Οι χαμηλόβαθμοι δεν αξίζει να κάνουν αγωγές

http://espekm.gr/home/?p=2425

Σας παραθέτουμε αυτούσια επιστολή που μας απέστειλε μέλος μας και αναφέρεται στα αναδρομικά που θα του επιστραφούν με τη μισθοδοσία, αλλά και τη γνώμη του σχετικά με τις αγωγές.
Χθες με το που κυκλοφορησε η ειδηση ότι εχουν ανεβει στην σελιδα Army.gr τα φυλλα μισθοδοσιας μας, εγω και χιλιαδες ακομα συναδελφοι σπευσαμε για να δουμε τις «μεγαλες» αυξησεις και τα αναδρομικα με το τσουβαλι που θα παιρναμε. Μολις μπηκα στον λογαριασμο μου διαπιστωσα ότι το ποσο που παιρνω επιπλεον είναι 56!!! Ευρω. Ρωτωντας και αλλους συναδελφους ΕΠΟΠ μου ειπαν πως και αυτοι καπου εκει κυμαινονται. Ακουσα καποιους νεοτερους μου να εχουν παρει 5, 10, 20 ευρω συνολικα καποιους που ειχαν και μειωση καποια λιγα ευρω και το πολύ εφτασαν καποιοι 100 ευρω. Αυτά τα ποσα ακουσα λιγο πολύ από τους περισσοτερους. Καθομουν και σκεφτομουν λοιπον για τις αγωγες που μπορουμε να κανουμε για να διεκδηκισουμε τα υπολοιπα. Μπορει να σας φανει πολύ απλοικη η συλλογιστικη μου αλλα δειτε πως το σκεφτηκα. Εγω πηρα 56 ευρω επιπλεον για 6 μηνες. Αν κανω αγωγη θα διεκδικησω τους υπολοιπους 18 μηνες. Δηλαδή στους 6 πήρα 56 για τους 18 μου υπολοιπονται 3 επι 56 ισον 168 ευρώ. Για αγωγή θα χρειαστει να δωσω καποια χρηματα και θα με κρατησει το δικηγορικο γραφειο το ποσοστο του. Με λιγα λογια θα μπω σε ολη αυτή τη διαδικασια για λιγοτερα από 100 ευρω κι αν τελικα κερδισουμε τις αγωγες και αν τελικα μας τα δωσει και αυτά η κυβερνηση. Το ξερω ότι είναι πολύ απλοικος ο συλλογισμος μου και δεν ξερω οικονομικα για να τα υπολογισω διαφορετικα αλλα καπως ετσι είναι τα πραγματα. Γενικα ετσι πρεπει να είναι τα πραγματα τουλαχισον με εμας τους ΕΠΟΠ. Θα κανουμε μια αγωγη για να μην παρουμε πισω τιποτα. Δεν ξερω βεβαια αν οι πιο μεγαλοι βαθμοι πηραν μεγαλα ποσα και αρα διεκδηκουν μεσω των αγωγων πολύ χρημα αλλα για τους χαμηλοβαθμους δεν αξιζει να κανουν αγωγες. Μαλλον είναι χαμενα χρηματα και χαμενος κοπος. Προτιμω να τους τα χαρισω σε αυτους που μου τα εκοψαν και να τα φανε στην υγεια μου. Ευχαριστω.
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά