ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Α/ΓΕΣ


 

Κύριε Αρχηγέ

Ρώτησα την 77χρονη κουνιάδα μου, την μηδέποτε εργασθείσα, της οποίας ο πατέρας εν ζωή υπηρέτησε ως υπαξιωματικός της Αστυνομίας Πόλεων, πόση συνολικά σύνταξη λαμβάνει μηνιαίως και η αθεόφοβη μου απάντησε: Όλα μαζί κάτι παραπάνω από 950 ευρώ. Αμέσως της ζήτησα πειστήρια τα οποία μου προσκόμισε. Περισσότερο ντράπηκε η γυναίκα μου, αν και θέλω να πιστεύω πως κατά βάθος χάρηκε για τις υψηλότατες αποδοχές της αδελφής της και η οποία σημειώνω πως ατυχήσασα με τον γάμο της, ζει εδώ και 50 περίπου χρόνια.

Εγώ κ. Αρχηγέ είμαι τέως Διευθυντής της Διευθύνσεως του όπλου των Τεθωρακισμένων και η τελευταία μου μηνιαία σύνταξη ήταν 1198 ευρώ. Ευτυχώς που τον έγγαμο άνεργο γιό μου, βοηθάει ο αδελφός του και έτσι κουτσοπερνάμε.

 Όμως διερωτώμαι τι μπορεί να λέει σήμερα ένας Αρχηγός στον εαυτό του, στην οικογένειά του, στους υφισταμένους του, στους προϊσταμένους του!!!!

π.χ. Μπορείτε να κινηθείτε με ελικόπτερο, προκειμένου να διαπιστώσετε την κατάσταση των μονάδων σας; Μπορείτε να κάνετε ασκήσεις ή βολές και για να μην πολυλογώ κάτι, έστω αμελητέο, που να βελτιώνει την κατάσταση των μέσων και του προσωπικού σας; Καλές είναι αι «εορταί -τελεταί» όπου μερικοί με ένα ποτήρι στο χέρι προτιμούν να φωτογραφίζονται, αντί να προβληματίζονται για το τεράστιο οικονομικό πρόβλημα που έχει το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, το οποίο ήδη επέδρασε δυσμενέστατα στο ηθικό τους.

Κύριε αρχηγέ κρυφακούσατε ποτέ για να μάθετε τι συζητάνε οι ε.ε. συνάδελφοι, όπου σταθούν και όπου βρεθούν; Μήπως ξεχάσαμε τη ρήση «νηστικό αρκούδι δεν χορεύει;» Αρχηγός γίνατε. Μακάρι να πάτε και παραπάνω. Όταν με το καλό τελειώσετε -εύχομαι όχι σύντομα– θα μπείτε και σεις στη λίστα των 1300ριδων. Προς το παρόν στηθείτε μπροστά στην ταφόπλακα που είναι έξω από το γραφείο σας. Πολλούς από τους αναφερόμενους τους γνωρίσατε ή σας τους έχουν περιγράψει. Συγκρίνετε τον εαυτό σας με όποιον θέλετε, πλην των 3, 4 ή 5 τελευταίων, που οι δόλιοι πήγαν-απορώ γιατί πήγαν-είδαν και απήλθαν. Φταίνε, ας λένε όταν φεύγουν τα δικά τους.

Θυμάμαι τον αείμνηστο Καραμανλή, που πολλές φορές έλεγε: «Φέρτε μου αξιόμαχο στρατό και γνωρίζω από κει και πέρα τι να κάνω»

Αυτά κ. Αρχηγέ σας τα γράφω όχι γιατί κάπου ελπίζω. Σε ποιόν άλλωστε να ελπίσω; Μήπως στους δοτούς Υφυπουργούς μας κ. Ελευσινιώτη από τα παλούκια ή κάπου εκεί κοντά και από τον άλλο τον απόγονο του κ. Καράμπελα, τους οποίους ο κ. Πρωθυπουργός- εγώ φανατικότατος υποστηρικτής του– τοποθέτησε εκεί που είναι σήμερα, για να λύσουν, υποτίθεται, τα προβλήματα των Ενόπλων Δυνάμεων; Αυτό κι αν είναι καλαμπούρι!! Αυτοί περιμένουν να  συμπληρώσουν το χρόνο που απαιτείται για να συνταξιοδοτηθούν με μισθό Υπουργού και όχι 1300ρι. Τι νομίσατε!!

Σε ότι αφορά εμένα μου φτάνουν αυτά που ελέω ΔοΝηΤή μου δίνουν. Τώρα αν έχω και την μηνιαία δόση των 516 ευρώ, αυτό είναι άλλο καπέλο. Άλλωστε καθημερινά τρέφομαι με γάλα, γομαράγκαθα,  αγριοαγκινάρες, γλιστρίδες, αντράκλα, σιναπόβρουβες, γαλατσίδες κ.λ.π.. Μερικές φορές τρέφομαι παρακολουθώντας προγράμματα μαγειρικής στην τηλεόραση. Είμαι αγανακτισμένος και αισθάνομαι φοβερά αδικημένος όχι γιατί δυσκολεύομαι να τα βγάλω πέρα, αλλά γιατί δεν συνεισφέρουν όλοι αυτό που τους αναλογεί. Από μένα και τους σαν και μένα τ΄ αρπάζουν βιαίως. Μήπως είμαστε μ@@@ες και δεν το ξέρουμε;

Κύριε Αρχηγέ θλίβομαι και πονάω πάρα πολύ για το κατάντημα της πατρίδος μου. Μαζί με μένα και όλοι οι αγνοί Έλληνες.

Σας γράφω για να προβληματισθείτε και να πράξετε ότι έπραξαν πριν αρκετά χρόνια, όχι πολλά, γερμανοί ομοιόβαθμοί σας όταν ή τότε κυβέρνησή τους δεν ικανοποιούσε πρότασή τους που αφορούσε στην κουρά των υφισταμένων τους.

Σας παρακαλώ πολύ κοινοποιείστε τα παραπάνω αναφερόμενα πρώτα σε κείνον τον ξεσκούφωτο με την ντουντούκα, στους κ. Υφυπουργούς, καθώς και στους κ.κ. Αρχηγούς Ναυτικού και Αεροπορίας.

 

Ευχαριστώ πολύ

Με τιμή

Νικόλαος Ιωαν. Παπαγεωργίου

Μεγάρχη 19 Απριλίου 2013
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά