Γιατί, περιέργως, συμφέρει να πας φαντάρος


ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ


            Είτε πηγαίνεις κατασκήνωση, είτε σαββατοκύριακο στο Περτούλι , είτε μονοήμερη στη γιαγιά τη Λούλα πάντα παίρνεις μαζί σου εφόδια. Ένα βρακί;
Ένα ζακετάκι; Μια φανέλα; Μια πιζάμα για τον ύπνο, έστω μια οδοντόβουρτσα βρε αδερφέ. Σκέψου τώρα τι πρέπει να αγοράσεις για τις πρώτες 20 μέρες στο στρατό. Και λέω, πρώτες 20, διότι μετά έρχεται η τετραήμερη άδεια, λόγω ορκωμοσίας, που σίγουρα θα μπορέσεις να ανεφοδιαστείς με τα απαραίτητα. Δεν ξέρω για τους άλλους συφάνταρους μου, πάντως εγώ, συνολικά, έδωσα 300€ για ετοιμασίες στρατού. Γαμπρός, να ντυνόμουν, με γλέντι μπροστά στο Κάρλοβι Βάρι, λιγότερο θα μου έβγαινε. Έχε χάρη όμως που δε θέλω να βρεθώ εκεί και να ζητάω δανεικό σφουγγάρι, διαφορετικά θα σου έλεγα εγώ.

            Προτού με κρίνεις και αρχίσεις τα αρνητικά τα σχόλια έχω να σου δηλώσω ότι δεν αγόρασα τίποτα το παραπανίσιο. Αν εξαιρέσεις το λίπος φάλαινας που ήθελε η αγχωμένη μαμά για να το αλείφω στις αρβύλες μου ώστε να μαλακώσουν, όλα τα υπόλοιπα τα χρειαζόμουν. Επίσης μάθε ότι, τα 300 ευρώ που ξόδεψα δεν δικαιολογούν με τίποτα τις 2 σακουλές που μόνο γέμισα. Θες ο ανεβασμένος Φ.Π.Α, θες ότι μεγάλωσαν τις σακούλες, θες ότι μίκρυναν τα σπρέι για τη μασχάλη, δεν ξέρω τι, πάντως η χωρητικότητα που κατέλαβαν όλα αυτά που αγόρασα ήταν αντιστρόφως ανάλογη με τα χρήματα που πλήρωσα.

             Αυτά που μπορούν να σου παράσχουν στη μονάδα είναι, δυο-τρία κοντομάνικα, παντελόνι, ζώνη, σαγιονάρες, αρβύλες, καπέλο και χιτώνια. Με αυτά πρέπει να τη βγάλεις για 9 μήνες. Η νοοτροπία είναι να φοράς μια μέρα τη μια μπλούζα και μετά από δυο βδομάδες γυρνάς το πίσω-μπρος και τη ξαναφοράς. Στο μήνα πάνω πρέπει να την πλύνεις και έτσι βολεύεσαι με τη δεύτερη. Αφού λιώσουν, κυκλοφορείς χωρίς το από πάνω και το παίζεις γκόμενος. Οι περισσότεροι φυσικά πηγαίνουν σε μαγαζιά με στρατιωτικά ρούχα και γεμίζουν τη βαλίτσα με ο,τι πιο τρελό υπάρχει. Έτσι έκανα και εγώ. Εκτός από λουκέτα και πάτους για τις αρβύλες, εγώ αγόρασα ακόμα 20 μπλουζάκια, ένα παντελόνι, κάλτσες, extra μποξεράκια, κατωσέντονο, πανωσέντονο, sleeping bag και πετσέτες. Εκεί έδωσα 200 ευρώ και ηρέμησα.

Τα υπόλοιπα 100 ευρώ τα έδωσα στα Hondos Center.

-Ερώτηση Φαντάρου: Άραγε και οι υπόλοιποι πηγαίνουν στο ίδιο μαγαζί για να αγοράσουν σαμπουάν, αφρόλουτρα και ξυριστικά ή παίζει να είμαι ο μοναδικός που έκανε ένα υπέροχο ταξίδι ομορφιάς για να ψωνίσει τα απολύτως απαραίτητα;

Μην είσαι ξεροκέφαλος και μη κρίνεις για να μην κριθείς. Μπορεί να ψώνισα από ένα κατάστημα όπου είναι το όνειρο κάθε γυναίκας αλλά, ορκίζομαι, πήρα καθαρά αντρικά προϊόντα: Σαμπουάν, αφρόλουτρο, σφουγγάρι, οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, μωρομάντιλα, αντισηπτικά μαντηλάκια χεριών, ξυραφάκι, αφρό ξυρίσματος, after shave, αποσμητικό-roll on, σπρέι για τα πόδια και πούδρα για τα πόδια για να μην ιδρώνουν και μυρίζουν από τις αρβύλες. Για όλα αυτά μου δώρισαν ένα αφρόλουτρο με έλαια το οποίο το χάρισα στη μαμά χωρίς δεύτερη κουβέντα.


-Αν με άφηναν ελεύθερο οι φίλοι μου, είχα μπανίσει και ένα αρωματικό χώρου για τις δύσκολες μυρωδιές του θαλάμου αλλά ας όψεται η δύναμη της φιλίας που ήταν πιο ισχυρή και από τη wannabe ποδαρίλα του διπλανού μου που επρόκειτο να φάω-
  
            Εκτός από όλα τα παραπάνω, ζήτησα και από δυο καλούς μου φίλους να μου δανείζουν 2-3 βιβλία για να με παίρνει ο ύπνος όμορφα τα βράδια. Η Ζωή μου πρότεινε το «Με λένε Ντάντα» της Μαντά. Την αγριοκοίταξα αμέσως και κατάλαβε! Ότι θα κάθομαι εγώ στο κρεβάτι μου, ντυμένος στα χακί, και θα διαβάζω ένα βιβλίο που στο εξώφυλλο του θα γράφει «Με λένε Ντάντα». Όχι, πείτε μου τι πιθανότητες έχω, για τους υπόλοιπους εννιά μήνες να μη με φωνάζουν «Ντάντα, σε ψάχνει η Καλλιόπη»; Ο Αντώνης μου πρότεινε κάτι ιστορικά και μεταπολιτευτικά. «Να μάθεις Ιστορία, να το παίζεις μούρη εκεί μέσα», μου είπε. Τελικά κατέληξα σε δυο μυθιστορήματα και στο «Μεγάλες Προσδοκίες» του Ντίκενς, δώρο της φίλης Κέλλυς.


-Διαπίστωση φαντάρου: Γενικά το κεφάλαιο «Δώρα» είναι κάτι που συμφέρει όταν θα πας φαντάρος. Τα δικά μου τυχερά ήταν ένα smartphone τελευταίας τεχνολογίας, η νέα Black XS L'Exces for Him από Paco Rabanne, το βιβλίο που ανέφερα και ένα vintage μικρό φαναράκι για να μπορώ να διαβάζω τα βιβλία μου στο σκοτάδι. Α! Να μη ξεχάσω και το χαρτζιλίκι από γιαγιά-παππού-θεία και κουμπάρους το οποίο έφτασε τα 240€.

Αλήθεια σε λέω, τρέχα να μπεις γρήγορα φαντάρος!

(συνεχίζεται…)

lifo.gr
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά