¨Σηκωτά ¨τα παίρνουν τα παλιά τζιπ του στρατού- Βγάζουν συνεχώς προβλήματα








Ακούγαμε πέρυσι σε δημοσιεύματα ότι αποσύρονται τα παλιά τζιπ του στρατού και θα αντικατασταθούν με καινούργια.

Μέχρι αυτη τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι νεότερο.

Τα παλιά συνεχίζουν να εξυπηρετούν με κάθε κόστος μικρό ή μεγάλο.

Τα προβλήματα τους μεγάλα και τα ανταλλακτικά επίσης ελάχιστα και ακριβά.

Βγάζουν τόσα προβλήματα που μένουν στο δρόμο και πλέον τα παίρνει το ειδικό όχημα του στρατού σηκωτά.

Σας θυμίζουμε το περυσινό δημοσίευμα:

Τα θρυλικά Mercedes του Ελληνικού Στρατού που συναρμολογούσε η ΕΛΒΟ φαίνεται ότι βαίνουν στο τελευταίο στάδιο της ζωής τους. Η απόφαση, σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr, είναι ειλημμένη στην ηγεσία του ΓΕΣ και η επόμενη ημέρα από τη λήξη των έκτακτων μέτρων λόγω κορονοϊού θα σημάνει και την έναρξη των διαδικασιών εύρεσης του νέου οχήματος. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα τρέξουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε το συντομότερο δυνατό να φθάσουμε στη διαγωνιστική διαδικασία κατά την οποία θα γίνει και η τελική επιλογή του νέους οχήματος του Ελληνικού Στρατού.

Μάλιστα, όπως αναφέρουν αξιόπιστες πηγές ενημέρωσης στο enikos.gr, η διαδικασία θα τρέξει με την μορφή του ανταγωνιστικού διαλόγου ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο.

Οι απαιτήσεις που θέτει η ηγεσία του ΓΕΣ είναι να δοθεί η άδεια κατασκευής στην Ελλάδα, στο εργοστάσιο της ΕΛΒΟ, το οποίο βρίσκεται ήδη στο τελευταίο στάδιο της εκκαθάρισης και αναμένεται να βρεθεί ο επενδυτής που θα αναλάβει την αναβίωσή του. Στην ΕΛΒΟ κατασκευαζόταν ως στρατιωτική σειρά η Mercedes-Benz W462 στα μοντέλα 240GD/24 (1,25 τόνοι) και 290GD/28 (1,5 τόνοι). Παράχθηκαν πάνω από 10.000 μονάδες σε διάφορες παραλλαγές, 5500 240GD και 4500 290GD καθώς και 250 δεξιοτίμονα οχήματα για την κυπριακή εθνοφρουρά.

Πλέον, τα οχήματα έχουν φτάσει στο τέλος του χρόνου ζωής τους ενώ δεν πληρούν κανένα από τα πρότυπα ασφαλείας και προστασίας του ΝΑΤΟ. Τα νέα οχήματα θα πρέπει απαραίτητα να φέρουν θωράκιση σε παράθυρα και παρμπρίζ καθώς και στην καμπίνα των επιβατών.

Βεβαίως και δεν θα πρέπει να περιμένουμε την άμεση αντικατάσταση όλων των οχημάτων, αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Ωστόσο, εάν όλα κυλήσουν βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχουν θέσει, από το 2022 θα αρχίσουν να αποσύρονται τα πρώτα παλαιότερα οχήματα, με την ολική αντικατάσταση του στόλου να έρχεται το 2030.​

newsauto



Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά