Οι φύλακες άγγελοι της Κεφαλονιάς!

 



Το Κλιμάκιο των Πυροσβεστικών αεροπλάνων PZL Μ-18Β, εδρεύει στο Αεροδρόμιο «ANNA ΠΟΛΛΑΤΟΥ» ως φιλοξενούμενo της Fraport Greece στην οποία έχει παραχωρηθεί η εκμετάλλευσή του από το Ελληνικό κράτος.

Η επίσκεψή μας στο Kλιμάκιο τα προηγούμενα – πριν την Fraport χρόνια- γινόταν κάθε χρόνο με την άφιξή των αεροσκαφών. Με τα έργα στο αεροδρόμιο και τους περιορισμούς ασφάλειας είχαμε χάσει την επαφή.


Εφέτος όμως που το αεροδρόμιο λειτουργεί κανονικά, αν και με περιορισμό στις πτήσεις λόγω πανδημίας, κάναμε αίτημα στη Fraport το οποίο έγινε αποδεκτό και έτσι βρεθήκαμε στο Κλιμάκιο.

Στόχος του ρεπορτάζ είναι να γνωρίσουμε από κοντά και να συνομιλήσουμε με τους ανθρώπους που φροντίζουν να είμαστε ασφαλείς από τις φωτιές θέτοντας τις ζωές τους σε κίνδυνο.  

Nα συναντήσουμε τους πιλότους που τόσες φορές έχουμε «ζουμάρει» με το φωτογραφικό φακό εν ώρα υπηρεσίας στον αέρα, μέσα σε καπνούς.

Να φωτογραφίσουμε στο έδαφος τα μικρά, ηρωικά Πυροσβεστκά Αεροπλάνα PZL Μ-18Β,  τους φύλακες αγγέλους της Κεφαλονιάς, τους αφανείς ήρωες, ετοιμοπόλεμα για κάθε ενδεχόμενο συμβάν.

Να πούμε, με τον δικό μας τρόπο εκ μέρους όλων σας,  ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους τους ανθρώπους του Κλιμακίου για την προσφορά τους.

Μαζί μας στο ρεπορτάζ είχαμε και δυο Αναγνώστες του Kefaloniapress που μας παραχωρούν φωτογραφίες τους από τις επιχειρήσεις των PZL Μ-18Β.

Δυο  ερασιτέχνες φωτογράφους και λάτρεις των PZL Μ-18Β.

Τον Μάκη Λεκατσά, που είναι το key person στην επιτυχία αυτής της αποστολής,  και τον 17χρονο μαθητή Νίκο Μαντζουράτο.

Και πετάμε !

Μετά τον εξονυχιστικό έλεγχο στο αεροδρόμιο ΑΝΝΑ ΠΟΛΛΑΤΟΥ, τηρήθηκαν όλες οι διαδικασίες ως να κάναμε αναχώρηση, βρεθήκαμε στο χώρο του αεροδρομίου που εδρεύει το Κλιμάκιο των PZL Μ-18Β του Νομού Κεφαλονιάς.

H συζήτηση στο Κλιμάκιο έγινε με τους κυρίους:

Τον Αντισμήναρχο Σπύρο Γασπαρινάτο, Διοικητή του Κλιμακίου με 31 χρόνια προϋπηρεσία πιλότου από αυτά, 21 στα Πυροσβεστικά αεροπλάνα CANADAIR.

Τον Σμηναγό Γιώργο Βαβούλη, πιλότο, ο οποίος υπηρετεί 7 χρόνια στο Κλιμάκιο των PZL Μ-18Β της Κεφαλονιάς.

Τον Επισμηναγό Κωνσταντίνο Σερέτη, Αρχιμηχανικό στο Κλιμάκιο με προϋπηρεσία 31 χρόνων.

Καλημέρα σας κ. Διοικητά, σας ευχαριστούμε για την αποδοχή του αιτήματός μας για αυτό το ρεπορτάζ. Ήρθαμε για να γνωρίσουμε το Κλιμάκιο σας από κοντά, να μας πείτε πως ζείτε, πως λειτουργείτε..

Καλώς ήρθατε. Λειτουργούμε σαν μια αυτάρκη μονάδα έστω και μικρή τόσο στο χώρο του αεροδρομίου όσο και έξω από αυτό.

Το προσωπικό του κλιμακίου απαρτίζεται από 25 περίπου άτομα: 5 με 6 πιλότους, τεχνικούς, οδηγούς και ένα γιατρό. Από «εργαλεία» διαθέτουμε 2 μινι βαν, 2 βυτιοφόρα καυσίμων και ΕΝΑ ασθενοφόρο.

Τα άτομα, επειδή υπάρχουν περιορισμοί και ωράρια απασχόλησης, χωρίζονται σε δυο βάρδιες γιατί ουσιαστικά εμείς καλούμαστε να δουλέψουμε από την ανατολή έως τη δύση του ηλίου. Μπορούμε να πετάξουμε μισή ώρα πριν την ανατολή και μισή ώρα μετά τη δύση του ηλίου.

Τον Ιούνιο λοιπόν και τον Ιούλιο που είναι μεγάλη η μέρα είμαστε στη μονάδα από τις 05.30 το πρωί έως τις 21+ το βράδυ.  Είναι ένα πολύ μεγάλο ωράριο  εργασίας οπότε μπαίνουμε σε κάποιες διαδικασίες ανάπαυσης προσωπικού και πληρωμάτων, που σημαίνει ότι  το προσωπικό πρέπει να είναι το διπλάσιο ώστε να καλύπτονται οι βάρδιες με όλες τις απαιτούμενες ειδικότητες.

Οι εγκαταστάσεις που βλέπετε στο Κλιμάκιο των PZL Μ- δεν είναι μόνιμου στρατωνισμού καλύπτουν μόνο αυτούς που είναι στη βάρδια να ξεκουραστούν πχ το μεσημέρι αν δεν υπάρξει συμβάν. Το προσωπικό διαμένει σε σπίτια στη περιοχή της Μηνιάς και στην ευρύτερη περιοχή της Λειβαθούς ώστε να είναι κοντά στη Μονάδα  και να φθάνει γρήγορα σε περίπτωση ανάγκης.


Στο Κλιμάκιο των  PZL Μ-18Β   υπηρετούν κάθε χρόνο τα ίδια στελέχη και προσωπικό;

Όχι! Δηλώνουμε επιθυμίες προς την υπηρεσία. H υπηρεσία κρίνει ποιες από αυτές μπορεί να εκπληρώσει, γιατί υπάρχουν και κάποιοι περιορισμοί δηλαδή κάθε χρόνο στη Μοίρα κάποιοι αποστρατεύονται, παίρνουν μεταθέσεις, έρχονται και καινούργιοι. Γίνεται καταμερισμός, δεν μπορεί λχ να λειτουργήσει το Κλιμάκιό μας στην Κεφαλονιά με καινούργιους μόνο, επειδή έχουν δηλώσει επιθυμία. Οι επιθυμίες λοιπόν λαμβάνονται υπόψη από την υπηρεσία εφόσον μπορούν να στηρίξουν πλήρως την ασφαλή λειτουργία του Κλιμακίου μας, του κάθε Κλιμακίου.

 Για τη Μονάδα της Κεφαλονιάς υπάρχουν πολλές επιθυμίες;

Όχι! Η Κεφαλονιά καλώς ή κακώς είναι «ανεπιθύμητο» Κλιμάκιο..

 Μα γιατί;

Είναι νησί. Δεν μπορεί ο εργαζόμενος να πάρει το αυτοκίνητό του ότι ώρα θέλει και να πάει σπίτι του, αλλά κυρίως είναι ένα πανάκριβο νησί.

Συνάδελφος λ.χ. που υπηρετεί στο Κλιμάκιο έρχεται στην Κεφαλονιά γιατί συνδυάζει τις διακοπές των παιδιών του -τα παιδιά του έχουν μεγαλώσει στην Κεφαλονιά- έτσι προσφέρει στην οικογένειά του 4 μήνες διακοπές. Όμως οικονομικά αυτή η οικογένεια  «μπαίνει μέσα» αυτούς τους 4 μήνες.

Οι περισσότεροι συνάδελφοι προτιμούν τα χερσαία κλιμάκια Τρίπολη, Λαμία, Καλαμάτα κλπ.. γιατί όταν έχουν ρεπό πηγαίνουν στα σπίτια τους. Το καλοκαίρι δεν υπάρχει off στην εργασία, είναι standby, που σημαίνει επιστροφή στην Μονάδα ανά πάσα στιγμή εάν προκύψει ανάγκη. Πως να επιστρέψει κάποιος στην Κεφαλονιά ή σε ένα οποιοδήποτε νησί σε μια ώρα από την κλήση της υπηρεσίας;

 Πόσες φορές έχετε επιχειρήσει το 2020;

Tα στατιστικά μας, αφορούν πόσες φορές απογειωθήκαμε και πόσες ώρες κάλυψαν οι πτήσεις για κατάσβεση. Ξέρετε, δεν πετάμε μόνο για κατάσβεση στην διάρκεια της ημέρας. Έχουμε πτήσεις πυρόσβεσης, πτήσεις επιτήρησης, όταν δηλαδή ο δείκτης επικινδυνότητας είναι μεγάλος τα αεροπλάνα πρέπει να είναι στον αέρα φορτωμένα με νερό ώστε να επιχειρήσουν ταχύτατα. Έχουμε και τις πτήσεις συντήρησης. Ο χειριστής και ο παλιός πρέπει να πετάει μια ημέρα το 15νθήμερο ενώ ο καινούριος μια φορά την εβδομάδα. Τις ημέρες με τον κυκλώνα Ιανό είχαμε απραξία, δεν είχαμε συμβάντα θα πρέπει όμως να πετάξουμε για λόγους συντήρησης ή και εκπαίδευσης.

 Πόσο διαρκούν οι μη επιχειρησιακές πτήσεις;

40 λεπτά. Είναι πτήσεις εγρήγορσης, για να είναι ο πιλότος πάντα σε φόρμα και έτοιμος.

 Πώς πήγε η φετινή χρονιά;

Εφέτος και πέρυσι είχαμε ήρεμες χρονιές σε σχέση με ότι συνέβαινε παλιότερα στην Κεφαλονιά. Λίγα χρόνια πριν πετάγαμε από το πρωί μέχρι το βράδυ.  Εφέτος (2020) σημειώθηκε ένα «πικ» στα συμβάντα από τις 15 Αυγούστου έως 15 Σεπτέμβρη περίπου. Αυτό το μήνα κάναμε ότι δεν είχαμε κάνει όλο το καλοκαίρι.. Μπαράζ εμπρησμών .. Πάντα υπάρχουν οι άνθρωποι των «καλών προθέσεων», έτοιμοι να βάλουν φωτιά μόλις ο καιρός το επιτρέψει. Εάν δεν είχαμε αυτή την ένταση των συγκεκριμένων ημερών θα χαρακτηρίζαμε το φετινό «ένα ήσυχο καλοκαίρι»..

Ισχύει η εντύπωση που μας δόθηκε εφέτος ότι οι φωτιές μπήκαν πολύ κοντά σε οικισμούς;

Παλιότερα οι φωτιές ήταν περισσότερες με τον χαρακτηρισμό «φωτιές των τσοπάνηδων», όμως παλιότερα δεν υπήρχαν και τόσες βίλες στην Κεφαλονιά. Τώρα όπου και να πετάξουμε ακόμα και σε ορεινά μέρη, βλέπουμε βίλες, οπότε και στην Κεφαλονιά έχουμε αυτό που λέμε «μεσο αστικές» πυρκαγιές, σε μεσο αστικές περιοχές, φωτιές δηλαδή κοντά σε κατοικίες.

 Επηρεάζει  αυτό την επιχείρηση κατάσβεσης;

Αυτές οι μεσο-αστικές πυρκαγιές είναι οι πιο δύσκολες για εμάς.  Υπάρχουν σπίτια, καλώδια, άνθρωποι κυρίως. Ο ιδιοκτήτης προσπαθεί να σβήσει τη φωτιά μόνος του να σώσει το σπίτι του. Αυτός ο άνθρωπος όμως δεν έχει επαφή με τη Πυροσβεστική, δεν έχει ασύρματη σύνδεση με τον πιλότο και μπορεί να τραυματιστεί από τη ρίψη. Αυτές είναι οι πολύ δύσκολες φωτιές για εμάς, πριν τη ρίψη σε μια τέτοια περιοχή ο πιλότος πρέπει να πάρει υπόψη του δεκάδες παραμέτρους.

Ποια ήταν η χειρότερη χρονιά τα τελευταία χρόνια;

To 2017. Πολλές φωτιές, μεγάλες φωτιές και στην Κεφαλονιά και στην Ζάκυνθο. Υπερδιπλάσιες οι ώρες πτήσεων αυτή τη χρονιά. Αλλά και το 2011 ήταν επίσης μια άσχημη χρονιά για το νησί.

Ποια η ποσότητα νερού που κουβαλάει κάθε αεροπλάνο;

2.200 κιλά νερό. Ξεκινάμε από 1500 κιλά και όσο καταναλώνουμε καύσιμο αυξάνουμε τη ποσότητα του νερού.

Πόση ώρα μπορεί να επιχειρεί ένα PZL M 18B;

H διάρκεια πτήσης πυρόσβεσης είναι το ανώτερο 3 ώρες. Στις 3 ώρες γίνεται προσγείωση για ανεφοδιασμό καυσίμων και νερού αλλά και έλεγχο. Ο χρόνος που απαιτείται για προσγείωση, πλήρωση με νερό και απογείωση είναι περίπου 7 λεπτά.

Όμως πολλές φορές ιδιαίτερα τους μήνες της hot season για το αεροδρόμιο, με τις πολλές πτήσεις των charters έχουμε καθυστέρηση. Αν και έχουμε προτεραιότητα, η διαδικασία προσγείωσης – απογείωσης των αεροπλάνων μπορεί να στοιχίζει 5 λεπτά καθυστέρηση.

Ο πύργος ελέγχου δείχνει κατανόηση, έχουμε τυπικά προτεραιότητα, οι πτήσεις μας χαρακτηρίζονται «εθνικής ασφάλειας» και προηγούνται, αλλά σίγουρα ένα αεροδρόμιο δεν θα διώξει ένα αεροπλάνο εμπορικό που είναι έτοιμο να προσγειωθεί, ούτε μπορεί να κάνει κάτι για ένα αεροπλάνο που μόλις έχει προσγειωθεί και θέλει το χρόνο του μέχρι να ακινητοποιηθεί στη θέση του. Το μόνο που θα του προτείνει είναι «ασφαλή επιτάχυνση» των διαδικασιών.

Ποιο είναι το χαμηλότερο ύψος που μπορεί να πετάξει ένας πιλότος;

To χαμηλότερο ύψος για το PZL M 18B είναι 10 μέτρα πάνω από το ψηλότερο εμπόδιο της περιοχής ρίψης. Πχ 10 μέτρα από την κορυφή του ψηλότερου κυπαρισσιού. Σε θαμνώδεις περιοχές μπορείς να κατέβεις και δέκα μέτρα από το έδαφος όμως δεν ενδείκνυται δεν προσφέρεις τίποτε στην κατάσβεση, το νερό θα πέσει σε ένα μικρό σημείο.

Τι μπορεί να δυσκολέψει ή να απαγορεύσει μια απογείωσή σας;

Εάν ο άνεμος είναι ευθυγραμμισμένος με τον διάδρομο το όριό του είναι 29,5 κόμβοι, ταχύτητα περίπου 50 χιλ., τότε πετάμε. Όσο όμως ο άνεμος απομακρύνεται από την ευθεία του διαδρόμου και έρχεται στο πλάι και γίνεται κάθετος τόσο μειώνεται η δυνατότητά μας να απογειωθούμε. Μάξιμουμ όριο καθετότητας 13 κόμβοι.  Από κει και μετά δεν μπορούμε να απογειωθούμε.

Με πόσα μποφόρ μπορεί να αναμετρηθεί το PZL M 18B στον αέρα;

Όταν πετάμε δεν μας δημιουργεί πρόβλημα ο αέρας. Πρόβλημα δημιουργούν οι αναταράξεις, οι στροβιλισμοί… ειδικά όταν βρεθείς σε μέρη υπήνεμα δηλαδή όταν είσαι στο πίσω μέρος, φυσάει αέρας ανατολικός και είσαι στη δυτική πλευρά του Αίνου. Να ξέρετε ότι ο Νοτιο- Ανατολικός άνεμος είναι για το αεροδρόμιο και την Κεφαλονιά ένας από τους χειρότερους ανέμους.

Είναι ο άνεμος που «προτιμούν» οι εμπρηστές.

Με τέτοια κατεύθυνση ανέμου το αεροδρόμιο βγαίνει «εκτός» γιατί έρχεται από το πλάι μας αλλά και δημιουργεί πάρα πολλές αναταράξεις στη περιοχή λόγω των ορεινών όγκων ανατολικά του αεροδρομίου.


Ποιος αποφασίζει να ζητηθεί βοήθεια για μεγαλύτερα πυροσβεστικά αεροπλάνα σε μια επιχείρηση;

Επικεφαλής των επιχειρήσεων είναι ο εκάστοτε διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Ο υπεύθυνος λοιπόν εδάφους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, με τον οποίο έχουμε επικοινωνία με τον ασύρματο, ζητάει την εκτίμησή μας καθώς έχουμε από ψηλά την γενική εικόνα της κατάστασης. Ανάλογα την εικόνα που σχηματίζεται από το έδαφος και από τον αέρα ο διοικητής της Πυροσβεστικής είναι αυτός που έχει την αρμοδιότητα του αιτήματος βοήθειας.

 Ανήκετε δηλαδή στο Πυροσβεστικό Σώμα;

Ανήκουμε στην Πολεμική Αεροπορία και μόνο κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιχειρησιακά ανήκουμε στην Πυροσβεστική Υπηρεσία και παίρνουμε εντολές από την Πυροσβεστική, από τον διοικητή του Νομού και τον διοικητή της Περιφέρειας.

Περιγράψτε μας την διαδικασία της εμπλοκής των PZL M 18B  σε ένα συμβάν.

Μας τηλεφωνεί ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κεφαλονιάς ότι υπάρχει συμβάν και το σημείο του συμβάντος. Σημειώστε ότι του έχουμε δηλώσει σαν Κλιμάκιο ότι είναι καλύτερα να απογειωθούμε και να μη βρούμε φωτιά ή να βρούμε μια μικρή έκτασης φωτιά, παρά να περιμένουμε να πάει το πυροσβεστικό όχημα από το Αργοστόλι να δει τη φωτιά και να μας πει εκτίμηση. Τότε η φωτιά θα έχει ξεφύγει. Απογειωνόμαστε λοιπόν σε κάθε συμβάν.

Αυτά τα αεροπλανάκια είναι μικρά, αλλά δυο μαζί, που θα ρίξουν 4 τόνους νερό σε μια φωτιά στο ξεκίνημά της, είναι πάρα πολύ αποτελεσματικά.  Όταν η φωτιά πάρει διαστάσεις θα χρειαστεί τεράστια προσπάθεια και μέσα, για να κατασταλεί. Για αρχική επέμβαση λοιπόν τα PZL M 18B  είναι τέλεια και έχουν σώσει τόσα χρόνια το Νομό Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Εάν δεν υπήρχαν στο νησί τα  πυροσβεστικά αεροπλάνα PZL M 18B,  οι πυρκαγιές θα ήταν πολλαπλάσιες. Σκεφτείτε ότι το αμέσως  κοντινότερο αεροδρόμιο στο νησί είναι αυτό της Ανδραβίδας. Λόγω της απόστασης και του χρόνου μέχρι την ειδοποίηση θα κάνει να έρθει από 45 λεπτά έως 60. Και εάν είναι διαθέσιμο.  Ενώ τα PZL M 18B στο 10λεπτο είμαστε στον αέρα.

Τις περισσότερες φορές φθάνετε στο συμβάν πριν την Πυροσβεστική…

Ναι. Λόγω αυτής της ταχύτητας συναντάμε τη Πυροσβεστική στο δρόμο και βέβαια την προσπερνάμε. Μόλις φθάσουμε στο τόπο της πυρκαγιάς ενημερώνουμε τον διοικητή της πυροσβεστικής και δίνουμε την εκτίμησή μας.

Συντονίζεστε με τον ασύρματο και με τα άλλα πτητικά μέσα που συνεπειχειρούν;

Βεβαίως. Χωρίς συντονισμό των αεροπλάνων που συμμετέχουν είναι πολύ επικίνδυνη η πτήση. Φανταστείτε στις φωτιές του καλοκαιριού που συμμετείχαμε 4-5 αεροπλάνα να μην υπήρχε συντονισμός.

Πως είναι αυτός ο συντονισμός;

Ποιος θα μπει πρώτος στη μάχη της ρίψης, ποιος δεύτερος… Ο συντονισμός αφορά σε ποιο σημείο και πότε θα κάνει ρίψη το κάθε μέσο ώστε να κτυπηθεί ο στόχος καίρια.


Κύριε Διοικητά, πριν τα PZL M 18B υπηρετήσατε στα CANADAIR;

Ναι για 21 χρόνια ήμουν στα CANADAIR

Και πως από τα μεγάλα ήρθατε στα μικρά;

Λόγω καταγωγής και αγάπης για το νησί ζήτησα να μετατεθώ στην 359 ΜΑΕΔΥ ελπίζοντας ότι θα είχα τη δυνατότητα να συμπεριλαμβάνομαι στο κλιμάκιο της Κεφαλλονιάς.

Σε ποια Πυροσβεστικά Αεροπλάνα έχετε ζήσει τις πιο δυνατές εμπειρίες; Στα CANADAIR  ή στα PZL M 18B;

Επιχειρησιακά στα CANADAIR. Υπηρετούσα τις χρονιές με τις πολύ μεγάλες καταστροφές. Με τα CANADAIR (5 τόνων νερό) είχες και το άλλο, ότι επιχειρούσες σε όλη την Ελλάδα. Δεν υπάρχει μέρος της Ελλάδας που να μην έχω πετάξει. Όπου και να με πας στην Ελλάδα με κλειστά μάτια όταν τα ανοίξω θα ξέρω που βρίσκομαι.

Εδώ στην Κεφαλονιά, λόγω καταγωγής, είναι άλλες οι συγκινήσεις. Είναι συναισθηματικές. Όμως πρέπει να υπάρχει απουσία συναισθημάτων και  ψυχρός επαγγελματισμός. Πρέπει  να θέτουμε ένα όριο γιατί ο υπερβάλλον ζήλος μπορεί να σε οδηγήσει σε επικίνδυνες καταστάσεις.

 Όταν υπηρετούσατε στα CANADAIR πόσες φορές είχατε επιχειρήσει στην Κεφαλονιά;

Αρκετές φορές.  Όχι όμως όσες φορές θα ήθελα και αν ο διοικητής μου τότε είχε την ευχέρεια να μη στείλει εμένα θα το έκανε μόνο και μόνο για τη συναισθηματική εμπλοκή που μπορεί να σε κάνει ριψοκίνδυνο. Πάντως επειδή ήμουν σε κοντινά κλιμάκια (Ανδραβίδα, Πρέβεζα) ερχόμουν αρκετές φορές σε επιχειρήσεις κατάσβεσης.

Τι θα θέλατε να ξέρουν για το κλιμάκιο των PZL Μ-18Β  οι Κεφαλονίτες;

Να έχουν πίστη στο κλιμάκιο των PZL Μ-18Β. Εάν δεν είχε η Κεφαλλονιά όλα αυτά τα χρόνια τα PZL Μ-18Β η εικόνα της θα ήταν πολύ διαφορετική από αυτή που έχει σήμερα.

Θα είχαμε γίνει στάχτη…

Σίγουρα υπήρξαν φωτιές που δεν τις προλάβαμε, που ήταν μεγάλες, που ήταν δύσκολες. Όμως σβήσαμε εκατοντάδες φωτιές εν τη γενέσει τους που δεν τις έμαθε ποτέ ο κόσμος. Αυτός είναι ο στόχος μας. Να μη πάρει έκταση μια φωτιά. Εάν πάρει έκταση τότε τα PZL Μ-18Β είναι λίγα. Θα είναι κρίμα να χάσει το νησί αυτό το Κλιμάκιο για οποιοδήποτε λόγο.

Και επάνω στην κουβέντα ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ! ΦΩΤΙΑ !

Και η συζήτηση έγινε δράση…και εμείς από «κακιά» τύχη βρεθήκαμε να καταγράψουμε κάτι μοναδικό: Την απογείωση για κατάσβεση, την προσγείωση για ανεφοδιασμό νερού και τη συνέχιση του αγώνα με τις φλόγες των δυο αγαπημένων πυροσβεστικών αεροσκαφών της Κεφαλονιάς , των PZL Μ-18Β.

 

Ευχαριστούμε θερμά

Τον  κ. Γιάννη Παπάζογλου υπεύθυνο εταιρικής επικοινωνίας της Fraport Greece, για την βοήθεια του στην επιτυχία του ρεπορτάζ και όλους τους ανθρώπους της Fraport στο αεροδρόμιο που φρόντισαν για την άδεια, τη μετάβασή και την αναχώρησή μας.

Τον διοικητή του Κλιμακίου Αντισμήναρχο κ. Σπύρο Γασπαρινάτο για την αποδοχή του αιτήματός για το ρεπορτάζ, για την υπομονή του στην κουβέντα μας αλλά κυρίως για την αγάπη του στο νησί μας.

Όλους όσους εργάζονται στο Κλιμάκιο των Πυροσβεστικών Αεροπλάνων PZL Μ-18Β  της Κεφαλονιάς, για όλα όσα προσφέρουν για την ασφάλεια των ανθρώπων του νησιού μας και των περιουσιών μας.

Η Κεφαλονιά έχει δυο Πυροσβεστικά Αεροπλάνα PZL Μ-18Β, έχει δυο φύλακες αγγέλους. Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για αυτό και να φροντίσουμε όλοι, ο καθένας από το πόστο του,  να παραμείνουν στο νησί μας γιατί μας είναι απαραίτητα, μας είναι πολύτιμα!

Η Συντακτική Ομάδα του Kefaloniapress

kefaloniapress

Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά