"Απαράδεκτες μεταθέσεις στον στρατό - Τα βύσματα δεν τα αγγίζει κανείς και εμείς που έχουμε πρόβλημα πάμε παραμεθόριο"

Αγαπητό Tromaktiko,
Oνομάζομαι Νίκος και είμαι στρατιώτης στον λόχο διοικήσεως στην ΣΕΑΠ... Ηρθαν οι "μεταθέσεις" και ο κ. Καμμένος έστειλε από εδώ άτομα τα οποία έχουν σοβαρά και πραγματικά προβλήματα υγείας στην παραμεθόριο και δεν "άγγιξε" άλλους στρατιώτες οι οποίοι είχαν βάλει βύσμα και δεν έχουν κανένα πρόβλημα...

Αυτό είναι μεγάλη αδικία γιατί εγώ πχ  έχω γονέα με 95% αναπηρία και είμαι προστάτης της οικογένειας και δικαιούμαι 8μηνο και κατ' εξαίρεση μετάθεση και με έστειλε μακρυά από τον τόπο μου οπού εγώ συντηρώ το σπίτι. Ας ελπίσουμε μονό, τώρα που θα πάμε στις μονάδες τς οποίες μας έχουν στείλει, να φτιάξουν τα χαρτιά και να τα στείλουν γρήγορα, για να επιστρέψουμε πάλι πίσω στον τόπο μας γιατί είναι μεγάλη ανάγκη... 

Δεν κρυβόμαστε πεις από βύσματα και πολίτικους... έχουμε χαρτί και πραγματικά προβλήματα... Σας παρακαλώ είναι μεγάλη ανάγκη να μαθευτεί αυτή η αδικία που γίνεται σε βάρος ατόμων που έχουν πραγματικό πρόβλημα με τις οικογένειες τους.
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά