Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Αναγνώστης: Δεν υπάρχει πρόβλημα με την ασφάλιση των αποστράτων

 



Όπως μας ενημέρωσε αναγνώστης ο στρατιωτικός που φεύγει απο τις ΕΔ με αποστρατεία κανονικά ασφαλίζεται και δεν υπάρχει πρόβλημα:


Στην επίσημη ιστοσελίδα του ΓΕΣ υπάρχουν οδηγίες με τις απορρέουσες υποχρεώσεις-ενέργειες του απερχόμενου προσωπικού κατά την έξοδο από τις Ε.Δ. Μια από αυτές είναι και η ασφαλιστική ενημερότητα (υγεία). Δηλαδή μεταφερόμαστε από ασφάλιση ΥΠΕΘΑ σε ΔΗΜΟΣΙΟΥ-ΟΠΑΔ. Απλά με την ενοποίηση των ασφαλιστικών ταμείων κτλ- ηλεκτρονική συνταγογράφηση. δεν παίρνουμε πλέον βιβλιάρια όπως παλιά απλά περνάμε απογραφή με ΑΜΚΑ και έτσι φαινόμαστε ηλεκτρονικά στο εθνικό σύστημα υγείας αν είμαστε ασφαλισμένοι ή όχι.(στρκά ή πολιτικά νοσοκομεία, στκούς ή ιδιώτες ιατρούς). Τουτέστιν, πλέον δεν υφίσταται ΟΠΑΔ (βιβλιάρια νοσηλείας ιδίου+μελών) αλλά μόνο ΕΦΚΑ. Οπότε πηγαίνουμε στα κεντρικά του ΕΦΚΑ της πόλης που διαμένουμε. Για την Θεσσαλονίκη τέλος ΟΠΑΔ -Καζαντζάκη 4. Πηγαίνουμε πλατεία Αριστοτέλους στα κεντρικά του ΕΦΚΑ (απέναντι απο ΑΤ Λευκού Πύργου) στο γκισέ 1 ή 6-ισόγειο (με ΦΕΚ αποστρατείας-βεβαίωση Μονάδος ότι παραδώσαμε τα βιβλιάρια νοσηλείας ΥΠΕΘΑ-Ε1 όπου αναγράφεται το ΑΦΜ το δικό μας και της συζύγου (εάν δεν είχε δική της ασφάλιση)-βεβαιώσεις μέσω ΗΔΙΚΑ για τα ΑΜΚΑ των προς ασφάλιση μελών- πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης Χ2 φορές- και τέλος Φ/Α αστυνομικής ταυτότητας ιδίου και των μελών (εάν έχουν).   Βιβλιάρια ΤΕΛΟΣ δεν υπάρχουν, απλά ο υπάλληλος μας περνάει ηλεκτρονικά μέσα στο σύστημα (ΑΠΟΓΡΑΦΗ) και τέλειώσαμε. Επίσκεψη σε στρατιωτικό ή πολιτικό νοσοκομείο ή σε ιδιώτη ιατρό μόνο με το ΑΜΚΑ. Σε μένα η όλη υπόθεση πήρε περίπου 30 λεπτά.


Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου