Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος απέστειλε επιστολή προς την οικογένεια του εκλιπόντος Ναυάρχου Νίκου Παππά λόγω της απουσίας του στο Λίβανο, όπου πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη και δεν κατέστη δυνατό να παραστεί στην κηδεία του‏


 

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, λόγω της απουσίας του στο Λίβανο, όπου πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη, δεν κατέστη δυνατό να παραστεί στην κηδεία του Ναυάρχου Νίκου Παππά.

 

Το γεγονός το είχε γνωστοποιήσει στην οικογένεια του αείμνηστου Ναυάρχου το περασμένο Σάββατο που επισκέφθηκε την οικία τους στην Κυψέλη και εξέφρασε προσωπικά τα συλλυπητήρια του στη σύζυγο και στους δύο γιους του.

 

Σήμερα απέστειλε επιστολή στην οικογένεια στην οποία τονίζει τους αγώνες του ηρωικού Ναυάρχου για τη Δημοκρατία  που αποτελούν -όπως υπογραμμίζει- φωτεινό παράδειγμα για τις επόμενες γενεές και επισημαίνει το δυσαναπλήρωτο κενό που αφήνει η απουσία του, στην Μεγάλη οικογένεια των Ενόπλων Δυνάμεων.

 

Το πλήρες κείμενο της επιστολής του Υπουργού Εθνικής Άμυνας έχει ως ακολούθως:

 

«Αγαπητή μου κα Παππά,

 

Αγαπητέ μου Υποναύαρχε Βελισσάριε Παππά,

 

Αγαπητέ μου κ. Παναγιώτη Παππά,

 

Με την επιστολή μου αυτή, που ακολουθεί την δημόσια δήλωση μου, επιθυμώ να σας σφίξω το χέρι και να σας εκφράσω τη βαθύτατη θλίψη μου για τον θάνατο του Ναυάρχου Νίκου Παππά. Το σώμα των Αξιωματικών και η Πατρίδα μας μετρούν μια μεγάλη απώλεια. Ο τόπος μας φτωχαίνει, ιδίως την περίοδο αυτή.

 

Ο Νίκος Παππάς δίδαξε με ήθος και ανιδιοτέλεια, όχι μόνον την πολεμική τέχνη, αλλά και στο δημόσιο βίο, πίστη στη Δημοκρατία και την ελεύθερη σκέψη. Οι αγώνες του για την Δημοκρατία, η ανιδιοτελής του αγάπη για την Πατρίδα και η προσφορά του στις Ένοπλες Δυνάμεις είναι πολύτιμες παρακαταθήκες που κληροδοτεί σε εκείνους που είχαν την τύχη, όπως και εγώ, να τον γνωρίσουν προσωπικά, αλλά και σε όλους μας.

 

Θρηνούμε και αποχαιρετούμε έναν σπάνιο Αξιωματικό για τον οποίον είμαστε υπερήφανοι που κόσμησε τις τάξεις του Πολεμικού μας Ναυτικού σε δύσκολους χρόνους.

 

Η πορεία της ζωής του και ο τρόπος που υπηρέτησε την Πατρίδα και το Πολεμικό Ναυτικό, μας παραπέμπουν ξεκάθαρα στις διαχρονικές αξίες και στα ιδανικά του Γένους μας. Σε όλα αυτά που κράτησαν τον Ελληνισμό όρθιο ανάμεσα στις συμπληγάδες της ιστορίας. Μάθαμε από το Ναύαρχο ποιος πρέπει να είναι ο τρόπος συμπεριφοράς των Αξιωματικών, όταν οι περιστάσεις το απαιτούν και το εθνικό καθήκον το επιτάσσει.

 

Δεν κρύβουμε ότι η φυγή του, εμάς εδώ στο ΥΠΕΘΑ, μας δημιουργεί αισθήματα οδύνης και απώλειας. Αλλά έχουμε τους άξιους μαθητές του, να συνεχίσουν την πορεία του.

 

Το Πολεμικό μας Ναυτικό συνεχίζει την διαχρονική προσφορά του προς την Πατρίδα, σε ιδιαίτερα χαλεπούς καιρούς, διασφαλίζοντας, μαζί με τους δύο άλλους κλάδους των Ενόπλων μας Δυνάμεων την Ανεξαρτησία, την Ακεραιότητα και την Εθνική Κυριαρχία της Ελλάδος.

 

Αγαπητή μου κα Παππά,

 

Αγαπητέ μου Βελισσάριε,

 

Αγαπητέ μου Παναγιώτη, δεχθείτε, μέσα από την καρδιά μου, τα πιο θερμά μου συλλυπητήρια για την εκδημία του ηρωικού Ναυάρχου Νικολάου Παππά.

 

Θα είμαι πάντοτε δίπλα σας».

 

                                                                     Πάνος Παναγιωτόπουλος

                                                                   Υπουργός Εθνικής Άμυνας

 
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά