Στρατιωτικά θέματα – Βάλια Αμπατζή: Δίνω την ψυχή μου για την Τρίπολη





Βάλια Αμπατζή: Δίνω την ψυχή μου για την Τρίπολη – Η γνωστή δημοσιογράφος από τα Στρατιωτικά θέματα μιλάει για την υποψηφιότητά της στο Armyvoice.gr
Μια κατάθεση ψυχής μέσα από μια συνέντευξη έκανε η δημοσιογράφος και ιδιοκτήτρια των Στρατιωτικών Θεμάτων (stratiotikathemata.blogspot.gr) Βάλια Αμπατζή.
Λάτρης του τόπου της και της πατρίδας αποφάσισε να κατέβει ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στις εκλογές αυτές.
Η ίδια μίλησε για αυτή της την απόφαση:


Ερ: Τι σε ώθησε να κατέβεις υποψήφια σύμβουλος;
Απ: Τόσα χρόνια παρακολουθώ λόγω επαγγέλματος τα δημοτικά συμβούλια και τα ρεπορτάζ της Τρίπολης, την πόλη όπου μεγάλωσα και κατοικώ μόνιμα.
Έτσι αποφάσισα να συμμετέχω πιο ενεργά και να κάνω πράγματα ουσιαστικά που θα ωφελήσουν το Δήμο μας. Με ενδιαφέρει ο τομέας του πολιτισμού, τουρισμού και της ανάπτυξης.
Θέλω να δω την πόλη μου να προοδεύει και να εξελίσσεται με νέες ιδέες και να έχει επισκεψιμότητα μετά από χρόνια αδράνειας.
Ερ: Γιατί είσαι με τον Δημήτρη Βόσνο στην παράταξη «για την Τρίπολη»;
Απ: Στο Δημήτρη Βόσνο μετά από κάποια συνεργασία που είχαμε εκτίμησα την ειλικρίνεια του και το ότι άκουσε τις προτάσεις μου με μεγάλο ενδιαφέρον. Δεν τις απέρριψε όπως άλλοι.


Ερ: Τι θα κάνεις αν εκλεγείς στον Δήμο σου;
Απ: Θα δώσω τη ψυχή μου αν μου ζητηθεί. Θεωρώ ότι η Τρίπολη είναι μια πόλη που χρειάζεται όλους τους πολίτες .
Δεν θα αλλάξω τη ζωή μου ούτε τον χαρακτήρα μου. Είμαι πολύ απλός άνθρωπος και εκτιμώ όσους μου ανταποδίδουν την αγάπη τους.
Πιστεύω ότι μαζί με τον Δημήτρη Βόσνο θα κάνουμε μια καθημερινότητα πιο εύκολη και μια πόλη με ιδιαίτερο πολιτιστικό ενδιαφέρον
Ερ: Πιστεύεις στην ατομική προσπάθεια ή στη συλλογική δουλειά;
Απ: Πιστεύω στον άνθρωπο, ιδιαίτερα στους νέους μας. Σίγουρα η ομάδα μπορεί να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Είμαι κατά της λαϊκής έκφρασης ¨να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα¨.
Ερ: Η αγάπη σου για την πόλη αποτυπώνεται στις φωτογραφίες σου, που ταξιδεύουν μέσα από αυτές όλη η Ελλάδα..

Απ: Είμαι ερωτευμένη με κάθε μέρος της πόλης ή των χωριών του Δήμου μας. Ακόμα και με ένα λουλούδι που θα δω σε έναν αγρό, ένα παλιό σπίτι, ένα μνημείο, την ιστορία του τόπου μου.
Ερ: Τι θα έλεγες τώρα στους δημότες σας λίγο πριν τις εκλογές;
Απ: να βάλουν το χέρι στην καρδιά και να αποφασίσουν τι θέλουν για τον Δήμο μας.
Με αυτή τη σκέψη να πάνε στην κάλπη και όχι με το ¨έχω υποχρέωση στον τάδε¨
Αν βλέπουν κάτι σε εμένα και θέλουν να με εμπιστευτούν γιατί πιστεύουν στην Βάλια να με ψηφίσουν. Αν όχι δεν πειράζει. Εγώ δεν θα σταματήσω να βοηθώ την πόλη μου είτε εκλεγώ είτε όχι.
Θέλω να ευχαριστήσω το Armyvoice για το βήμα που μου έδωσε και την συνάδελφο Ιωάννα Ηλιάδη που θα δώσει και αυτή τον αγώνα της στην Δημοτική Κοινότητα Άργους.
Είναι και αυτή αγωνίστρια και θα ήθελα να την εμπιστευτούν οι δημότες του Άργους.
Καλή επιτυχία σε όλους μας.

armyvoice.gr
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά