Στα πλοία γενικής υποστήριξης πγυ Αλιακμωνας,πγυ Αξιος, και πγυ Προμηθέας δεν τηρούνται τα προβλεπόμενα οσον αφορά τα ανώτατα όρια βαρδιών που έχουν καθοριστεί από το ΓΕΝ..
Οι υπαξιωματικοί εκτελούν υπερβάσεις βαρδιών.Πράγμα το οποίο είναι παράνομο και εκτος αυτού οι βάρδιες αυτές δεν αποζημιώνονται , ούτε απο τις υπηρεσίες υπάρχει μέριμνα για αντίμετρα αυτών των εργασιακών ωρών.
Σε καμια περίπτωση δεν τηρείται το 40ωρο την ωρα που έχουν φθάσει να οφείλονται σχεδόν 3 χρονια απο τη νομοθετημένη νυχτερινή αποζημίωση για αυτούς που εκτελούν βάρδιες
Με αιτία την μεγάλη υποστελέχωσης των πλοών το προσωπικό έρχεται σε αδιέξοδο λογω των πολλαπλών καθηκόντων
Ακόμη αντι οι διοικήσεις να ενισχύσουν τα πλοια με προσωπικό ζητούν συνέχεια αποσπάσεις για προπαιδεύσεις ναυτών, θερετρα, αγήματα το οποίο εχει ως αποτέλεσμα την αποδυνάμωση των υπηρεσιών.
Τελος απο τις ΕΣΣΟ των ναυτών στο στολο πηγαίνει το 1/8, με τους υπόλοιπους να μετατίθενται σε υπηρεσίες ξηράς μη προφέροντας έστω τα ελάχιστα στο μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα πλοια
Για να ταξιδέψει ενα πλοιο αποσπούν κόσμο απο άλλο και τον τελευταίο καρό εχει αρχίσει να μετακινείται κόσμος απο το ενα πλοιο στο άλλο ακομα και για βάρδιες!.
Οι διοικήσεις τον υπηρεσιών επικαλούνται υποστελέχωση και υπηρεσιακές ανάγκες παρανομώντας εις βάρος του προσωπικού.
Πρέπει να δοθεί μια λύση στο πρόβλημα να ξεγαντζωθούν αυτοί που βρίσκονται σε υπηρεσίες ξηράς και σε επιτελεία και να βοηθηθεί το σύστημα διότι μέχρι και οι ναύτες που επανδρώνουν τα πλοια είτε με πλάγια μέσα είτε με τηλέφωνα στην μέριμνα στρατευσίμων αποχωρούν από το στόλο.
Και η πρώτη σειρά ΟΒΑ οι οποίοι τον Δεκέμβρη έχουν δικαίωμα διακοπής συμβασης λόγω οτι παρήλθε η διετία ετοιμάζονται για μαζικές λήξεις συμβάσεων
Η συγκεκριμένη σειρά ΟΒΑ ήταν η ίδια σειρά που προ 2 ετων όταν το πολεμικό ναυτικό ζήτησε 200 άτομα κάναν τα χαρτιά τους μόνο 96 και χρειάστηκε μετα απο 7 μήνες συμπληρωματική σειρά.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή