Αλλαγή Δκσεως στην ΜΣΕΘ 96 ΑΔΤΕ.(φωτό)


Αλλαγή Δκσεως στην ΜΣΕΘ 96 ΑΔΤΕ


Το μήνυμα του απερχόμενου Διοικητή Αλέξιου Αμπατζή:



Σήμερα παρέδωσα την Δκση της Μονάδας μου με πολύ υπερηφάνια και συγκίνηση αφού είναι μια μονάδα που ξεκίνησε ο συγχωρεμένος πατέρας μου το 1990.και τώρα ηρθε η σειρά μου εγώ να σταθώ στο ύψος του και να τον βγάλω ασπροπρόσωπο.(Πιστεύω ότι τα κατάφερα πατέρα)
Ευχαριστώ την ηγεσία της 96 ΑΔΤΕ για την εμπιστοσύνη και στήριξη που μου επέδειξαν και τους λοιπούς δκτες, συναδέλφους και φίλους πολίτες και εθνοφύλακες για την παρουσία τους σε αυτή την σημαντική στιγμή της Ζωής μου.
Επίσης να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό της μονάδας μου(μόνιμους και στρατεύσιμους) που με στήριξαν με ζήλο σε οτιδήποτε υπηρεσία ή εργασία και να καλούμασταν χωρίς καμία σκέψη.
Τέλος θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον π. Βασίλειος Φιλιππάκης τον υπέροχο αυτόν άνθρωπο που μου στάθηκε σαν πατέρας?. αδελφός?φίλος?, ιερέας?δεν ξέρω πως να τον ονομάσω,στα δύο(2) αυτά χρόνια αποκομμένος από την οικογένεια μου.Ειναι ότι ποιο όμορφο να εκκλησιάζεσαι κάθε Κυριακή στον Ναό της Παναγίας Λατομείτισας με πρωτοστάτη τον π. Βασίλειο και την υπέροχη φωνή του που ότι και πρόβλημα η στεναχώρια είχα πάντα με γαλήνευε και με ηρεμούσε .
Σας ευχαριστώ λοιπόν πάλι όλους μέσα από την καρδιά μου και εύχομαι υγεία και μόνο.
Η Χίος είναι ένα όμορφο και υπέροχο νησί με καλούς ανθρώπους που σας συμβουλεύω να το επισκεφτείτε .


Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά