Τι αναφέρει ο Α. Τσουκαράκης για τον Βάλαρη και την αποστρατεία του

  







Ανοικτή επιστολή
Προς
τον Διευθυντή του Γραφείου του κ. Υπουργού Εθνικής Άμυνας
κ. Αθανάσιο Βάλαρη
Αξιότιμε κε Διευθυντά.
Την 23η Ιουλίου 2021, σχεδόν ένα μήνα πριν, σας απηύθυνα με ανοικτή επιστολή μου, γνωρίζοντας ότι ως Δντής γραφείου Υπουργού της Ελληνικής Κυβέρνησης οφείλετε να ελέγχετε και να τηρείτε τη νομιμότητα, συγκεκριμένα ερωτήματα για πρόσωπα που υπηρετούν στο Στρατιωτικό Γραφείο του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, τα οποία, κατά την άποψή μου, ασκούν συνδικαλιστικά καθήκοντα χωρίς ωστόσο να έχουν εκλεγεί κατά τα προβλεπόμενα στην οικεία νομοθεσία που διέπει τον συνδικαλισμό στις Ένοπλες Δυνάμεις, από πρωτοβάθμιες ενώσεις, αφού φέρεται να είναι εγγεγραμμένα και εκλεγμένα σε ενώσεις κατά παράβαση της νομοθεσίας.
Ομολογουμένως έμεινα έκπληκτος όταν με καλέσατε στο τηλέφωνο εσείς ο ίδιος, όχι εγώ, λέγοντάς μου ότι τίποτα από αυτά που κατήγγειλα δεν γνωρίζατε και θα θέλατε άμεση ενημέρωση. Σας γνώρισα ότι θα ευρίσκομαι σε κανονική άδεια και εάν θα θέλατε να έρθω στο γραφείο σας με την επιστροφή μου, δηλαδή από τη 10.8.2021. Με την επιστροφή μου προσπάθησα να επικοινωνήσω άμεσα μαζί σας (σας έστειλα προσωπικό μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο, σας κάλεσα στο κινητό σας τηλέφωνο, σας κάλεσα και άφησα και μήνυμα στο γραφείο σας στο Υπουργείο), πλην όμως μέχρι και σήμερα όχι μόνο δεν κατέστη δυνατό να επικοινωνήσουμε, αλλά ούτε καν με ενημέρωσε κάποιος/α από το γραφείο σας, καθαρά για λόγους δεοντολογίας, για το ραντεβού που ζήτησα, όπως εσείς μου υποδείξατε. Δεν πειράζει, ειλικρινά. Ο καθείς κρίνεται για τις πράξεις του.
Ωστόσο, ένα γεγονός προηγήθηκε του όποιου ραντεβού μας. Η απάντηση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, την οποία θεωρώ ότι αναγνώσατε, επί ερωτήματος που κατέθεσε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Μπογδάνος για το πρόσωπό μου και τη συμμετοχή μου σε κομματική εκδήλωση, κατά την άποψή του, από την οποία (απάντηση) έμαθα (έκπληκτος !!!) ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία έκδοσης του Προεδρικού Διατάγματος αποστρατείας μου. Και σας λέω έμεινα έκπληκτος γιατί τα τριάντα πέντε (35) πραγματικής υπηρεσίας τα συμπληρώνω τη 11η Νοεμβρίου 2021, ημερομηνία κατά την οποία εκτιμούσα, καθόσον αυτό γίνεται μέχρι σήμερα εξ όσων γνωρίζω, ότι θα ξεκινήσει η όποια διαδικασία αποστρατείας μου. Κάποιοι προφανώς βιάζονται. Δεν πειράζει, ειλικρινά. Ο καθείς κρίνεται για τις πράξεις του.
Βέβαια ένα ερώτημα που προκύπτει εδώ και οφείλω δημοσίως να διατυπώσω είναι: «Καλά, εγώ δεν παραμένω Εκτός Οργανικών Θέσεων (ΕΟΘ), παρότι το ζήτησα, γιατί προφανώς η Υπηρεσία εκτίμησε ότι δεν μπορώ να καλύψω υπηρεσιακές ανάγκες, προϋπόθεση που θέτει ο νόμος για κάποιον που τίθεται ΕΟΘ, ο Πρόεδρος όμως της έτερης Ομοσπονδίας, που κρίθηκε ωσαύτως «ευδοκίμως τερματίσας» Αντισμήναρχος Δ.Ρ. ποιες υπηρεσιακές ανάγκες καλείται να καλύψει, αφού, όπως μου μεταφέρθηκε τέθηκε ΕΟΘ; Μπορεί να κάνω και λάθος εάν κάτι λάθος μου μεταφέρθηκε. Εάν όμως δεν κάνω λάθος, θα έχει ενδιαφέρον μία δημόσια απάντηση, για να γνωρίσουν όλοι οι αξιωματικοί τα κριτήρια που τελικώς τίθεται κάποιος ΕΟΘ.
Α, και κάτι άλλο κε Διευθυντά.
Φανταστείτε ότι επί πόσα χρόνια προσπαθούσε το σύστημα (και τους γύρω από αυτούς ανώνυμους και άγνωστους προς εμένα καλοθελητάδες) να με στοχοποιήσουν ώστε να με αποστρατεύσουν, αλλά δεν τα κατάφεραν. Με την επερχόμενη αποστρατεία μου εάν νομίζουν κάποιοι ότι με ξεφορτώνονται μία και καλή, «πλανώνται πλάνην οικτρά». Εφόσον ομιλούσα ως εν ενεργεία, φανταστείτε τι έχει να γίνει ευρισκόμενος εν αποστρατεία. Απλώς υπομονή.
Συνταγματάρχης (ΣΔΓ)
Τσουκαράκης Ανέστης
Πρόεδρος Π.Ο.Ε.Σ.
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά