Μανωλάς: εχω σκοπο να ζήσω μέχρι το 110ο έτος της ηλικίας μου για να μου πληρωνετε συνταξη μεχρι τοτε








Αγαπητέ κ.Υπουργε,
Ο Θεος να σας κόβει ημερες και να μου δίνει Χρόνια για να παίρνω τη σύνταξη μου την οποία απέκτησα υπηρετώντας το Ελληνικό κράτος, δηλαδή κατι τύπους σαν κι εσας , προσφέροντας ασφαλεια και άμυνα στη Πατρίδα. Για να έρθουν μετα απο 40 χρόνια να αποφασίζουν για το αν θα μου ξανακοψουν την ηδη πετσοκομενη συνταξη μου.
Με συγχωρείτε που δεν πεθαίνω από τώρα για να σας τη δώσω ολόκληρη.
Σας γνωρίζω δε ότι γυμναζομαι ανελλιπώς,προσέχω τη διατροφή μου,διαγω μια ήρεμη ζωή οι δε αποθανόντες συγγενείς μου διηγαν τον βίον τους μέχρι το 100 έτος της ηλικίας τους.
Μετά από τα παραπάνω εχω σκοπο να ζήσω μέχρι το 110ο έτος της ηλικίας μου για να μου πληρωνετε συνταξη μεχρι τοτε.
Ελπίζω παράλληλα μέσα στα πλαίσια των μειώσεων των δαπανών του Δημοσίου να προβείτε κάποια στιγμή σε μείωση του μισθού του δικού σας και των συντρόφων σας στο ίδιο επίπεδο που μειωσατε τη σύνταξη τη δική μου.
Ελπίζω να μη σας στεναχωρώ με τη πρόθεση μου αυτή και σας προτρέπω να βρείτε αλλα επιχειρήματα για να περισωσετε τα ψίχουλα που δίνετε για συντάξεις ,γιατι όπως το βλέπω στο Eurogroup του Δεκεμβρίου δεν θα είστε και πολύ πειστικός.
Δεν σας εκτιμώ ιδιαιτέρως
Χρηστος Μανωλας Επίτιμος Αρχηγός ΓΕΣ.
Υ.Γ.Οι μελλοθανατοι σας χαιρετούν!Υπαρχουν κι αυτοι υπαρχουν ακομα ΑΝΤΡΕΣ.....
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

20 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που έχουμε συνηπυπηρετήσει κ.Αρχηγέ.
    Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμη άνδρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχως βρεθηκε και καποιος με τα αρχ@δια στη σωστη τους θεση..Συγχαρητήρια για αυτα τα λιγα ...τα πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχως βρεθηκε και καποιος με τα αρχ@δια στη σωστη τους θεση..Συγχαρητήρια για αυτα τα λιγα ...τα πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο κύριος αρχηγός καλά κάνει και τα λέει αλλά είναι λίγο αργά για δάκρυα Στέλλα
    Όταν ήταν τότε αρχηγός κόβανε συντάξεις συναδέλφων του και δεν είπε τίποτα φοβούμενος μήπως χάσει την θέση του και δεν γίνει ΓΕΕΘΑ τώρα αρχηγέ μου λουσου τα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι ο μονος που του λύνεται η γλώσσα μετε την αποστρατεία....

      Διαγραφή
    2. δεν ειναι ο μονος που του λύνεται η γλώσσα μετά την αποστρατεία

      Διαγραφή
  5. Μπράβο σας κ. Αρχηγέ...λεβέντης...Μπράβο !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σας κ. Αρχηγέ...λεβέντης...Μπράβο !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...ήθελα να ήξερα αν ήταν ακόμη στο στράτευμα θα τα έλεγε αυτά ο Επίτιμος για κάποιον συνταξιούχο Αξιωματικό...? Μάλλον όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγάλη τιμή που υπηρέτησα υποτις διαταγές του ! Πάντα ξεκάθαρος και ειλικρινής! Και όταν μιλαει ο Μανωλας οι υπουργοι....το βουλωνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε αρχηγέ υπάρχει με πολύ καθυστέρηση τα διαπιστώνεις όλα αυτά Όταν ήσουν αρχηγός δεν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κύριε αρχηγέ υπάρχει με πολύ καθυστέρηση τα διαπιστώνεις όλα αυτά Όταν ήσουν αρχηγός δεν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. …Ο αειθαλής Κώστας ο Άοκνος, πριν χάσει την φωνή του, είχε χαρακτηρίσει ανάλογες πρακτικές αντίστοιχα γενναίων ανδρών. Σε μια δημόσια αποστροφή του λόγου του, τους ονόμασε ¨τσάμπα μάγκες¨…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κύριε Αρχηγε , ξέρετε , εμείς οι στρατιωτικοί δεν μπήκαμε στις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις για τα χρήματα αλλά για να υπηρετήσουμε την πατρίδα !!
    Και μάλιστα δίνοντας και την ζωή μας εαν χρειαστεί ..
    Και βάζουμε το καθήκον μας ως προς την πατρίδα πανω ακόμη και απο την ίδια την οικογένεια μας ..
    Δεν είμαστε μισθοφόροι που υπηρετούμε τον ελληνικό στρατό για τα χρήματα
    Ντροπή σας που συμοεριφερεστε έσεις με τέτοιο αξίωμα ανώτατου αξιωματικού σαν κοινος μισθοφόρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά