Σε μεγάλο συκοφαντικό ατόπημα υπέπεσε για ακόμη μία φορά ο πρόεδρος της Π.Ο.Ε.Σ. που είναι σαφές πως δεν έχει αντιληφθεί ότι το να λειτουργεί αθέμιτα και ανταγωνιστικά προς το Στρατιωτικό Δικηγορικό Γραφείο και με πλάγια τρόπο να οδηγεί τα μέλη της Ομοσπονδίας σε συγκεκριμένα ανταγωνιστικά δικηγορικά γραφεία δεν αποτελεί πρακτική συμβατή με το ρόλο ενός προέδρου Ομοσπονδίας, η οποία σύμφωνα με το καταστατικό της είναι Μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Με μεγάλη έκπληξη διαβάσαμε την ανακοίνωση του προέδρου της Π.Ο.Ε.Σ. στην οποία με θρασύτητα και περίσσεια ημιμάθεια (διότι η ημιμάθεια χείριστη της αμάθειας) ούτε λίγο ούτε πολύ ο δικαστικός γραμματέας Πρόεδρός της, εκτιμάει ότι η δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, μέλος του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου και τακτική καθηγήτρια εν ενεργεία του Διοικητικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών που επέλεξε το Στρατιωτικό Δικηγορικό Γραφείο να εκπροσωπήσει τους 2.915 στρατιωτικούς, προέβη σε αβάσιμη παρέμβαση.
Το γεγονός ότι ως μέρος της νομικής τακτικής αποφασίστηκε η εκπροσώπηση των 2.915 στελεχών και στις 3 Απριλίου 2015 ίσως να φαίνεται στο συκοφάντη Πρόεδρο της Π.Ο.Ε.Σ. ένα περιττό έξοδο. Για εμάς όμως ήταν, παρά το σημαντικό κόστος που το γραφείο μας αποκλειστικά κατέβαλλε, μια απαραίτητη ενέργεια περεταίρω διασφάλισης των συμφερόντων των στρατιωτικών που μας εμπιστεύονται.
Το Στρατιωτικό Δικηγορικό Γραφείο, όπως πάντοτε πράττει για τους πελάτες του, με τη νομική τακτική του έδωσε τη δυνατότητα σε 2.915 στρατιωτικούς να συμμετέχουν στη μοναδική πιλοτική δίκη που θα έχει συγκεκριμένο δεσμευτικό αποτέλεσμα αφού γίνεται με βάση το Ν. 3900/2010 και όχι με παλαιότερους που απαιτούν έκδοση αποφάσεων και των τακτικών δικαστηρίων στη συνέχεια, στους οποίους έχει βασίσει την τακτική της η Π.Ο.Ε.Σ. και οι συνεργαζόμενοι με αυτή δικηγόροι.
Η αλήθεια είναι ότι στις 7 Οκτωβρίου 2016 θα πραγματοποιηθεί η μοναδική δίκη που θα έχει πραγματικά απτά αποτελέσματα για τους προσφεύγοντες και εκεί υπάρχει ήδη προπαρασκευή για συμμετοχή των 2.915 που εκπροσωπεί το γραφείο μας.
Τέλος αξίζει να γνωρίζουν όλοι, γιατί οι 2.915 προσφεύγοντες με το Στρατιωτικό Δικηγορικό Γραφείο το γνωρίζουν ήδη, ότι το Στρατιωτικό Δικηγορικό Γραφείο πάντοτε καλύπτει με ίδιους πόρους τα έξοδα που πραγματοποιεί και έχει κέρδος μόνο από τα χρήματα που εισπράττουν οι πελάτες του. Η μοναδική συμμετοχή που κατέβαλαν τα 2.915 στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων είναι 20€+ΦΠΑ για την αμοιβή του Συμβολαιογράφου η οποία υποχρεωτικά έπρεπε να καταβληθεί από τους ίδιους.
Παρακαλούμε τον πρόεδρο της Π.Ο.Ε.Σ. να σταματήσει την προκλητικά συκοφαντική τακτική του και να ανακαλέσει άμεσα. Σε κάθε περίπτωση επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας για προστασία από τα συκοφαντικά του σχόλια για τα οποία είμαστε βέβαιοι ότι δεν έχει τη σύμφωνη γνώμη όλων των μελών της Π.Ο.Ε.Σ.
Για περαιτέρω νομική επεξήγηση των αποφάσεων της 3/4/2015 αλλά και της σημασίας που έχει η δίκη της 07/10/2016 με την πιλοτική δίκη που ορίζει ο Ν. 3900/2010 μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω σύντομο ενημερωτικό σημείωμα.
Στις 3.4.3015 στο Συμβούλιο της Επικρατείας ήταν να συζητηθούν 7 αιτήσεις ακυρώσεως και συγκεκριμένα οι με αριθμό 154, 164, 165, 166, 167/ 19.01.2015 και η υπ’αριθμ. 113/15.01.2015. Το Γραφείο μας άσκησε κοινή παρέμβαση προς υποστήριξη των δικαίων αιτημάτων των αιτούντων ζητώντας ρητώς από το Δικαστήριο όπως προκύπτει αναμφισβήτητα από «συνοπτική έκθεση δικογράφου» να κηρυχθεί η δίκη πιλοτική κατά την έννοια του Ν.3900/2010, η οποία κατά το ενδιαφέρον μέρος ορίζει ότι: «…Στη δίκη ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας μπορεί να παρέμβει κάθε διάδικος σε εκκρεμή δίκη, στην οποία τίθεται το ίδιο ως άνω ζήτημα, και να προβάλει τους ισχυρισμούς του σχετικά με το ζήτημα αυτό…. Η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας είναι υποχρεωτική για το δικαστήριο που υπέβαλε το ερώτημα και δεσμεύει τους παρεμβάντες ενώπιόν του…..3. Μετά την επίλυση ζητήματος κατά τη διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων, οι υποθέσεις των οποίων είχε ανασταλεί η εκδίκαση, που θέτουν μόνο αυτό το ζήτημα, εισάγονται υποχρεωτικά προς κρίση σε συμβούλιο κατά τα άρθρα 34Α και 34Β του π.δ. 18/1989 και 126Α του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας. Το ίδιο ισχύει και για τις υποθέσεις στις οποίες τίθενται εκτός από το ως άνω ζήτημα και λόγοι, που είναι προφανώς απαράδεκτοι ή αβάσιμοι. Εάν, μετά ταύτα, κατόπιν αιτήσεως διαδίκου εισαχθούν στο ακροατήριο, και το δικαστήριο κρίνει σύμφωνα με τα κριθέντα από το Συμβούλιο της Επικρατείας, τα δαπανήματα που, κατά τις ως άνω διατάξεις, επιβάλλονται στον διάδικο αυτόν, διπλασιάζονται…».
Το ΣτΕ κατά την ημέρα της δίκης εκδίκασε της 6 (ανέβαλε τις 2 από τις 6 για άλλους τυπικούς λόγους) από τις 7 παρεμβάσεις εξαιρώντας την υπ’αριθμ.113/15.01.2015, η οποία είναι η μόνη που εισήχθη με το αίτημα της πιλοτικής δίκης. Σημειώνεται ότι η μόνη απόφαση που μπορεί να έχει δύναμη δεδικασμένου για τους παρεμβαίνοντες είναι μόνο αυτή η παρέμβαση που ασκείται σε δίκη του Ν.3900/2010.
Στην δίκη πραγματοποιήσαμε μόνο μία παράσταση, ενιαία με συνέπεια για τις υπόλοιπες 6 να κηρυχθεί από το Δικαστήριο παραδεκτή η παρέμβασή μας ως ιδιότυπη παρέμβαση του Ν.2479/1997 και να κηρυχθεί η παρέμβαση στη συνέχεια ως άνευ αντικειμένου καθώς ήδη το Δικαστήριο είχε κρίνει αντισυνταγματικές τις διατάξεις που προσβάλοντο, πράγμα το οποίο εμείς επιδιώκαμε. Δηλαδή η μόνη αξία της παρέμβασης επί των 6 πλην της μίας αιτήσεως ακυρώσεως που ήταν η μόνη με το Ν.3900/2010, ήταν να κηρυχθούν αντισυνταγματικές οι διατάξεις του Ν.4093/2012 και του Ν.4307/2014. Το Δικαστήριο απεφάνθη περί της αντισυνταγματικότητας των διατάξεων αυτών. Όμως, η απόφαση αυτή δεν παράγει το ειδικό δεσμευτικό δεδικασμένο του Ν.3900/2010 βάσει του οποίου χωρίς δίκη γίνονται δεκτές οι προσφυγές – αγωγές των παρεμβαινόντων που εκκρεμούν στα τακτικά δικαστήρια.
Στη δίκη που αναμένεται στις 7.10.2016 και που ενδιαφέρει τους παρεμβαίνοντες στην ουσία είναι αυτή που εισάγεται με τον ειδικό θεσμό του Ν.3900/2010 σύμφωνα με το αιτητικό της εν λόγω αιτήσεως ακυρώσεως. Καμία άλλη αίτηση ακυρώσεως μεταξύ των οποίων και της Π.Ο.Ε.Σ. δεν περιλαμβάνει αίτημα να κηρυχθεί η δίκη πιλοτική, ώστε να μην χρειάζονται να εκδικαστούν σε κανονική δίκη οι προσφυγές – αγωγές των προσφευγόντων στα τακτικά διοικητικά δικαστήρια.
Σημειώνεται ότι στα εκκρεμόντα δικαστήρια με προσφυγές – αγωγές που έχουν ασκηθεί προσετέθη με αποκλειστικά έξοδα του Γραφείου μας πρόσθετος αγωγικός λόγος για κήρυξη και των νεότερων διατάξεων του Ν.4307/2014 ως αντισυνταγματικού.
http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2016/09/military-law-office.html?m=1
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου