Γυναίκες στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης! Έγινε ο ανασχηματισμός ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Μετά το νέο ανασχηματισμό πρώτη φορά αναλαμβάνουν γυναίκες στο Υπουργείο δημόσιας τάξης και προστασίας πολίτη μετά την αποχώρηση Τόσκα Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Ολγα Γεροβασίλη Υφ. : Κατερίνα Παπακώστα Υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης: Κατερίνα Νοτοπούλου Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Plus RELATED POSTS
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου