Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τί γίνεται με τις μεταθέσεις και τα "βύσματα" στη ΣΕΑΠ;

Μου λένε ότι στις μεταθέσεις που ήλθαν στη ΣΕΑΠ λειτούργησαν και πάλι κάποια "βύσματα". Και να πάνε μεν σε παραμεθόριες περιοχές στρατευμένοι, αλλά όχι να πάνε όποιοι έχουν πραγματικά προβλήματα και πάλι να τη βγάζουν καθαρή όσοι πάντα είχαν ένα βύσμα...
Κι όπως μαθαίνω, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πραγματικά προβλήματα, με χαρτιά και αποδείξεις, αλλά δεν λήφθηκαν υπόψη.

http://www.candianews.gr/
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου