Πόσο ασφαλή είναι τα λεωφορεία στις Μονάδες κορυφής;


Ασφαλή Μετακίνηση προσωπικού
             Αξιότιμοι κ.κ. Υπουργοί, Αξιότιμοι κ.κ. Βουλευτές της Διαρκούς Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων, Αξιότιμοι κ.κ. Αρχηγοί,
  1. Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (Π.ΟΜ.ΕΝ.Σ.) τις τελευταίες ημέρες έχει γίνει δέκτης της ανησυχίας πλήθους συναδέλφων, που υπηρετούν και μετακινούνται καθημερινά σε μονάδες που βρίσκονται σε μεγάλα υψόμετρα - τις λεγόμενες μονάδες κορυφής. 
  1.  Λόγω της χειμερινής περιόδου και λόγω των έντονων καιρικών συνθηκών που επικρατούν στα μεγάλα υψόμετρα, η μετακίνηση των στρατιωτικών προς τις συγκεκριμένες μονάδες, γίνονται από λεωφορεία τύπου STEYR και HΙΝΟ, τα οποία είναι κατασκευής του 1980. Επιπρόσθετα όπως ενημερωνόμαστε η εταιρία HINO δεν διαθέτει πλέον ανταλλακτικά!!! για την επισκευή των λεωφορείων αυτών, απόδειξη της παλαιότητάς τους.
  2. Γίνεται απόλυτα αντιληπτό ότι για το θέμα των λεωφορείων, γεννώνται πλήθος ερωτημάτων, που χρήζουν επίσημων απαντήσεων και ενεργειών:
  • Πώς επιτρέπεται η καθημερινή μετακίνηση εκατοντάδων στρατιωτικών με λεωφορεία 40ετίας, σε συνθήκες έντονου χιονιά και ψύχους;
  • Πόσο ασφαλής κρίνεται η οδήγηση αυτών των λεωφορείων 40ετίας;
  • Αληθεύει, ότι η πλειοψηφία των λεωφορείων αυτών, έχουν ακόμα και σε εμφανή σημεία, τρύπες και σκουριά;
  • Μετά από 40 χρόνια έντονης καταπόνησης και άπειρων χιλιομέτρων των συγκεκριμένων λεωφορείων, υπάρχει κάποιος που επίσημα μπορεί να υπογράψει, ότι το κάθε τέτοιο όχημα, μπορεί καθημερινά να μεταφέρει με ασφάλεια προσωπικό, πάνω στους πάγους και τα χιόνια;
  • Αληθεύει, ότι προσφάτως έχουν αγοραστεί σύγχρονα λεωφορεία και αντί να ενισχύσουν τις μονάδες κορυφής, ''αξιοποιούνται'' εντός στρατοπέδων που εδρεύουν σε μεγάλα αστικά κέντρα;      
  1. Αξιότιμοι κ.κ. Υπουργοί, Αξιότιμοι κ.κ. Βουλευτές της Διαρκούς Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων, Αξιότιμοι κ.κ. Αρχηγοί,         
                     Εδώ και είκοσι περίπου χρόνια έχουμε περάσει το κατώφλι του 2000. Δεν νοείται να αναφερόμαστε ότι το 2018 που θα αποτελέσει χρονιά μέριμνας προσωπικού και οι στρατιωτικοί να ακροβατούν καθημερινά δίπλα σε γκρεμούς με λεωφορεία 40ετίας. Δεν θέλουμε να γίνουμε μάντεις κακών, αλλά αν συμβεί το οτιδήποτε δεν θα υπάρχει καμία δικαιολογία.
                   Η Π.ΟΜΕ.Ν.Σ. εισηγείται την άμεση αγορά και διάθεση σε μονάδες κορυφής, αξιόπιστων και σύγχρονων λεωφορείων μεταφοράς προσωπικού καθώς επίσης και την άμεση διάθεση – απόσπαση - μετάθεση επιπλέον συναδέλφων στρατιωτικών με την ειδικότητα του οδηγού, στις μονάδες αυτές. Δεν νοείται τέτοιες μονάδες να υποστελεχώνονται από οδηγούς, την ίδια στιγμή που εκατοντάδες οδηγοί υπηρετούν στα Υπουργεία και στα Επιτελεία.
                   Συνδυασμός ολιγάριθμων καταπονημένων ( ψυχολογικά και σωματικά ) στρατιωτικών οδηγών σε καταπονημένα λεωφορεία 40ετίας σε συνθήκες ψύχους, μας ανησυχεί έντονα και είμαστε πεπεισμένοι ότι και η δική σας ανησυχία, θα εκφραστεί με πράξεις, προς όφελος όλων των στρατιωτικών που καθημερινά δοκιμάζονται σε δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Μετά τιμής
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
 ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΩΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Επγός (ΥΔΚ)Λγος (ΠΖ)
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά