Η απάντηση μου σε ρουφιάνους συναδέλφους μου

Της Βάλιας Αμπατζή

Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες μου,

Τα τελευταία χρόνια εκτός από το τοπικό ρεπορτάζ στην πόλη μου και λόγω ότι ξέρω καλά την στρατιωτική ζωή "εκ των εσω" ασχολήθηκα και με το στρατιωτικό ρεπορτάζ παρόλο που μερικοί "καλοί" συναδελφοί μου από την πόλη της Αθήνας προσπάθησαν να με σταματήσουν και να απογοητευτώ.

Ευτυχώς εσείς οι αναγνώστες (για τα στελέχη μιλώ) αλλά και κάποιοι φίλοι μου μέσα από το Υπουργείο (πραγματικοί φίλοι) μου δώσατε τη δύναμη να παλέψω σαν δημοσιογράφος για τα δικαιώματα μου!!!

Δόξα το Θεό μετά την έκκληση μου σε έναν πρώην Υφυπουργό Εθ Άμυνας και τοτε εν δυνάμει, κατόρθωσα μετά από το πείσμα μου τουλάχιστον να έχω μια καλύτερη συνεργασία και με το Υπουργείο , να ενημερώνομαι δηλαδή αυτό ζητούσα.

"Δεν κολλάω μπρίκια" αυτά τα 19 χρόνια δημοσιογραφίας , ούτε χαμηλής νοημοσύνης για να καταλάβω κάποια πράγματα.

Όσες φορές και αν ζήτησα την διαπίστευση δεν μου δόθηκε ούτε καν απάντηση.
Τι χρειάζεται, τι απαιτείται. Και πιστέψτε με δεν είναι καν θέμα μέσου γιατί πολύ άνετα είχα και εφημερίδα να δηλώσω και ραδιόφωνο και τηλεόραση μιας και το μπλογκ δεν δικαιολογείται.

Παρόλα αυτά μετα λύπης μου, παρότι με περνάνε ηλίθια ότι επειδή είμαι στην επαρχία δεν τα μαιθαίνω, έμαθα τελικά ότι κάποιοι δημοσιογράφοι (κάποιοι όχι όλοι) δεν με θέλουν στην παρέα τους.
Εγω θα έλεγα με φοβούνται γιατί ξέρουν ότι δεν είμαι με την πολιτική αλλά με το μέρος των στελεχών, που δουλεύουν για να κοιμόμαστε και εμείς και αυτοί ήσυχοι τα βράδια!!
Το ότι δεν με θέλουν μου το επιβεβαίωσε άνθρωπος μου από μέσα που έχει επαφή με δαύτους. Και συγκεκριμένα είπαν μπροστά του κάποια στιγμή "αστην αυτήν"

Αυτά λοιπόν είχα να πω! Άλλά όσες μαχαιριές οι Αθηναίοι "συνάδελφοι" και αν μου ρίξουν έχω να τους πώ ότι οι "βλάχοι από την επαρχία που δεν παίρνουν χαμπάρι "  είναι αυτοί και σας φλομώνουν στο ψέμα και στην υποκρισία.

Και τελικά ποιος κέρδισε αυτοί ή εγώ; Μάλλον κάποιοι παίρνουν τα "εύσημα" μην πω τιποτα άλλο από τα ίδια τα στελέχη των ΕΔ που τους έχουν πάρει χαμπάρι και τους βρίζουν. Αλλά ναι όλοι στο ίδιο τσουβάλι δεν χωράμε και δεν μπαίνουμε και κριτές μας είναι οι ίδιοι οι στρατιωτικοί.
Οι μόνοι άξιοι και με μπέσα είναι μόνο οι αρχηγοί και τους ευχαριστώ θερμά.


Δεν την έχω ανάγκη την διαπίστευση γιατί απλά δεν θέλω πια να ανήκω σε καμιά "παρεούλα" ούτε να το παίξω μεγαλοδημοσιογράφος.

ΒΑΛΙΑ ΑΜΠΑΤΖΗ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά