Σας παραθέτουμε την απαντηση του ΥΠΕΘΑ σε αναφορά στη ΒτΕ του βουλευτή κ.Νικολαου Νικολόπουλου της 25/9/2014 σχετικά με την επιπλέον παρακράτηση 2% απο το εφάπαξ των ΕΜΘ υπέρ ΕΛΟΑΣ.
Το ΥΠΕΘΑ στην απαντηση του επικαλείται το παρακάτω:
Δεν μας λεει με ποιο νομο,διάταξη κ.λ.π οι εισφορές των ΕΜΘ γιά τα 5 χρόνια σαν ΟΠΥ δεν είναι ασφαλιστικές εισφορές αλλα είναι θεσμοθετημένες όπως επικαλείται στο έγγραφό του κοινωνικοί πόροι.
Επικαλείται το αρθρο 22 παρ.5 του Συντάγματος το οποίο αναφέρει τα παρακάτω;
Το ΥΠΕΘΑ στην απαντηση του επικαλείται το παρακάτω:
Δεν μας λεει με ποιο νομο,διάταξη κ.λ.π οι εισφορές των ΕΜΘ γιά τα 5 χρόνια σαν ΟΠΥ δεν είναι ασφαλιστικές εισφορές αλλα είναι θεσμοθετημένες όπως επικαλείται στο έγγραφό του κοινωνικοί πόροι.
Επικαλείται το αρθρο 22 παρ.5 του Συντάγματος το οποίο αναφέρει τα παρακάτω;
**Άρθρο 22
1. Η εργασία αποτελεί δικαίωμα και προστατεύεται από το Κράτος, που μεριμνά για τη δημιουργία συνθηκών απασχόλησης όλων των πολιτών και για την ηθική και υλική εξύψωση του εργαζόμενου αγροτικού και αστικού πληθυσμού.
Όλοι οι εργαζόμενοι, ανεξάρτητα από φύλο ή άλλη διάκριση, έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής για παρεχόμενη εργασία ίσης αξίας.
2. Με νόμο καθορίζονται οι γενικοί όροι εργασίας, που συμπληρώνονται από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας συναπτόμενες με ελεύθερες διαπραγματεύσεις και, αν αυτές αποτύχουν, με τους κανόνες που θέτει η διαιτησία.
3. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τη σύναψη συλλογικών συμβάσεων εργασίας από τους δημόσιους υπαλλήλους και τους υπαλλήλους οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου.
4. Οποιαδήποτε μορφή αναγκαστικής εργασίας απαγορεύεται.
Ειδικοί νόμοι ρυθμίζουν τα σχετικά με την επίταξη προσωπικών υπηρεσιών σε περίπτωση πολέμου ή επιστράτευσης ή για την αντιμετώπιση αναγκών της άμυνας της Χώρας ή επείγουσας κοινωνικής ανάγκης από θεομηνία ή ανάγκης που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία, καθώς και τα σχετικά με την προσφορά προσωπικής εργασίας στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης για την ικανοποίηση τοπικών αναγκών.
5. Το Κράτος μεριμνά για την κοινωνική ασφάλιση των εργαζομένων, όπως νόμος ορίζει.
Ερμηνευτική δήλωση:
Στους γενικούς όρους εργασίας περιλαμβάνεται και ο προσδιορισμός του τρόπου και του υποχρέου είσπραξης και απόδοσης στις συνδικαλιστικές οργανώσεις της συνδρομής των μελών τους που προβλέπεται από τα καταστατικά τους.
Όλοι οι εργαζόμενοι, ανεξάρτητα από φύλο ή άλλη διάκριση, έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής για παρεχόμενη εργασία ίσης αξίας.
2. Με νόμο καθορίζονται οι γενικοί όροι εργασίας, που συμπληρώνονται από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας συναπτόμενες με ελεύθερες διαπραγματεύσεις και, αν αυτές αποτύχουν, με τους κανόνες που θέτει η διαιτησία.
3. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τη σύναψη συλλογικών συμβάσεων εργασίας από τους δημόσιους υπαλλήλους και τους υπαλλήλους οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου.
4. Οποιαδήποτε μορφή αναγκαστικής εργασίας απαγορεύεται.
Ειδικοί νόμοι ρυθμίζουν τα σχετικά με την επίταξη προσωπικών υπηρεσιών σε περίπτωση πολέμου ή επιστράτευσης ή για την αντιμετώπιση αναγκών της άμυνας της Χώρας ή επείγουσας κοινωνικής ανάγκης από θεομηνία ή ανάγκης που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία, καθώς και τα σχετικά με την προσφορά προσωπικής εργασίας στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης για την ικανοποίηση τοπικών αναγκών.
5. Το Κράτος μεριμνά για την κοινωνική ασφάλιση των εργαζομένων, όπως νόμος ορίζει.
Ερμηνευτική δήλωση:
Στους γενικούς όρους εργασίας περιλαμβάνεται και ο προσδιορισμός του τρόπου και του υποχρέου είσπραξης και απόδοσης στις συνδικαλιστικές οργανώσεις της συνδρομής των μελών τους που προβλέπεται από τα καταστατικά τους.
Πού ακριβώς κυριοι αναφερεται αυτο που ισχυρίζεστε;
Ο ΠΣΑΕΜΘ ερωτά,μηπως αυτές οι δικαιολογίες στερούνται ΚΑΘΕ νομικής βασεως,και απλά αναφέρονται απο εσάς επειδή θεωρείτε τους ΕΜΘ σαν ΚΟΡΟΙΔΑ που για μια ακόμα φορά προσφέρουν οικονομικά για την διάσωση των Μετοχικών Ταμείων και Ειδικων Λογαριασμών Αλληλοβοήθειας,ταμεια που ΚΑΠΟΙΟΙ αλλοι ,υψηλόβαθμοι οδήγησαν με τις τακτικές τους στην κατάσταση που βρίσκονται σήμερα;
Το ΥΠΕΘΑ ακολούθως στο εγγραφό του αναφερει:
Γιατι χρειάζεστε γνωμοδότηση του ΝσΚ για να εφαρμόσετε την υπουργική αποφαση Καράμπελλα,εφόσον ειστε ΝΟΜΙΜΟΙ;Με πιο νομικό ερισμα ,παρακαρατειται το 2% απο τον Απρ.2013 κανονικά ,ενω πριν τον Απρ.2013 θελετε γνωμοδότηση του ΝσΚ;Πως θα ζητήσετε απο ανθρώπους που εχουν λάβει το εφάπαξ του κανονικά απο το 2010 και μετά,αναδρομικά το 2% υπέρ ΕΛΟΑΣ ;ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ;
Ο ΠΣΑΕΜΘ διερωτάται,αν ολες αυτές οι δικαιολογίες ,δινονται απλά για να δίνονται,απο το ΥΠΕΘΑ,διοτι απλα το ΥΠΕΘΑ προσπαθεί να καλύψει την μαφιοζικη συμπεριφορά καποιων στα Μετοχ.Ταμεια και στις διαφορες "θεσμικές ενώσεις",που με οπλο τους τον "δικό "τους Καράμπελλα,πέρασαν μιά απόφαση ΑΔΙΚΗ και ΛΗΣΤΡΙΚΗ απλα για να περισώσουν τις ΔΙΚΕΣ τους συντάξεις και τα δικά τους εφάπαξ,αδιαφορόντας για χιλίαδες αλλους στρατιωτικούς που απλά δεν ειχαν τα μεσα και τις διασυνδέσεις!!
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου