ΕΠΟΠ θεραπεύτηκε από τον καρκίνο αλλά τον αποστράτευσαν ως ανίκανο για την ενεργό υπηρεσία

Σήμερα έλαβα αυτή την επιστολή. Λυπαμαι ειλικρινά πρώτα σαν άνθρωπος και έπειτα ως δημοσιογράφος στρατιωτικού ρεπορτάζ για την ατυχία μέσα στην τύχη του. Αυτούς έπρεπε να τους έχουμε και ως παράδειγμα για άλλους ανθρώπους, που περνάνε τον ίδιο Γολγοθά.


"ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ Ν. Χ. ΕΙΜΑΙ ΕΠΟΠ ΛΟΧΙΑΣ ΕΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ.ΠΗΡΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ MAIL ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩ ΕΚ ΝΕΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ..ΕΙΣΗΧΘΗΚΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠ.ΟΠ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2005.ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2007 ΝΟΣΗΣΑ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΟΡΧΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΕΠΑΝΗΛΘΑ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΙΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΥΓΙΗΣ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΤΟ 401ΓΣΝΑ.Τ0Ν ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2012 ,ΠΡΙΝ 2 ΕΤΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ,ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥ (7ΕΤΙΑ),Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΤΡ.ΥΓ.ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΣΕ ΚΡΙΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΙΚΑΝΟ 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΑΝΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ ΩΣ ΕΠΟΠ.ΠΡΟΣΕΦΥΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΑΠΕΦΑΝΘΗ ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΡΙΘΩ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΘΩ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ.ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2013 ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΑΝΑΚΡΙΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΣΥΕ ΩΣ ΙΚΑΝΟΣ 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΞΑΝΑ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ.ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΕΤΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΩ ΑΦΕΘΕΙ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ..ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΦΑΩ ΑΠΛΑ....ΤΑ ΕΧΩ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ.ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΚΕΙ ΚΑΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΕΩΡΗΣΕ ΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΩ.....ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΚΑΡΚΙΝΟ....ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΡΟΣ ΑΝΣΑΦΑΛΙΣΤΟΣ ΑΝΕΡΓΟΣ,ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΝΟΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΧΩ ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙ....ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝΑΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ  ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΑ  ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΖΩΗΣ Η ΘΑΝΑΤΟΥ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. "

Φίλε Ν. κουράγιο να σου δίνει ο Θεός και επειδή κάποιοι σε έφεραν σε απελπιστική κατάσταση, έχω να σου πώ να κοιτάξεις μπροστά το μέλλον σου με αισιοδοξία. Μη λυγίσεις ο Θεος δεν θα σε αφησει.
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά