Καμμένος: Ο κ. Κουρτάκης βάζει μπροστά τα ανήλικα παιδιά μου



ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ»


«Για μια ακόμα φορά ο πρωταθλητής των ταμείων του ΚΕΕΛΠΝΟ κ. Κουρτάκης βάζει μπροστά τα ανήλικα παιδιά μου. Συνεχίζει ο πρωταθλητής των ταμείων του ΚΕΕΛΠΝΟ τα ψέματα, τα ίδια με τα οποία προσπαθεί να πείσει τους χρηματοδότες του. Τα δύο παιδιά μου βρίσκονταν στην Ικαρία όταν εισέβαλαν οι άνθρωποί του στο σπίτι. Κανένα παιδί μου δεν βρισκόταν σε camp της Αγγλίας την ημέρα εκείνη. Τα δύο ανήλικα παιδιά μου δεν τα στέλνω σε camp της Αγγλίας, όπως πιθανόν κάνει εκείνος, αλλά παραθερίζουν με τη γιαγιά τους στο νησί τους. Τα άλλα τρία παιδιά μου, την ημέρα της επίθεσης των ανθρώπων του στο σπίτι μου, ήταν μαζί μου στην Αθήνα.

Όσον αφορά τον πατέρα μου, δεν αγόρασε ακίνητο από την Εθνική Τράπεζα στο δρόμο του αεροδρομίου, το οποίο και να πούλησε σε πολλαπλάσια τιμή μέσα σε λίγες μέρες. Από την Τράπεζα Πειραιώς είχε πάρει δάνειο για parking, το οποίο έκτισε, εκμεταλλευόταν και μη δυνάμενος να το αποπληρώσει, του το κατέσχεσαν μαζί με άλλα δύο οικόπεδα στο Γαλαξίδι, πληρώνοντας και αυτός την κρίση, όπως όλοι οι Έλληνες και όχι όπως ο κ. Κουρτάκης, που τα «άρπαζε», μέσω των μέσων ενημέρωσής του από τα ταμεία του κράτους, «φιλώντας κατουρημένες ποδιές» υπουργών, πτωχευμένων τραπεζών και επιτιθέμενος σε πολιτικούς αντιπάλους».
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά