Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τη Βουλή για την εποικοδομητική συζήτηση η οποία έγινε σήμερα, αλλά και για τις συζητήσεις που έγιναν στη Διαρκή Επιτροπή για το σχέδιο νόμου.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός και εγώ κάναμε την προσπάθεια να εντάξουμε αρκετές από τις παρατηρήσεις των φορέων, αλλά και των κομμάτων, των βουλευτών στο σχέδιο νόμου, το οποίο διαμορφώνεται προς ψήφιση στη Βουλή.
Το νομοσχέδιο τακτοποιεί αρκετά θέματα του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, με νέους θεσμούς, όπως το «Εσωτερικών Υποθέσεων», με τη δυνατότητα της παραμονής αξιωματικών μέχρι το 58ο έτος της ηλικίας τους με τη δική τους θέληση. Τακτοποιεί παλιές υποθέσεις, οι οποίες είχαν να κάνουν με αδικίες σε βάρος προσωπικού, με τροπολογίες οι οποίες προστίθενται και προέκυψαν κατά τη διάρκεια του διαλόγου και οι οποίες ρυθμίζουν αρκετά θέματα του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Πριν μπω, όμως, στην υπόθεση του νομοσχεδίου, θα μου επιτρέψετε - επειδή ειπώθηκαν αρκετά και σήμερα, αλλά και τις προηγούμενες ημέρες - να μιλήσω για την περίφημη προμήθεια των αεροσκαφών F-16, διότι πράγματι δεν περίμενα να υπάρχει τόσο μεγάλη παρανόηση, αν και είδα μέσα από τον Τύπο και από συγκεκριμένους δημοσιογράφους ότι προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα κλίμα, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Μίλησα προηγουμένως για το άρθρο του κ. Ηλία Κανέλλη, το οποίο μιλάει για υπογραφή συμφωνίας στις ΗΠΑ, για υπερτιμημένη, όπως διαφάνηκε κατά τη συζήτηση στη Βουλή, αναβάθμιση των αεροσκαφών και μετά λέει για τους Ευέλπιδες οι οποίοι φορούσαν στολή.
Η Χρυσή Αυγή, ο κ. Κανέλλης, το συγκεκριμένο συγκρότημα Τύπου, έχουν αυτού του είδους τις απόψεις. Όμως, δυστυχώς, είδα ότι και ορισμένοι συνάδελφοι παρακολουθούν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, τα οποία είναι φυσικό να προκαλούνται ιδίως από εκείνους που έχουν κάποια συμφέροντα σε σχέση με τη συμφωνία.
Για να είμαστε ξεκάθαροι, λοιπόν, δεν υπάρχει συμφωνία. Βεβαίως και δεν υπάρχει συμφωνία.
Κύριε Κουμουτσάκο, στις 20 Σεπτεμβρίου, οι συνάδελφοί σας της Νέας Δημοκρατίας, που είναι μέλη της Επιτροπής Εξοπλιστικών Προγραμμάτων, ήταν σε μια απόρρητη συνεδρίαση. Και την κάναμε απόρρητη, χωρίς μάλιστα και την ύπαρξη τηλεφώνου, προκειμένου να μοιραστούμε πληροφορίες, οι οποίες είναι και απόρρητες και αφορούν τα εξοπλιστικά της χώρας.
Εκεί, λοιπόν, έγινε ξεκάθαρο - και το ξεκαθαρίζω πλέον και εδώ επίσημα στη Βουλή - ότι αυτό που υπάρχει είναι ένα Letter of Request, ένα LoR, το οποίο απευθύνεται στην αμερικανική κυβέρνηση και στο οποίο στο πλαίσιο διακρατικής συμφωνίας, δηλαδή συμφωνίας στην οποία δεν περιλαμβάνονται μεσάζοντες, ζητάμε να μας δώσουν μια τιμή για την αναβάθμιση του συνόλου του στόλου ή μέρους του στόλου των F-16 που έχουμε.
Παράλληλα, έφυγε και μια άλλη επιστολή προς την αμερικανική κυβέρνηση, η οποία ζητάει να μας δώσουν διαθεσιμότητα και τιμές για νέο αεροσκάφος, όπως - συγκεκριμένα ζητείται στην επιστολή - το αεροσκάφος F-35.
Σε απάντηση του letter of request το οποίο κάναμε, είχαμε μία πρώτη πληροφόρηση από την αμερικανική πλευρά ότι θα μας απαντήσουν με LoA και με επιστολή, η οποία βεβαίως θα έρθει στην Επιτροπή Εξοπλισμών, όπως δεσμεύτηκα - αυτή είναι η διαδικασία - στις 3 Νοεμβρίου, όπου οι Αμερικανοί θα μας λένε τιμές και την ακριβή περιγραφή της αναβαθμίσεως που αφορά είτε τα αεροσκάφη F16 τύπου Block 50, τα αεροσκάφη F16 τύπου Block 52 plus και τα αεροσκάφη τα F16 τύπου Block 52 Plus Advance.
Το σύνολο των αεροσκαφών για το οποίο ζητήθηκε το Letter of Request ήταν 123 αεροσκάφη, για τα οποία η αμερικανική πλευρά, έτσι όπως προβλέπεται προκειμένου να μας απαντήσει η εταιρεία, ζήτησε από το Κογκρέσο για το σύνολο των αεροσκαφών μία έγκριση προκειμένου να προχωρήσει σε διαπραγμάτευση. Η έγκριση που ζητήθηκε από το Κογκρέσο για το σύνολο των 123 αεροσκαφών, δηλαδή και τα Block 30 και τα Block 50 και τα Block 52 plus και τα Block 52 Plus Advance, ανέρχεται στα 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ.
Όπως ξεκαθάρισα όμως και στην Επιτροπή Εξοπλισμών της Βουλής στην προηγούμενη συνεδρίαση της 20ής Σεπτεμβρίου, οι δικές μας δυνατότητες στο πλαίσιο της εκτέλεσης του εγκεκριμένου προϋπολογισμού δεν μπορεί να υπερβούν την καταβολή 100 εκατομμυρίων τον χρόνο και μάξιμουμ το 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα δεν το είχα ξεκαθαρίσει εάν είναι ευρώ ή δολάρια. Σας λέω ότι τα δολάρια είναι αυτά που συζητάμε τώρα.
Έτσι, λοιπόν, στη μετάβαση στην Αμερική έγινε η συζήτηση για το θέμα της αναβαθμίσεως των F16 και είπαμε ότι αναμένουμε την LoA, δηλαδή την απάντηση των Αμερικανών για την αναβάθμιση των αεροσκαφών. Από την πλευρά του Προέδρου Τραμπ ανακοινώθηκε ότι με χαρά η αμερικανική κυβέρνηση εγκρίνει το σύνολο, το μέγιστο δηλαδή της αναβάθμισης των 123 αεροσκαφών αυτών και ότι το σύνολο της πιθανής αναβάθμισης θα είναι τα 2,4 δισεκατομμύρια, ποσό που βεβαίως και δεν πρόκειται να φτάσουμε ποτέ, διότι ούτε αυτές τις οικονομικές δυνατότητες έχουμε, αλλά ούτε και αυτές τις ανάγκες. Είναι πολύ πιο χρήσιμο μέρος των χρημάτων αυτών, εάν υπήρχαν, να δίνονταν για καινούριο αεροσκάφος.
Όσον αφορά τώρα τις συνομιλίες στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής θα σας ενημερώσει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός. Δεν πήγαμε εκεί για να κάνουμε deal για τα F16. Πήγαμε εκεί προκειμένου κατ’ αρχάς να συναντήσει ο Πρωθυπουργός Έλληνες ομογενείς, επιχειρηματίες, funds, ανθρώπους που έρχονται να κάνουν επενδύσεις στην Ελλάδα, ανθρώπους που έχουν κάνει επενδύσεις στην Ελλάδα. Η επιτυχία του ταξιδιού μπορώ να σας πω ότι είναι αποδεκτή από όλους. Όχι από εμάς, ούτε από τον ΣΥΡΙΖΑ, ούτε από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, αλλά από τον ίδιο τον Αμερικανό πρέσβη. Ξένα οικονομικά περιοδικά αναφέρθηκαν σε ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα.
Έγιναν συναντήσεις, πέραν του Προέδρου Τραμπ, με τον Αντιπρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών, τον κ. Πενς και μάλιστα κλείστηκε ότι η αποστολή η οποία θα έλθει για την Έκθεση της Θεσσαλονίκης, η οποία θα είναι αφιερωμένη στις Ηνωμένες Πολιτείες - φέτος ήταν στην Κίνα, πέρσι ήταν στη Ρωσία - θα είναι πολύ μεγάλη, προκειμένου να έλθουν πολλές αμερικανικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να επενδύσουν στην Ελλάδα.
Εκτός των επενδύσεων, συζητήθηκε και η συνεργασία σε γεωστρατηγικό επίπεδο, όπως εσείς το λέτε. Βεβαίως και η θέση της χώρας είναι πολύ αναβαθμισμένη. Είναι δεδομένο ότι η Ελλάδα πλέον είναι ένας πυλώνας σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή, που συνδέεται με διμερείς σχέσεις προς τα νότια με το Ισραήλ, με την Αίγυπτο, με την Ιορδανία, με τα Αραβικά Εμιράτα, προς τον βορρά με τη Βουλγαρία, με τη Ρουμανία, με τη Σερβία.
Συζήτησε ο Πρωθυπουργός - αλλά και σε συναντήσεις σε επίπεδο επιτελών έγιναν πολλές συζητήσεις - για τις συνέργιες και τις επενδύσεις των Ηνωμένων Πολιτειών και το ενδιαφέρον για την ενέργεια, για θέματα των αγωγών, για θέματα της εξόρυξης του φυσικού αερίου και του πετρελαίου. Η εταιρεία «Exxon» επισήμως έχει καταθέσει αιτήματα για να συμμετέχει σε όλα αυτά. Όλο αυτό το πακέτο των συζητήσεων είναι θετικό για την πατρίδα μας, όχι για τον Αλέξη τον Τσίπρα ή γι’ αυτήν την Κυβέρνηση. Για την Ελλάδα είναι.
Είναι για πρώτη φορά που μια ελληνική κυβέρνηση γίνεται αποδεκτή με τέτοιους όρους από το 1994, που ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε επισκεφθεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και άνοιξε το Blair House για όλη την ελληνική αποστολή. Μπορώ να σας πω ότι ήταν θετικοί και οι Δημοκρατικοί, είδαμε το Κογκρέσο, είδαμε τους senators, είδαμε την Επιτροπή η οποία ασχολείται με τις χρηματοδοτήσεις των χωρών και τους είπαμε ότι εδώ, αν πράγματι πιστεύουν - που το πιστεύουν - ότι η χώρα πρέπει να είναι ένας πυλώνας σταθερότητας, δεν έχουμε μεγάλες δημοσιονομικές δυνατότητες και ζητάμε την ενίσχυση της χώρας και από οπλισμό, ο οποίος διατίθεται πολλές φορές ως στρατιωτική βοήθεια.
Όλα αυτά, όμως, ξεκίνησαν ένα πλέγμα διαπραγματεύσεων και συζητήσεων, χωρίς τίποτα να είναι δεδομένο. Και θα ξεκινήσουμε με την προσφορά για την αναβάθμιση των F-16, με δέσμευση της Κυβέρνησης ότι θα είναι τα 1,1 δισεκατομμύρια μάξιμουμ. Εγώ σας λέω ότι των συγκεκριμένων, που πιστεύω ότι τελικά θα γίνει, θα είναι και κάτω από 700-800 εκατομμύρια ευρώ.
Θα σας πω ένα μόνο στοιχείο. Οι τιμές οι οποίες δίνονται έχουν μεγάλη σχέση και με το κράτος που δίνονται. Δηλαδή, οι τιμές της Κορέας με τις τιμές του Μπαχρέιν, εάν τις δείτε - μπείτε στο ίντερνετ, είναι ανοικτές προσφορές αυτές - είναι το ένα τέταρτο.
Έχει μεγάλη σημασία το τι θα μπει μέσα, τα οποία δεν θα σας πω τώρα. Θα σας τα πω στην Επιτροπή Εξοπλισμών. Είστε καλοδεχούμενοι όλοι να έρθετε στο Υπουργείο να τα συζητήσουμε, αλλά να βγω δημόσια και να πω αυτή τη στιγμή και να μας ακούν και οι απέναντι τι θα πάρουμε, δεν πρόκειται να το πω.
Εμείς έχουμε εμπιστοσύνη στα Επιτελεία. Δεν διαπραγματεύεται ο Υπουργός, τα Επιτελεία διαπραγματεύονται. Εμείς, ως πολιτική αρχή, τους λέμε ότι αυτό είναι το πλαφόν και από εκεί και πέρα, τα Επιτελεία αποφασίζουν.
Θέλω, όμως, να σας διαβεβαιώσω ότι όλο το ταξίδι είναι άδικο να μπαίνει κάτω από μια ταμπέλα που κάποιοι, που έχουν πιθανώς συμφέροντα να έχουν πρόσβαση και κέρδη από μια τέτοια σύμβαση, έχουν αρχίσει να φτιάχνουν.
Θα σας πω δε και το άλλο. Ακούγονται διάφορα πράγματα για αντισταθμιστικά ωφελήματα κ.ο.κ. Δεν υπάρχουν ουσιαστικά αντισταθμιστικά ωφελήματα που υπήρχαν στο παρελθόν. Τι ζητάμε; Τι έχουμε ζητήσει μέχρι τώρα να μας κάνουν ως προσφορά στην πιθανότητα των λεγόμενων αντισταθμιστικών ωφελημάτων;
Είναι, πρώτον, η λειτουργία της ΕΑΒ, δηλαδή το μεγαλύτερο έργο να γίνει στην ΕΑΒ, στην Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία, τα υλικά να παρθούν από ελληνικές ιδιωτικές εταιρείες και από εκεί και πέρα, αν είναι κάτι αντισταθμιστικό, θα μπορούσε για παράδειγμα να είναι κάτι, όπως αυτό που έχουμε ήδη ζητήσει, δηλαδή οι κινητήρες των Sikorsky του Πολεμικού Ναυτικού, τους οποίους αντιπροσωπεύει η ίδια εταιρεία η οποία έχει κάνει την προσφορά για την αναβάθμιση των F-16.
Θα σας πω δε ότι ούτε και η εταιρεία που θα κάνει την αναβάθμιση των F-16 είναι δεδομένη. Εμείς κάνουμε διακρατική συμφωνία με την Αμερική. Αύριο μπορεί η Αμερική να πει ότι κρίνει ότι την αναβάθμιση των F-16, αφού είναι διακρατική συμφωνία, θα την κάνει άλλη εταιρεία ή και άλλες εταιρείες.
Η Lockheed είναι αυτή την οποία ζητήσαμε. Σας λέω, λοιπόν, ότι υπήρξε προσφορά και από την Boeing να κάνει την αναβάθμιση. Αυτό δεν θα το επιλέξουμε εμείς. Αυτό θα το επιλέξουν οι Αμερικάνοι και θα μας στείλουν τις προσφορές, γι’ αυτό γίνεται η διαδικασία μέσω των Κυβερνήσεων. Γι’ αυτό είναι «G to G Agreement». Και βεβαίως, δεν θα υπάρχουν αντισταθμιστικά εκπαιδεύσεων στην Κορέα ή διάφορα τα οποία υπέκρυπταν μίζες.
Αν θέλετε και την προσωπική μου άποψη, αν η τιμή είναι να πέσει πάρα πολύ χαμηλά και να γλιτώσουμε πολλά χρήματα, τα οποία βεβαίως και έχουμε ανάγκη, να μην υπάρχει ούτε ένα αντισταθμιστικό. Αν δηλαδή, κρίνουμε ότι τα Sikorsky μπορούμε να τα φτιάξουμε με φθηνότερες τιμές, να μην υπάρχει κανένα. Αυτή είναι η αλήθεια και κλείνω με το θέμα των F-16, που έχουν ακουστεί πολλά πράγματα.
Κύριοι συνάδελφοι, λοιπόν, ό,τι έχουμε πει στην Επιτροπή Εξοπλισμών ισχύει και είναι μόνο αυτό που είναι επίσημο. Όταν θα έρθει το LoA στις πρώτες μέρες του Νοεμβρίου, θα συνεδριάσει ξανά η Επιτροπή και εσείς θα έχετε γνώση όλων των κειμένων τα οποία υπάρχουν και μαζί θα συναποφασίσουμε με την εισήγηση των Επιτελείων.
Αυτή θα είναι η διαδικασία που προβλέπει ο νόμος. Καμία συμφωνία δεν έχει γίνει, ούτε έχουμε μιλήσει κάτω από τα τραπέζια ούτε πρόκειται να κάνουμε κάτι εις βάρος της χώρας.
Όσον αφορά το νομοσχέδιο, άκουσα πολλές παρατηρήσεις σε σχέση με το θέμα των Εσωτερικών Υποθέσεων. Θέλω, λοιπόν, να ξεκαθαρίσω όσον αφορά κατ’ αρχάς αυτά που ειπώθηκαν από τον κ. Λοβέρδο, ότι η Ανεξάρτητη Αρχή ΕΛΤΕ, το ΙΕΣΟΕΛ και Καθηγητές Ελεγκτικής, όπως ο κ. Φίλος, ο οποίος μας έστειλε και επιστολή, έδωσαν όχι μόνο σύμφωνη γνώμη, αλλά και συγχαρητήρια για την ίδρυση του Σώματος, με επιστολές τους. Το ότι η Νομική Υπηρεσία της Βουλής δεν σχολίασε τα άρθρα, δεν σημαίνει ότι διαφωνεί, αλλά αντιθέτως ότι συμφωνεί. Όπου διαφωνεί η Επιστημονική Επιτροπή της Βουλής, τότε κάνει τις παρατηρήσεις.
Όσον αφορά το πού υπάγεται η Υπηρεσία, θα σας πω ότι αν διαβάσετε το άρθρο 12, παράγραφος 5, εδάφιο β’, σε συνδυασμό με το άρθρο 11, παράγραφος 5 του β’ εδαφίου, η Εσωτερικών Υποθέσεων εποπτεύεται από τον Εισαγγελέα του Αναθεωρητικού και συνεργάζεται με τις διωκτικές εισαγγελικές Αρχές. Σύμφωνα με το άρθρο 12, παράγραφος 5, εδάφιο β’, μέχρι να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα, διενεργεί τους ελέγχους υπό την εποπτεία του Στρατιωτικού Εισαγγελέα.
Λέει ότι υπάγεται απευθείας στον Υπουργό για τη δημιουργία του. Θα σας πω και για ποιο λόγο. Σύμφωνα με τον ν. 2713/1999, η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της Αστυνομίας υπάγεται στον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας. Αν κάναμε το ίδιο και υπαγόταν στον Αρχηγό του ΓΕΕΘΑ, δεν θα μπορούσε να ελέγξει Υπηρεσίες του Υπουργείου.
Εμένα, η κύρια Υπηρεσία που με ενδιαφέρει να ελέγξει, πέραν των άλλων, είναι η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών. Η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών, λοιπόν, είναι εκτός οργανογράμματος του Αρχηγού του ΓΕΕΘΑ. Ανήκει στο Υπουργείο. Το πρώτο που τους είπα, λοιπόν, με το που ανέλαβα, όταν έγινε η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων, ήταν «Παιδιά, πρώτα θα ελέγξετε το γραφείο μου». Πρέπει να μπορούν να ελέγχουν και τον ίδιο τον Υπουργό.
Το ότι υπάγεται στον Υπουργό δεν έχει σχέση με τον έλεγχο και την εποπτεία του, την οποία δεν την έχει ο Υπουργός, αλλά την έχει κατευθείαν, όπως σας είπα, ο Στρατιωτικός Εισαγγελέας. Αυτό γίνεται, διότι έτσι διασφαλίζεται η ανεξαρτησία της και ελέγχει τις Υπηρεσίες του Υπουργείου.
Εδώ, μάλιστα, σας έχω στοιχεία από την Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών της Αστυνομίας, για να δείτε τη διαφορά που έχει η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων.
Θα ήθελα να σας πω δε, ότι έχει κάνει μία εξαιρετική δουλειά. Μέχρι τώρα, 19 υποθέσεις από τη Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών, η Υφιστάμενη Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων τις έχει πάει στην Εισαγγελία Διαφθοράς. Στη δε Εισαγγελία Διαφθοράς, εννέα αξιωματικοί από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων βρίσκονται μαζί με την Εισαγγελέα Διαφθοράς και βοηθούν στη διεκπεραίωση των φακέλων των παλαιών εξοπλιστικών.
Έτσι άνοιξαν όλες οι υποθέσεις και προχώρησε η διερεύνηση και κυκλοφορούν οι μισοί έμποροι όπλων με «βραχιολάκια», διότι αν αξιωματικοί της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων, που ξέρουν και την υπόθεση, δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση απευθείας στη Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών, δεν θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε υποθέσεις, οι οποίες ήταν επί δεκαετίες κολλημένες στην Εισαγγελία Διαφθοράς.
Θα σας πω και το άλλο. Προκειμένου να βοηθήσουμε το έργο της Εισαγγελίας Διαφθοράς, καθώς οι άνθρωποι δεν είχαν ούτε κομπιούτερ, φροντίσαμε να αγοράσουμε εμείς κομπιούτερ και «server», για να κάνουν τη δουλειά τους. Επίσης, όποτε χρειάζονται εξειδικευμένο προσωπικό, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας δια της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων δίνει εμπειρογνώμονες. Δεν μπορεί να ξέρει, για παράδειγμα, ένα τεθωρακισμένο ή ένα αεροσκάφος τι ιδιαιτερότητα μπορεί να έχει ένα από τα άλλα ανταλλακτικά.
Γι’ αυτό, λοιπόν, γίνεται η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων. Θέλω να είστε βέβαιοι ότι η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων θα είναι προς το καλό της διαφάνειας στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.
Θέλω, επίσης, να σας πω ότι άκουσα με προσοχή τους συναδέλφους που αναφέρθηκαν στο θέμα της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας, στις συντάξεις και στα υπόλοιπα.
Να σας πω κατ’ αρχήν ότι όσον αφορά τα οφειλόμενα - δηλαδή τα εκτός έδρας και τα λοιπά - αυτά δίνονται εντός του έτους. Και της παραμεθορίου, μην ανησυχείτε, όπως τα δίνουμε πάντα, τα δίνουμε. Το 2013 και το 2014 δεν δόθηκαν. Και δεν δόθηκαν ποτέ. Μέχρι τώρα έχουν δοθεί κανονικά. Θα δοθούν ακόμα πιο κανονικά. Θα μπουν και μέσα στη μισθοδοσία.
Σε αυτό να σας διαβεβαιώσω ότι έχουμε προβλέψει κιόλας και τα εφάπαξ που δεν προλαβαίνουν να τα δώσουν, να τα δώσουμε εμείς από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και να τα πάρουμε. Τις συντάξεις δεν τις παραδώσαμε εμείς στο Υπουργείο Εργασίας. Η Κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου τις παρέδωσε. Μακάρι να τις είχαμε εμείς τις συντάξεις.
Τώρα, όσον αφορά το ποιοι είναι κατά των συμβάσεων, τον κ. Κύρτσο πρέπει να τον «μαζέψετε». Πήγε να μας καρφώσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση γιατί δεν πήραμε Eurofighter και Mirage. Νομίζω ότι το να «μαζέψετε» λίγο τον κ. Κύρτσο δεν είναι κακό, καλό θα σας κάνει».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου