Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Πραγματοποιήθηκε η Παράδοση- Παραλαβή της ΔΙΚΕ

Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε η Παράδοση- Παραλαβή της ΔΙΚΕ από τον Υποστράτηγο Γεώργιο Υφαντή στο νέο Διοικητή Υποστράτηγο Γεώργιο Μπουζάκη.

Μέσα σε ένα μήνα δυο φορές λόγω της αποστρατείας του Γεώργιου Υφαντή.

Την τελετή παρακολούθησε ο Διοικητής ΑΣΔΥΣ ,οι αρχές του τόπου και ο Πρόεδρος της Περιφερειακής Ενότητας Στρατιωτικών Αρκαδίας στο χώρο του 11ου ΣΠ






















































Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου