Η Παγκόσμια Πρωταθλήτρια και Προπονήτρια TAEKWONDΟ Ελληνικής Αστυνομίας και Ενόπλων Δυνάμεων

Η Μαρία Γεωργίου Καρπαθάκη απαντά στις ερωτήσεις του Δημήτρη Μπιζιώτα
Αστυνομία και Αθλητισμός πως καταφέρνουν να συνυπάρχουν με επιτυχία;
Όταν υπάρχει προγραμματισμός όλα μπορούν να επιτευχθούν .Έπειτα εμένα μου δίνει τη δυνατότητα η ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ υπηρετώντας στην Υπηρεσία Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού απρόσκοπτα ,να είμαι αφοσιωμένη σ αυτό που αγαπάω πιο πολύ και μπορώ να προσφέρω τα μέγιστα.Είμαι άνθρωπος που βάζω στόχους και πάντα προσπαθώ να τους πετύχω .
Το tae kwon do είναι ένα άθλημα με πολλές επιτυχίες στην Ελλάδα έχετε τις απαραίτητες διευκολύνεις από την πολιτεία;
Τα τελευταία χρόνια λόγω κρίσης ο ελληνικός αθλητισμός έχει πέσει σε δυσμένεια με αποτέλεσμα οι αθλητές να μην έχουν τα κατάλληλα εφόδια για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία . Εδώ θέλω να τονίσω την ιδιωτική πρωτοβουλία που στηρίζει έμπρακτα τις προσπάθειες μου.
Πότε αρχίσατε την ενασχόληση σας με αυτό το άθλημα και γιατί το διαλέξατε
Tο TAEKWONDO μπήκε στην ζωή μου μετά προτροπή του πάτερα μου στην ηλικία των 11 χρονών. Ο πατέρας μου θέλησε με αυτό τον τρόπο και επιλέγοντας το συγκεκριμένο άθλημα να οχυρώσει έμενα και τα ΑΔΕΡΦΙΑ μου..
Οι αρχές του tae kwon do είναι αυτές αν δεν κάνω λάθος. Ευγένεια (Γε Ούι) Εντιμότητα (Γιομ Τσι) Επιμονή-υπομονή (Ιν Νάε) Αυτοέλεγχος- αυτοπειθαρχία (Γκουκ Γκι) Ακατάβλητο Πνεύμα (Μπαεκιούλ Μπουλγκούλ ) Πιστευετε οτι σήμερα υπάρχουν στην κοινωνία μας;
Η γνώμη μου είναι ότι υπάρχουν οι αρχές αυτές στην κοινωνία μας.Σαν λαός έχουμε αποδείξει ότι είμαστε κράτος Δικαίου και έχουμε όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά που πρεσβεύει το TAEKWONDO.
Πιστεύετε ότι θα πρέπει να δοθούν περισσότερες δυνατότητες στους ένστολους να ασχοληθούν με τον αθλητισμό
Πιστεύω ότι πρέπει να δοθούν κίνητρα στους ένστολους να γυμνάζονται γιατί με αυτόν τον τρόπο και λόγω της δυσκολίας του επαγγέλματος,θα καλυτερεύσουν την ποιότητα της ΖΩΗΣ τους εφόσον βελτιωθεί η σωματική και η ψυχική τους ΥΓΕΙΑ.
Θα μπορούσατε με λίγα λόγια να μας πείτε τα συναισθήματα σας όταν πήρατε εσείς το πρώτο μετάλλιο, εφόσον από όσο γνωρίζουμε είστε παγκόσμια πρωταθλήτρια και τα συναισθήματα σας τώρα που σαν προπονήτρια των Ενόπλων Δυνάμεων φέρατε νέα μετάλλια
Τα συναισθήματα που ένιωσα όταν κατέκτησα το ΠΡΩΤΟ μου μετάλλιο σαν αθλήτρια είναι απερίγραπτα ,και νιώθω τα ίδια συναισθήματα από την θέση της προπονήτριας κάθε φορά που οι αθλητές-τριες που επιλέγω κατακτούν τους στόχους τους!!
Αν σας δινόταν η ευκαιρία να κάνατε εσείς πρόταση νόμου για τον αθλητισμό στις Ένοπλες Δυνάμεις αλλά και στους νέους τι θα περιλάμβανε η πρόταση σας.
Είναι δύσκολο να απαντηθεί μέσα σε λίγες γραμμές κάτι τέτοιο. Όμως θα έθετα τις βάσεις για αλλαγή νοοτροπίας στο ένστολο προσωπικό και στους νέους ως προς τον αθλητισμό και θα επιδίωκα την απόκτηση αθλητικής παιδείας.Για να αποκτηθεί η αθλητική παιδεία πρέπει από μικρή ηλικία τα παιδιά να αγαπήσουν τον αθλητισμό. Οπότε στόχος μου θα ήταν να ΒΑΛΩ τα κατάλληλα θεμέλια για την επίτευξη των ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!
Ποιους θα θέλατε να ευχαριστήσετε
Θέλω να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μου,την ΗΓΕΣΙΑ της ΕΛ.ΑΣ,την ΕΝΩΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ,ΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ,ΤΟ ΠΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ Κ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΡΟΗ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ,Κ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.

kallitheapress
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά