Α. Κουλιός(υποψήφιος Πρόεδρος ΕΣΠΕΛ): Απαντά σε 10 ερωτήματα σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη- Τι λέει για τους αντίπαλους- συνυποψήφιους του

 




Στη ¨μάχη¨ για τις ερχόμενες εκλογές στην ΕΣΠΕΛ , ρίχνεται ο Αποστόλης Κουλιός.

Νέος, με όραμα και όρεξη  μπαίνει στην διαδικασία να διεκδικήσει την ψήφο των  συναδέλφων του .

Ας τον γνωρίσουμε όμως:

Κα Αμπατζή σας ευχαριστώ θερμά για τη πρόσκληση και για την καλη σας διάθεση για πολυφωνία.
Τον τελευταίο χρόνο υπηρετώ στην 110 ΠΜ,στη Λάρισα.
Η κατάσταση προέλευσης μου είναι από τον θεσμό των ΕΠ.ΟΠ. Η ενασχόληση μου με την θεσμική εκπροσώπηση των συναδέλφων ξεκίνησε το 2015, με τον ΣΕΕΝΣΑ - Σύνδεσμο Εν Ενεργεία Στελεχών Αεροπορίας. Τα δύσκολα χρόνια δηλαδή, αφού δεν είχε θεσμοθετηθεί, τότε, με νόμο η εκπροσώπηση μας. Συνεχίζοντας την αναδρομή μου, το 2018, είχα την τιμή να διατελέσω Πρόεδρος της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΕΣΠΕΚΜ).


Ας δούμε τώρα τι απάντησε στις ερωτήσεις που του κάναμε:

1) Για ποιο λόγο θελήσατε να βαλετε υποψηφιότητα στην ΕΣΠΕΛ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

1) Ο λόγος της υποψηφιότητας μου δεν στοχεύει σε ευεργετήματα του νόμου, διότι έχω την ευλογία να είμαι πατέρας τριών αξιολάτρευτων παιδιών. Οπότε η ενασχόληση μου, με την θεσμικη εκπροσωπηση είναι μεράκι και αδιάκοπη προσφορά για το καλό των συναδέλφων και των οικογένειών μας.


 2) Τι προβλήματα έχει η περιοχή σας γνωρίζετε όσον αφορά τον δικό σας τομέα; 

2)Οι συνάδελφοι γενικότερα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε μεγάλο αριθμό θεμάτων. Σε γενικές γραμμές,δεν υπάρχει μεγάλη απόκλιση των θεμάτων, από περιοχή σε περιοχή. Σιγά-σιγά, με όρεξη και μεράκι ,αλλα με μεγάλη προσπάθεια θα πάρουν την κατεύθυνση τους.

3) Τι χαρακτηριστικά πρεπει να έχει ένας Πρόεδρος;

3) Τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διακατέχουν έναν πρόεδρο, τα αναφέρω επιγραμματικά, είναι:

Δικαιοσύνη, Δύναμη, Ντομπροσύνη και Πίστη σε αυτό που κάνει ( όλα με κεφαλαία - μακριά από ημίμετρα), μακριά από γκρίνιες και εντάσεις. Τα πάντα να τα λύνουμε με χαμόγελο, όπως συνηθίζω να λέω στην καθημερινότητα μου...

 4) Τι θα θέλατε να προσφέρετε στα μέλη της ΕΣΠΕΛ για ποιο λογο να σας ψηφίσουν; 

4) Αρκετοί συνάδελφοι γνωρίζουν την πορεία μου από την αρχή. Αυτό που ξεκίνησα να κάνω από την αρχή της ενασχόλησης μου, και που υπόσχομαι να συνεχίσω σε πιθανή εκλογή μου, είναι να σκυψω πάνω από τα προβλήματα μας και να εργαστώ σκληρά, γιατί κακά τα ψέματα όποιος έχει όρεξη να προσφέρει στην θεσμική μας εκπροσώπηση, υπάρχει πεδίον δόξης λαμπρό!!!

5) Γνωρίζετε την ευθύνη σε περίπτωση εκλογής σας; 

5) Εάν εκλεγώ η ευθύνη είναι πολύ μεγάλη και έχει πολλές απαιτήσεις: ''Εκπροσωπείς όλους τους συναδέλφους της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας''. Επομένως θα πρέπει να φανώ αντάξιος, της εμπιστοσύνης ,της εκτίμησης των συναδέλφων μου υπηρετούντων στη Λάρισα, που φημίζονται τόσο για την οξυδέρκεια, όσο και για την αυστηρότητα τους, αν στη συνεργασία μαζί τους κριθείς κατώτερος των προσδοκιών τους...


6) Τι πιστεύετε ότι δεν έκανε το προηγούμενο ΔΣ που θα μπορούσατε εσεις να κάνετε; 

6) Ο συνάδελφος θέλει να εργαστείς ,να νοιαστείς για το θέμα του και να του φέρεις θετικό αποτέλεσμα. Ο στρατιωτικός σιχαίνεται τις εντάσεις - πολύ περισσότερο τις δημόσιες και απαιτεί έργο από τους εκπροσώπους του και πολύ καλά κάνει. Τί να την κάνει την ίντριγκα και τις δημόσιες αντιπαράθεσεις όταν δεν έχεις κάνει τίποτα στα θέματα που καίνε την τσέπη και την καθημερινότητα του; Και επαναλαμβάνω πολύ καλά κάνει και είναι αυστηρός....


7) Ποιο ειναι το πρωτο πράγμα που θα κανετε σε περίπτωση εκλογής σας 

7) Θα πράξω, όπως έπραττα,από τα πρώτα μου βήματα στην θεσμική εκπροσώπηση. Κυρία Αμπατζή, ρωτώντας όλους όσους συναδέλφους με γνωρίζουν καλά, θα σας βεβαιώσουν για το εξής ένα: την ανεξάντλητη διάθεση μου για προσφορά και στήριξη στον κάθε συνάδελφο πάντα με καλά ποσοστά επιτυχίας!!!!!!! Φυσικά τίποτα δεν θα κατάφερνα μόνος μου αν δεν είχα δίπλα μου καλούς φίλους - συμμάχους. Γιατί πάντα η παρέα δημιουργεί τις νίκες, η συλλογικότητα παράγει έργο και επιτυχίες...

8) Ποιο ειναι το πιο σημαντικό πρόβλημα των συναδέλφων σας στην περιοχή σας


8) Επιτρέψτε μου να μην αναφερθώ συγκεκριμένα για την Λάρισα, αλλά γενικά. Πιστεύω κατα την ταπεινή μου άποψη, ένα σημαντικό θέμα των συναδέλφων, είναι η στέγαση.( Με τις συχνές μεταθέσεις, με προστάτες ΑμεΑ, με μονογονεϊκές οικογένειες κ.α.). Ένα θέμα που όταν καθήσουμε με σοβαρότητα στο τραπέζι του διαλόγου, είμαι βέβαιος ότι θα βρεθούν ευνοϊκές λυσεις για τις οικογένειες μας.

 9) Ποια είναι τα μειονεκτήματα που εντοπίζετε στους αντίπαλους υποψηφίους σας; 

9)Το βέβαιο είναι, ότι προσωπικά δεν θεωρώ "αντιπάλους" μου κανέναν συνάδελφο. Άλλωστε όπως σας είπα και παραπάνω τα πάντα να τα λύνουμε με το χαμόγελο και αυτό θα επιδιώκω πάντα.
Στρατιωτικοί είμαστε, και εφόσον αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την θεσμική εκπροσώπηση, οφείλουμε να πορευτούμε συναδελφικά και με ομόνοια. Ο κριτής μας είναι ο συνάδελφος μας που στις 13/9 θα θυμηθεί την μεταξύ μας εργασιακή καθημερινότητα, με την ψήφο του και εκεί θα εξαχθούν συμπεράσματα από όλους για όλους.


10) Σε πιθανή εκλογή σας και ολοκληρώντας τη θητεία σας στο ΔΣ τι θα θέλατε να έχετε αφήσει πίσω σας στους επόμενους υποψηφίους;


10) Σκοπός μου είναι, να ενώσουμε ολοι μαζί οι συνάδελφοι τις αγωνίες και αλήθειες μας και να το πάμε παρέα Δρόμος μου ειναι,η ομοψυχία,η συναδελφικότητα,και η Ένωση των δυνάμεων μας. Ολοκληρώνοντας την θητεία μου, θέλω να έχω προσθέσει κι εγώ - όχι ένα λιθαράκι - αλλά "χιλιάδες λιθαράκια" επιπλέον στο οικοδόμημα της ΕΣΠΕΛ, ώστε να συνεχίζουν να χτίζουν και οι επομενοι συνάδελφοι που θα μας διαδεχθούν στο μέλλον... Μπορεί να ακούγεται εγωιστικό τα "χιλιάδες λιθαράκια", αλλά επιτρέψτε μου να έχω εμπιστοσύνη τόσο στις δυνάμεις μου, όσο και στους φίλους μου που αγαπάνε την δύσκολη καθημερινότητα του στρατιωτικού.
Σας ευχαριστω θερμά.

Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά