Παρουσιαζόταν ως στρατιωτικός ή πλοίαρχος σε γυναίκες και άδειαζε τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς

 Παρουσιαζόταν ως στρατιωτικός ή πλοίαρχος σε γυναίκες και άδειαζε τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς

Φωτογραφία αρχείου ΑΠΕ - ΜΠΕ




Ένας 47χρονος άνδρας που παρουσιαζόταν με ψεύτικα στοιχεία σε γυναίκες τις εξαπατούσε και άδειαζε τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.


Πλάσαρε τον εαυτό του ως στρατιωτικό, ως αστυνομικό της ΕΥΠ και άλλοτε ως πλοίαρχος. Πάντα με ψεύτικα στοιχεία. Ιωάννης Συρίγος τη μία, Γεώργιος Συρίγος την άλλη.

Στο MEGA μίλησε αποκλειστικά μια 57χρονη της οποίας όχι μόνο άδειασε την πιστωτική της κάρτα αλλά της έκλεψε και το αυτοκίνητο…


«Μου συστήθηκε με ψεύτικα στοιχεία ότι ήταν στρατιωτικός και ήταν στην ΕΥΠ, όλο έλειπε αποστολές. Το τραγικό είναι ότι μου έκλεψε την πιστωτική μου κάρτα και το αμάξι μου. Την ακύρωσα σαν κάρτα αλλά είχε κάνει ανάληψη όλες μου τις οικονομίες» ανέφερε η 57χρονη.

Μάλιστα τα 4.000 ευρώ μέσα σε λίγες μέρες είχαν κάνει φτερά. Ο 47χρονος «γαμπρός» τα είχε ξοδέψει για να καλύψει υποχρεώσεις του μέχρι και για να κάνει ταξίδια στη Σαντορίνη.


«Οι αναλήψεις έγιναν εντός Αθηνών από Λυκόβρυση, Νέα Μάκρη, από Σαντορίνη» πρόσθεσε.

«Μου έλεγε ότι είναι σε αποστολές λόγω δουλειάς και εγώ του έλεγα πες μου που είναι το αμάξι μου και να σου πω μου λέει εγώ έχω τα κλειδιά μαζί και μπορεί να λείψω ένα χρόνο. Του λέω θέλω το αμάξι. Τι θες μου λέει να μη στο δώσω να το βρεις κομμάτια;» συμπλήρωσε.
Παραπλανούσε τους πάντες φορώντας και στολές

Μάλιστα για να αποδείξει ότι δεν λέει ψέματα έστελνε φωτογραφίες στα θύματα του ντυμένος με στολές που ανήκουν στα σώματα ασφαλείας.

«Μου έστελνε φωτογραφίες από τις αποστολές με τη στολή. Τη μια φορά φορούσε στολή Στρατού Ξηράς, την άλλη Αεροπορίας» πρόσθεσε η 57χρονη.

Το θυμα από την αρχή είχε καταλάβει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον 47χρονο. Ανακάλυψε την μεγάλη κομπίνα όταν άλλη μία γυναίκα, που επίσης εξαπατήθηκε, την πήρε τηλέφωνο.

Από την Ασφάλεια Καλλιθέας έχει σχηματιστεί δικογραφία σε βάρος του και αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

newsit
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά