Επιστολή μητέρας που υπηρετεί στο ΠΝ για την άνιση μεταχείριση- ¨Δεν έχω αναλογίες μοντέλου, μεγαλώνω με αξιοπρέπεια το παιδί μου¨






Επιστολή αναγνώστριας:


Κάνω τη προσπάθεια να επικοινωνήσω μαζί σας διότι η κατασταση έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Είμαι γυναίκα και μαμά και υπηρετώ στο ΠΝ,με ... χρόνια υπηρεσίας,υπηρετώ σε ….είμαι μονογονεας ενός 9 χρόνου παιδιού.
Τα προηγούμενα δύο χρόνια με είχαν στείλει σε …….. να ταξιδεύω αδιαφορώντας πως θα μεγαλώσω το παιδάκι μου.
Όπως είναι φυσικό λόγω της φύσης του επαγγέλματος ακολουθούσα σχεδόν όλες τις εν πλω αποστολές καθότι καμία διάταξη δεν με προστάτευε.
Δέχτηκα πολύ μεγάλο πόλεμο και από το κυβερνητη και από το υπόλοιπο πλήρωμα καθώς με θεωρούσαν πιο ευνοημένη καθώς στα πολύ μεγάλα ταξίδια μου επέτρεπαν να περνώ διάθεση σε άλλο πλοίο.
Έσφιξα τα δόντια και τη πάλεψα με πολύ αγχος, στεναχωρια και διάθεση χάλια απλά προσπαθούσα για το καλύτερο και έπαιρνα δύναμη από το παιδί μου.
Το αποτέλεσμα;;;;Στην αξιολόγηση ο τότε κυβερνήτης να μου έχει χαλάσει τις βαθμολογίες και το ηθικό μου να πέφτει ακόμη πιο πολύ.
Βλέπετε εγώ δεν είχα κάποιο μέσον η δεν έχω αναλογίες μοντέλου να με προτιμήσουν οι ανώτατοι στα επιτελεία τους για γλάστρα και να γράφω τη θαλάσσια υπηρεσία μου από το υπουργείο όπως τόσες και τόσες περίπτωσεις.
 με μετέθεσαν σε …..πλοίο ...….για να ηρεμήσω και να μεγαλώσω με ηρεμία το παιδί μου.
Το αποτέλεσμα;;;;;
Λόγω ελλείψεως κόσμου να κάνω 6-7 βάρδιες το μήνα όντας …..., ,(βλέπε διαφορετική μεταχείριση λόγω βύσματος υποθέτω)
Η συμπεριφορά των διοικούντων να είναι απαράδεκτη και απρεπης απέναντι στους υφιστάμενους τους και χωρίς να μπορώ να βρω κάποια λύση.
Αν υπάρχει κάποιο μέσον σε φοβούνται όπως είναι γνωστό χρόνια σ αυτή τη χώρα αλλά όποιος πάει με το σταυρό στο χέρι τους πίνουν το αίμα καθώς στο συγκεκριμένο πλοίο λόγω …….και των ιδιαιτεροτήτων του έχουν έρθει αξιωματικοί τελευταίας διαλογής με πολλά θεματα.
Εύχομαι μέσα από το όμορφο έργο που κάνετε να εκφράσω τις τόσες δυσκολίες που αντιμετωπίζω που μερικές φορές με κάνουν να σκέφτομαι να παραιτηθώ έστω και μετά από 17 χρόνια.
Η ανάγκη να μεγαλώσω με αξιοπρέπεια το παιδάκι μου με κρατάει.
Απλά πληρώνω καθημερινά το κόστος στη ψυχολογία μου καθώς η αξιοπρέπεια μου έχει ουκ ολίγες φορές καταπατηθεί στα τόσα χρόνια.

----

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Τα ….. έχουν μπει για να προστατευτεί το στέλεχος.
Σαν site εχουμε δεχτει τα τελευταια δυο χρόνια άπειρες επιστολές από το ΠΝ παρότι τα προηγούμενα χρόνια δεχόμασταν από τον ΣΞ
Παρακαλούμε θερμά την ηγεσία του ΠΝ να σκύψει πάνω από άντρες και γυναίκες στα προβλήματα τους , παρόλο που καταλαβαίνουμε ότι υπάρχει θέμα στον επιχειρησιακό τομέα
Επίσης οφείλουμε σαν πολίτες Έλληνες να ευχαριστήσουμε τα στελέχη του ΠΝ που μας φυλάνε υπο αυτές τις συνθήκες και να τους ευχηθούμε καλές γιορτές διότι θα τις περάσουν μακριά από αγαπημένα πρόσωπα μέσα στην θάλασσα

Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά