Επιστρέφει στην Ελλάδα το δεξί χέρι του Κωσταράκου

Πριν από λίγο σε ανάρτηση του στο fb ο Μ. Κωσταράκος αποχαιρέτησε τον συνεργάτη του Ταξχο Γεώργιο Τσιτσικωστα ο οποίος επιστρέφει στην Ελλάδα για να αναλάβει νέα καθήκοντα:

Θερμές ευχαριστίες στον στενό και αγαπημένο συνεργάτη Ταξχο Γεώργιο Τσιτσικωστα, Δντη Ε.Γ ΑΓΕΕΘΑ στην Ελλάδα τα τελευταία χρονια που ήμουν ΑΓΕΕΘΑ, και Director of Cabinet of the Chairman στην Στρατιωτική Επιτροπή της ΕΕ που επιστρέφει στην Ελλάδα για να αναλάβει νεα σημαντικά καθήκοντα. Η απουσία του θα ειναι αισθητή για το Επιτελείο μου για το υπόλοιπο διάστημα της Προεδρίας μου αλλα προέχουν οι υπηρεσιακές ανάγκες. Είμαι σίγουρος οτι οι σύμμαχοι και Έλληνες αξκοί που υπηρετούν μαζί μου θα μπορεσουν να καλύψουν το κενό που αφηνει η αναχώρηση του. Καλή τύχη Γιώργο στη νέα σου σημαντική τοποθετηση.
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά