Λευτέρης Δουλγεράκης: " ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ" - Μήνυμα στους στρατιωτικούς Λάρισας

 


Συνάδελφοι και συναδέλφισσες στρατιωτικοί τις Ε.Σ.Π.Ε. Λάρισας γεια σας!!!!
Η 13/09/2020 αποτελεί την ημέρα των εκλογών τις Ένωσης μας και είναι μια μέρα χαράς και γιορτής αφού καλείται ο καθένας από εμάς να επιλέξει αυτούς, οι οποίοι την επόμενη μέρα να καθοδηγούν μιας από την μεγαλύτερη Ένωση της Ελλάδας και τα μέλη της αρκεί να συμμετάσχουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ!!!
Στην παραπάνω εκλογική διαδικασία, αποφάσισα να λάβω και εγώ μέρος ενεργά, αφού θα είμαι υποψήφιος για την Εξελεγκτική Επιτροπή, καθώς και για Αντιπρόσωπος. Θα αποτελέσει, λοιπόν, ύψιστη τιμή και χαρά για εμένα, να παρευρεθείτε και να συμμετέχετεσε αυτή την «γιορτή» της θεσμικής εκπροσώπησης των στρατιωτικών, έτσι ώστε όλοι μαζί να πορευτούμε για τα κοινά ζητήματα, που μας απασχολούν, δίνοντας λύσεις και χαράζοντας νέους ορίζοντες.
Γνώμονας μου, ήταν και ειναι πάντα ο " ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ" και όσοι με γνωρίζετε, αντιλαμβάνεστε το αγνό ενδιαφέρον μου και την συνεχή αναζήτηση μου για ουσιαστικές λύσεις στα καθημερινά προβλήματα τα οποία είναι γνωστά σε όλους μας.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου καλή επιτυχία σε όλους τους συνυποψηφίους μου ανεξαιρέτως..
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά