Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα Μέλη της Πρωτοβουλίας Μνήμης ΙΣΑΑΚ - ΣΟΛΩΜΟΥ στο Πολεμικό Μουσείο

Το Σάββατο 23 Ιουλίου 2016, τα Μέλη της Πρωτοβουλίας Μνήμης ΙΣΑΑΚ - ΣΟΛΩΜΟΥ, στα πλαίσια της πορείας μνημης, που ξεκινησαν από το Βερολίνο στις 16-07-2016 για να καταλήξει στην Λευκωσία, έκαναν σταση και επισκέφθηκαν το Πολεμικό Μουσείο. Τους υποδέχθηκαν οι Αντιπρόεδροι του Δ.Σ. Ταξίαρχος Παν. Γεωργόπουλος και Υποστρατηγος Ιω. Καμνής ξεναγήθηκαν στο Μουσείο και εγινε ανταλλαγή αναμνηστικών σε φορτισμενο συγκινησιακα κλίμα.



Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου