί ευαίσθητη κοινωνική
ομάδα, με την Υπουργική Απόφαση Φ.400/32/82424/Σ.343/27-5-2011 - ΦΕΚ
1139/Β/3-6-2011


δ. Aπό την πλευρά της Ακαδημαϊκής Θεωρίας ο κ. Χρυσόγονος
αναφέρει: « οι πολύτεκνες οικογένειες πρέπει να απολαμβάνουν αυξημένων
κοινωνικών παροχών ...πρέπει να παρέχεται προνομιακή μεταχείριση στις
θέσεις εργασίας στο δημόσιο... (Χρυσόγονος Κ., Το ελληνικό Σύνταγμα και η
οικογένεια, ΕλλΔνη 1997, σελ. 739).


ε. Ο Εξοχώτατος πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ.
Προκόπιος Παυλόπουλος – έγκριτος καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου - στις 05
Νοεμβρίου 2017 δήλωσε τα εξής: «Θυμίζω προς κάθε κατεύθυνση ... ότι η
Πολύτεκνη Οικογένεια έχει δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος.
Καθιερώνει ένα ειδικό κοινωνικό δικαίωμα. Και το δικαίωμα προσδιορίζει,
ταυτοχρόνως, τις υποχρεώσεις που έχουν εκείνοι προς τους οποίους
απευθύνεται η άσκηση του δικαιώματος». Ομοίως στις 03 Νοεμβρίου 2019
υπογράμμισε ότι «H Οικογένεια είναι θεμέλιο της Κοινωνίας για τους Έλληνες και
η Πολύτεκνη Οικογένεια είναι πυρήνας της Οικογένειας». Όπως σημείωσε
«Τούτο προκύπτει, ευθέως, ως κορυφαίο θεσμικό πρόταγμα, και από το
Σύνταγμά μας, το οποίο, στο άρθρο 21 παρ. 1 και 2, επιφυλάσσει
εμβληματική, κυριολεκτικώς, προστασία, εκ μέρους του Κράτους, στην
Πολύτεκνη Οικογένεια». Παράλληλα, σημείωσε, ότι η επιλογή αυτή του
Συντακτικού Νομοθέτη στοχεύει στο να υπενθυμίζει, στο διηνεκές, και στις
τρεις Κρατικές Εξουσίες, ότι η προστασία της Πολύτεκνης Οικογένειας είναι
ένα από τα πιο σημαντικά μέσα αντιμετώπισης του μείζονος Δημογραφικού
προβλήματος, η επιδείνωση του οποίου διαβρώνει δραματικά τα θεμέλια της
Ελληνικής Κοινωνίας και υπονομεύει επικίνδυνα την προοπτική της. Πηγή:
https://www.sofokleousin.gr/paylopoulos-i-prostasia-tis-polyteknis-oikogeneias-
moxlos-antimet
9. Με βάση όλα τα παραπάνω, είναι προφανές ότι είναι κοινά αποδεκτό
σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο, ότι οι πολύτεκνες οικογένειες χρήζουν
ιδιαίτερης αντιμετώπισης. Μολοταύτα, η νέα απόφαση της Ηγεσίας της Π.Α.
διαταράσσει απίστευτα τον οικογενειακό προγραμματισμό και επιβαρύνει
εντόνως την εύρυθμη λειτουργία των πολύτεκνων οικογενειών, εφόσον ξαφνικά


ορίζεται πως οι πολύτεκνες οικογένειες που στεγάζονται σε ΟΣΕΑΑΥ πρέπει να
αποστεγαστούν, έστω και με παράταση στο χρόνο εκτέλεσης αυτής. Ταυτόχρονα
υπονομεύεται η προβλεπόμενη από το Σύνταγμα προστασία της
πολύτεκνης οικογένειας.
10. Θα ήταν ιδανικό να εκτιμηθεί ότι πολλές σύζυγοι πολύτεκνων
στρατιωτικών είναι άνεργες και πως αρκετοί συνάδελφοι βρίσκονται σε πολύ
δύσκολη οικονομική κατάσταση. Η μέχρι σήμερα χωρίς χρονικό περιορισμό
στέγαση εντός ΟΣΕΑΑΥ είχε αποτελέσει ένα σημαντικότατο παράγοντα
ρύθμισης του οικογενειακού και οικονομικού προγραμματισμού των
οικογενειών αυτών. Είχε αποτελέσει παράγοντα σταθερότητας που καθόριζε
τα σχολεία, τα φροντιστήρια, τις δραστηριότητες των τέκνων, εν γένει την
κοινωνική ζωή, η οποία πλέον ανατρέπεται με συνέπειες που δύσκολα μπορούν
να αντιμετωπιστούν με το αξιοπρεπές, αλλά οριακό εισόδημα του πολύτεκνου
Στρατιωτικού. Επί σειρά ετών, οι περιορισμένοι σε αριθμό στεγασμένοι εντός
ΟΣΕΑΑΥ, πολύτεκνοι Στρατιωτικοί, ένιωθαν ευγνώμονες και προσπαθούσαν
αξιοπρεπώς να αναθρέψουν τα τέκνα τους, με βάση τη σταθερότητα στέγασης.
Αρκετοί άλλοι συνάδελφοι με δύο (2) ή τρία (3) παιδιά, με βάση τη σταθερή
στέγη, τόλμησαν να φέρουν στον κόσμο παιδιά με σκοπό τη στήριξη του
Ελληνικού Γένους, όπως προστάζει το Σύνταγμα. Η ανατροπή της μέχρι
σήμερα κατάστασης έρχεται σε αντίθεση με την Αρχή της Δεδηλωμένης
Εμπιστοσύνης του Πολίτη προς το Κράτος. Πώς θα μπορέσουν οι υπόλοιποι
Έγγαμοι Στρατιωτικοί να πειστούν, ότι δεν θα βρεθούν και αυτοί «διωκόμενοι»,
αν ακολουθήσουν το παράδειγμα των πολύτεκνων γονέων, ώστε να
συνεισφέρουν στην επίλυση του Δημογραφικού προβλήματος που ταλανίζει τη
χώρα μας, προσφέροντας με τη σειρά τους νέους Έλληνες Πολίτες;
11. Σύμφωνα με το ΦΕΚ Β’ 1546/5-08-2008 η Υπηρεσία κρίνει επαρκή
τη στέγαση πολύτεκνων οικογενειών σε διαμερίσματα των 110τ.μ. (για αυτό και
θέτει περιορισμό σε όσους έχουν μεγαλύτερα, αποκλείοντας τους ιδιοκτήτες
αυτών να στεγαστούν εντός ΟΣΕΑΑΥ!), χωρίς όμως να υπολογίζει, πώς θα
καταφέρουν οι αποστεγαζόμενοι, αρκετοί με ένα μισθό, να ενοικιάσουν ένα
αξιοπρεπές διαμέρισμα στα πρότυπα που η ίδια θέτει! Η νέα απόφαση για
αποστέγαση έρχεται σε συνταγματική σύγκρουση με την παράγραφο 4 του
Άρθρου 21 για όσους «στεγάζονται ανεπαρκώς» και θα έπρεπε
συνεχίζοντας να « αποτελεί αντικείμενο ειδικής φροντίδας του Kράτους».
12. Επιπρόσθετα, υπάρχει συχνή και έντονη απροθυμία των
εκμισθωτών να μισθώσουν τα σπίτια τους σε πολυμελείς οικογένειες,
ιδιαίτερα, όταν ο νόμος ορίζει ελάχιστη τριετή (3) μίσθωση. Εμμέσως, οι
πολύτεκνοι αποκλείονται για τρία (3) χρόνια από το δικαίωμα εκ νέου αίτησης
για στέγαση στα ΟΣΕΑΑΥ, εφόσον έτσι ορίζει ο Νόμος! Θεωρώ αδιανόητη την
παράνομη κρυφή μίσθωση για ένα έτος για οποιοδήποτε νομοταγή
Αξιωματικό-Ανθυπασπιστή-Υπαξιωματικό της Π.Α. . Επιπλέον το κόστος
ενοικίασης έχει ανέλθει κατακόρυφα, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα και έχει
καταστεί απαγορευτικό για όσους έχουν πολλαπλά έξοδα διαβίωσης, όπως
οι πολυμελής οικογένειες!
13. Από τα παραπάνω γεννούνται τα ακόλουθα ερωτήματα:


α. Γιατί η Π.Α. ως φύλακας των Αιθέρων, στρέφεται εναντίον των
Πολύτεκνων Αξιωματικών-Ανθυπασπιστών-Υπαξιωματικών, Φυλάκων της
Οικογένειας;


β. Πόσες πολύτεκνες οικογένειες με 4 και άνω παιδιά θα βρεθούν σε


οικονομική ένδεια;


γ. Πώς οι γονείς αυτοί θα ανταπεξέλθουν στις βασικές ανάγκες τους;
δ. Πόσες πολύτεκνες οικογένειες θα προστεθούν σε αυτές που
διαβιώνουν κάτω από το όριο της φτώχιας, λόγω των υπέρογκων ενοικίων που
ξαφνικά καλούνται να πληρώσουν, ώστε να στεγάσουν επαρκώς και
αξιοπρεπώς την πολυπληθή οικογένειά τους ;


ε. Πόσα είναι στο σύνολό τους τα οικήματα της Π.Α. και πόσοι


Πολύτεκνοι γονείς είναι ωφελημένοι από την στέγασή τους σε ΟΣΕΑΑΥ;


στ. Με ποιο τρόπο θα ωθήσει η Π.Α. το έγγαμο προσωπικό της να
στηρίξει το Ελληνικό Γένος, συμβάλλοντας στην επίλυση του Δημογραφικού
προβλήματος της Ελλάδας;
14. Σκοπός της επιστολής μου είναι να σας ευαισθητοποιήσω και να
σας ενημερώσω εγκαίρως ως προς τις ανθρώπινες ανάγκες και τα έντονα
προβλήματα που ανακύπτουν εις βάρος των πολύτεκνων οικογενειών. Αφήνω
στην ορθολογική κρίση σας την δυνατότητα διαμαρτυρίας εκ μέρους σας, προς
επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων. Σας επισημαίνω ότι πλέον πολλά -από τα
λίγα- ευεργετήματα στους πολύτεκνους, χορηγούνται με αυστηρά εισοδηματικά
κριτήρια, κατά τρόπον που αποκλείονται ή επωφελούνται ελάχιστα πολλές
οικογένειες, ιδίως αν εργάζονται αμφότεροι οι γονείς. Στην τελευταία κατηγορία
είναι πολλοί στρατιωτικοί, που πιθανώς δεν επωφελούνται ουσιωδώς από
κάποιο άλλο μέτρο, λόγω του αξιοπρεπούς -αλλά οριακού για πολυμελή
οικογένεια- εισοδήματος. Το μέτρο της στέγασης των πολυτέκνων χωρίς χρονικό
περιορισμό εντός ΟΣΕΑΑΥ, ήταν πολλαπλά και ουσιαστικά χρήσιμο μέτρο
ουσιαστικής δημογραφικής πολιτικής, που είναι και το ζητούμενο σήμερα,
μάλλον δε εδώ και πολλά έτη.


Τροποποιήση Κανονισμού ΟΣΕΑΑΥ(23 Ιουλ 2020) by ValiaAbatziA on Scribd

Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά