Οι λόγοι αποχώρησης της δημοσιογράφου κ. Αμπατζή απο τον ΠΑΣΥΣΕΚ

Αναρτώ το παρακάτω κείμενο όπως το πήρα από την επίσημη σελίδα του fb:

Βάλια Αμπατζή - Δημοσιογράφος,Δημόσιες σχέσεις - Επικοινωνία
ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΣΥΣΕΚ
Χθες ανακοινώθηκε η αποχωρηση μου απο τον ΠΑΣΥΣΕΚ
επειδη ακούγονται πολλα και θα ακουστουν κι αλλα θα απαντησω στα ερωτηματα.
Οταν μπηκα στον ΠΑΣΥΣΕΚ μετα απο προταση του Προεδρου του κ. Χαλάστρα μπήκα με θεληση για να προσφερω εθελοντικά μεχρι και την τελευταια στιγμη. Γνώριζε ότι ειχα επαγγελματικές υποχρέωσεις και ζητούσα βοηθεια .

Πριν από πολύ καιρό ξεκίνησα να ζητάω την αποχωρηση μου λόγω επαγγελματικού φόρτου άρα και ψυχολογικής πίεσης κάτι το οποίο δεν έγινε αποδεκτό με την υπόσχεση όμως για περισσότερη βοήθεια τουλάχιστον για την εκδήλωση η οποία είχε πολλές απαιτήσεις και πολύ τρέξιμο.
Μπήκα για το ΕΜΕΙΣ και όχι για το ΕΓΩ σε έναν Συνδεσμο που στο κάτω κάτω δεν πληρωνομουν αλλά το έκανα γιατί το ήθελα , εθελοντικά και με όρεξη να προσφέρω.
Πάντα ο Πρόεδρος ήταν ενήμερος για τις κινήσεις μου και με στήριζε.
Κάπου χάθηκε η εσωτερική επικοινωνία και υπήρξε πρόβλημα συνεννόησης.
Επειδή εγώ δεν θα πάρω κανέναν στο λαιμό μου γιατί δεν αποφασίζω εγώ και πια χάθηκε το ΕΜΕΙΣ και περάσαμε στο ΕΓΩ αποφάσισα να αποχωρήσω ζητώντας πια ανακοίνωση το πρωι της 6 Ιανουαρίου.
Το θέμα είναι να κάνεις πράγματα για τους άλλους και όχι για τον εαυτό σου . Ποτέ δε με ένοιαζαν οι τίτλοι όπως άλλους.
Χθες είδαμε όλοι την ανακοίνωση με ημερομηνία 6 /1 και απόφαση του ΔΣ 5/1.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ 5/1 ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΟΥ 6/1!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατι δεν πάρθηκε η απόφαση ένα μηνα πριν που ζητούσα την αποχώρηση μου???
Επίσης διαβάζω ότι ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ αναλαμβάνει και Δημοσίων Σχεσεων !! Αυτό ας μην το σχολιάσω!!!
Πιστευω όσους μήνες ήμουν στον Συνδεσμο έδωσα όλο μου τον εαυτό και τις γνώσεις μου και ας συνοδευόταν με κούραση, ψυχολογική πίεση κλπ και πάλι συνέχιζα γιατί είχα μια αποστολή και ανθρώπους πίσω από μένα που περίμεναν κάποια πράγματα.
Αν δεν υπήρχε το εσωτερικό πρόβλημα επικοινωνίας και περισσότερη βοήθεια σίγουρα θα συνέχιζα.
ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ!!
και εγώ δεν θα ρισκάρω ούτε την καριέρα μου ούτε το όνομα μου ούτε την προσωπική μου ηρεμία!
Εύχομαι στον ΠΑΣΥΣΕΚ να επιτύχει το έργο του στον δε ΠΡΟΕΔΡΟ καλό κουράγιο και με την νέα του ιδιότητα ως ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Βάλια Αμπατζή


==============
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Το ότι παραιτηθηκα από Υπευθυνη ΔΣ δε σημαινει ότι δεν θα συνεχιζω να τον στηρίζω τον Συνδεσμο.


---------------------
Από κάτω η επίσημη ανακοίνωση του ΠΑΣΥΣΕΚ:

Πανελλήνιος Σύνδεσμος Στρατιωτικών  Ειδικής Κατάστασης (ΠΑ.ΣΥ.Σ.Ε.Κ.)
Νόμιμα αναγνωρισμένο  Σωματείο με την υπ΄αριθμ. 18/2015 Διαταγή του Ειρηνοδικείου Άρτας - εγγεγραμμένο στο ειδικό βιβλίο Σωματείων του Πρωτοδικείου Άρτας με αριθμό: 893/2015
Ηλεκτρονική διεύθυνση: www.pasysek.com
Email: pasysek1@gmail.com
  
Αρ. πρωτ.: 1/2017
             Άρτα, 06 Ιανουαρίου 2017
  

 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
 
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Στρατιωτικών Ειδικής Κατάστασης (ΠΑ.ΣΥ.Σ.Ε.Κ.) και μετά από ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου την 5 Ιανουαρίου 2017, αποφάσισε τη λήξη συνεργασίας του με την έως τώρα Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Συνδέσμου κα Χρυσοβαλαντία Αμπατζή.


Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου, θέλουν να ευχαριστήσουν την κα Χρυσοβαλαντία Αμπατζή για όσα προσέφερε το διάστημα που συνεργάστηκε με το Σύνδεσμο και της εύχονται καλή συνέχεια στο έργο της.


Τα καθήκοντα του Υπεύθυνου Δημοσίων Σχέσεων μέχρι την ανάληψη των καθηκόντων από τον νέο/α υπεύθυνο/η Δημοσίων Σχέσεων, αναλαμβάνει ο Πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Δημήτριος Χαλάστρας.







Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος
 
Δημήτριος Χαλάστρας
ΕΜΘ Αλχίας (ΜΧ-ΕΥ)
6937348052
Ο Γενικός Γραμματέας
 
Απόστολος Μαρκοστάμος
Ανθλγός (ΥΓ)
6976021133
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά