Στο ΥΠ.Δ.Τ. & ΠΡΟ.ΠΟ., βέβαια υπάρχει διάλογος με τους εκπροσώπους των εργαζομένων. Στο ΥΠ.ΕΘ.Α.;;;;;;;
Home
/
ΑΡΘΡΑ
/
Η Πατρίδα, μόλις έρθει η ώρα της ανάκαμψης, θα αποδώσει τα οφειλόμενα στους στρατιωτικούς
-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου