α)Ηλεκτρονικός Τεχν. Μηχανικός .
β) Πτυχιούχος Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε .
γ) Πτυχία Air Univercity .
δ) Συγγραφέας Τεχν/γικών Βιβλίων .
ε) Ερευνητής .
στ) Καθηγητής Σ.Ι - Σ.Μ.Α και Σ.Τ.Υ.Α._ ).
Το σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις Αρμοδιοτήτων Υ.ΕΘ.Α και άλλες διατάξεις» την 21-7-2016 ψηφίστηκε από το ελληνικό Κοινοβούλιο, δυστυχώς με μεγάλη πλειοψηφία μας πρόδωσαν οι πολιτικοί παρά τις υποσχέσεις τους, έγινε νόμος του κράτους Ν.4407/16 και έθεσε την ταφόπλακα της Σ.Τ.Υ.Α, αφού προβλέπει τη διάλυσή της μετά από 68 χρόνια αναμφισβήτητης παραγωγικής και ωφέλιμης λειτουργίας.
Για να αποκαταστήσω το ορθόν και το δίκαιον, όχι πλέον για τον εαυτό μου, αλλά για την αξιοκρατία και την πρόοδο της Π.Α έχω ξεκινήσει έναν αγώνα δικαίωσης. Η θετική έκβαση αυτού του αγώνα εξαρτάται κατά κύριο λόγο από τις δικές σας εισηγήσεις στη πολιτική ηγεσία.
β) Πτυχιούχος Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε .
γ) Πτυχία Air Univercity .
δ) Συγγραφέας Τεχν/γικών Βιβλίων .
ε) Ερευνητής .
στ) Καθηγητής Σ.Ι - Σ.Μ.Α και Σ.Τ.Υ.Α._ ).
Το σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις Αρμοδιοτήτων Υ.ΕΘ.Α και άλλες διατάξεις» την 21-7-2016 ψηφίστηκε από το ελληνικό Κοινοβούλιο, δυστυχώς με μεγάλη πλειοψηφία μας πρόδωσαν οι πολιτικοί παρά τις υποσχέσεις τους, έγινε νόμος του κράτους Ν.4407/16 και έθεσε την ταφόπλακα της Σ.Τ.Υ.Α, αφού προβλέπει τη διάλυσή της μετά από 68 χρόνια αναμφισβήτητης παραγωγικής και ωφέλιμης λειτουργίας.
Παρά ταύτα ο νόμος πέραν των σοβαρών προβλημάτων λειτουργίας και αποδοτικότητας που θα δημιουργήσει στην Π.Α, περιέχει και αρκετές αντισυνταγματικές διατάξεις. Μεταξύ αυτών παραβιάζει το Άρθρο -4- παραγ. -2-, αρχή της ισότητας και το Άρθρο -25-παραγ.-1-, αρχή της αναλογικότητας. Συγκεκριμένα στο Άρθρο..............
-18- του νόμου υπάρχει πρόβλεψη για τους Στρατιωτικούς Ιερείς και Στρατιωτικούς Νομικούς Συμβούλους (δικαστικούς γραμματείς) κατόχων πτυχίου Α.Ε.Ι , ο καταληκτικός βαθμός του Ταξιάρχου.
-18- του νόμου υπάρχει πρόβλεψη για τους Στρατιωτικούς Ιερείς και Στρατιωτικούς Νομικούς Συμβούλους (δικαστικούς γραμματείς) κατόχων πτυχίου Α.Ε.Ι , ο καταληκτικός βαθμός του Ταξιάρχου.
Κατ’ αντιστοιχία του ανωτέρω άρθρου έγινε πρόταση ώστε να ισχύει η διάταξη αυτή και για τους αποφοίτους των Α.Σ.Σ.Υ εφόσον αποκτούν (κατέχουν) πτυχίο Α.Ε.Ι ή Α.Τ.Ε.Ι (τεχνολογικών ειδικοτήτων) . Η πρόταση υποστηρίχτηκε στη διαβούλευση και από ένα βουλευτή της αντιπολίτευσης (πιθανόν να λειτούργησε αντιπολιτευτικά αρνητικά).
Παρά του ότι η πρόταση ήταν σύμφωνη με το σύνταγμα (αρχή της ισότητας και αναλογικότητας) ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΔΕΚΤΉ-ΑΠΟΡΡΊΦΤΗΚΕ.
Ο κος Υπουργός αποποιούμενος κάθε ευθύνης ,ως Πόντιος Πιλάτος, επαναλάμβανε ότι «κάνω ότι μου προτείνουν _ ότι λένε οι αρμόδιο» . Και εφόσον αυτό ισχύει , εύλογο το ερώτημα προς τους Αρμοδίους;
Η πολεμική Αεροπορία έπαυσε να είναι πλέον ένα τεχνικό όπλο με αεροσκάφη , τεχνολογικό εξοπλισμό και ηλεκτρονικά συστήματα (Ραντάρ-Τηλ επικοινωνίες κ.α) και δεν είναι οι τεχνικοί της Σ.Τ.Υ.Α η αιχμή του δόρατος, η σπονδυλική στήλη του όπλου και δεν ισχύει το τρίπτυχο για την Π.Α ,Αεροπλάνο, Πιλότος και Τεχνικός;
Γιατί τόσο μίσος (μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί) εις βάρος αυτών που θυσιάστηκαν για την ανάπτυξη του όπλου επί 68 χρόνια με ιδρώτα και αίμα.
Αν σήμερα υπάρχουν ορισμένες διοικητικές αδυναμίες σε αυτό δεν ευθύνονται μόνο οι διοικούμενοι, αλλά και αυτοί που δεν φρόντισαν να τις θεραπεύσουν . ¨Άλλος φταίει όταν εμείς κτυπάμε το σαμάρι¨ όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας. .
Επειδή πιστεύω ότι η Αρχή πρέπει να έχει συνέπεια και συνέχεια, θα αναφερθώ σε στοιχεία, για ενημέρωση και των ¨αρμοδίων¨, σχετικά με την υπόθεση του καταληκτικού βαθμού του Ταξιάρχου και στους Τεχνικούς με πτυχίο. Από τα στοιχεία (συνημμένα έγγραφα) προκύπτουν οι θέσεις- δεσμεύσεις της τότε Ηγεσίας της Π.Α για την επίλυση του θέματος, που έπρεπε (σήμερα μετά από 25 χρόνια μελέτης) να γίνουν σεβαστές. .
ΕΓΓΡΑΦΑ
1) Με το έγγραφο Ασμχος Τ.Υ.Τ/Ι.Α/ΓΕΑ/Γ1/31-1-89 με θέμα ¨Παροχή κινήτρων στους Αξκους Τεχνικής Υποστήριξης¨ υποβλήθηκε η αιτιολογία και το σχετικό αίτημα όπως περιγράφεται στην παραγ. -5-.
2) Με το έγγραφο Φ400/ΑΔ341338/2-2-89 ο Κλαδάρχης Γ’ΚΛ/ΓΕΑ συμφώνησε με την πρόταση και πρότεινε «όπως εξεταστεί η δυνατότητα τροποποίησης /συμπλήρωσης του Ν.304/76 ώστε να συμπεριληφθούν και οι Αξκοί Τεχνικής Υποστήριξης» .
3) Η ΓΕΑ /Β4/4 (τμήμα νομοσχεδίων με προϊστάμενο Αξκό προελεύσεως Σ.Υ.Δ με πτυχίο Α.Ε.Ι του νόμου 304/76) με το έγγραφο ΓΕΑ/ΚΛΑΔ.Β/ΔΝΣΗ Β4/4/3 Μαρτίου 1989 , ενημέρωσε τον Κο Α.ΓΕΑ με σχετικές αρνητικές εισηγήσεις με προφάσεις νομικά κωλύματα που μπορούσαν όμως να τροποποιηθούν με δικές της προτάσεις, όπως αποδεικνύεται από το δικό τους έγγραφο που ακολουθεί.
4) Με το έγγραφο ΓΕΑ/ΚΛΑΔ.Β-ΔΝΣΗΒ4/4/3-3-89 ,ο Β’ Κλάδος απαντά στην αναφορά μου. Αξιοπρόσεκτο τυγχάνει ένα τμήμα της απάντησης. «Ναι μεν το αίτημά του μπορεί να θεωρείται ΔΙΚΑΙΟ πλην όμως ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙ, γιατί οι Ν.304/76 ……….». Εύλογο το ερώτημα είναι δυνατόν ,ορθόν και δίκαιον ένας Ανώτερος Αξκος να έχει Δίκαιο και να μην γίνονται οι νόμιμες ενέργειες Δικαίωσής του , όπως ορθά πρότεινε ο Γ’ Κλαδάρχης .¨ ο νοών νοείτω¨.
5) Παρά ταύτα είναι άξιο να αναφερθεί η θέση στη τελική απάντηση του ΓΕΑ/ΚΛ.Β-ΔΝΣΗ Β4/4 με το έγγραφο Φ460/ΑΔ261552/5-4-89 ,που επιβεβαιώνει το δίκαιο του αιτήματος αλλά δεν υπήρχε η βούληση για τη λύση, οι λόγοι ευνόητοι ……..Ταξίαρχος απόφοιτος της Σ.Τ.Υ.Α !!! « Γνωρίσατε στον Ασμχο (Τ.Υ.Τ) ……. ότι ΔΕΝ μπορεί να ικανοποιηθεί το αίτημά του ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ, θα μελετηθεί τούτο μελλοντικά σε συνεργασία με τους άλλους Κλάδους των Ε.Δ».
Ανέμενα 25 και πλέον χρόνια , το θέμα ως φαίνεται μελετήθηκε εις ¨βάθος¨, παρά τις δεσμεύσεις επίλυσης, κατέληξε στο ανοσιούργημα του Ν.4407/16. Χάθηκε στα αζήτητα , αυτά συμβαίνουν όταν υπερισχύει το αίσθημα της εμπάθειας.
Κε Αρχηγέ .
Κε Αρχηγέ .
Διαβεβαιώσατε ότι υποστηρίζετε το ηθικό ,το δίκαιο, την αξιοκρατία και την ανάπτυξη του όπλου , είμαι μαζί σας γιατί και εγώ στα 36 χρόνια υπηρεσίας στην Π.Α την υπηρέτησα σε θέσεις ευθύνης αρχής γενομένης από τη Σχολή ως Αρχηγός και στη συνέχεια 20 χρόνια ως προϊστάμενος Τ-Η σε Μοίρες πολεμικών Αφων. Για να ανταποκριθώ στις υψηλές απαιτήσεις της υπηρεσίας (πέραν του καλώς εννοουμένου καθήκοντος) βρέθηκα στην ανάγκη να αποκτήσω γνώσεις πέραν αυτών της υπηρεσίας με πάρα πολύ κόπο, ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα. Πιστεύω ότι ανταποκρίθηκα με επιτυχία στο έργο που μου ανατέθηκε από την υπηρεσία. Αυτό αποδεικνύεται από τις πέντε τιμητικές διακρίσεις που μου απονεμήθηκαν από τις εκάστοτε Ηγεσίες της Π.Α. Ασχολήθηκα, (με τις γνώσεις που απόκτησα)πέραν του έργου συντηρήσεως των Αφων και με την έρευνα, εξόπλισα και αναβάθμισα τα αφη MIRAGE- F1CG με τρία ηλεκτρονικά συστήματα που βελτίωσαν τη μαχητική ικανότητα του αφους και συνέβαλαν στην ασφάλεια των πτήσεων.
Δυστυχώς Κε Αρχηγέ
σας δόθηκε πρόσφατα η ευκαιρία με το Ν.4407/16 να κάνετε πράξη τα πιστεύω σας και να επιβραβεύσετε αυτούς που μοχθούν για το καλό της Π.Α και εσείς το αρνηθήκατε .
Απορρίψατε επιλεκτικά τη πρόταση επιβράβευσης με τον καταληκτικό του Ταξχου για τους Τεχνικούς Υποστήριξης.
Εφόσον πιστεύετε σε αυτές τις αρχές που είμαι και εγώ οπαδός , αλλά και για την υστεροφημία σας αποδώσατε το ορθόν και το δίκαιον σε αυτούς που το αξίζουν , και στους Τεχνικούς υποστήριξης.
Μη ξεχνάτε το τεράστιο λάθος σας των άρθ. 1 και 2 του Ν.4407/16 διάλυση της Σ.Τ.Υ.Α. .
Υ.Γ Η συνεργασία είναι πάντα ωφέλιμη._
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου