ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ ο»τρομερός»Τουρκικός Στρατός από…δηλητηρίαση!


Περισσότεροι από 700 Τούρκοι στρατιώτες δηλητηριάστηκαν στο μεγαλύτερο στρατόπεδο εκπαίδευσης της Τουρκίας που βρίσκεται στην πόλη Μάνισα.

Όλα ξεκίνησαν μετά το βραδινό φαγητό όταν οι στρατιώτες άρχισαν να παραπονιούνται ότι νιώθουν ζαλάδα και ενοχλήσεις στο στομάχι.
Ο Τούρκος υπουργός Άμυνας ανέφερε ότι δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή τους, ωστόσο, όπως μεταδίδει η Hurriyet, αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι αυτή είναι η τέταρτη φορά μέσα σε έναν μήνα που παρουσιάζονται κρούσματα δηλητηρίασης στο στρατόπεδο.
Γι’αυτό και οι Αρχές ξεκίνησαν έρευνα και ήδη κρατούνται 21 άτομα ως ύποπτα για δολιοφθορά.

netakias
Share on Google Plus

About VALIA ABATZI

Παιδί στρατιωτικής οικογένειας. Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Πτυχιούχος Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής με Πολυμέσα. Έχει παρουσιάσει αρκετές εκδηλώσεις και είναι η ιδιοκτήτρια του ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ και ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας ΔΙΕΚ Τρίπολης. Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου