Αγαπητοί φίλοι ευχομαι σε όλους σας ο νεος χρονος να σας χαριζει υγεια ευτυχία και όσο το δυνατόν καλλίτερες και ευχάριστες ειδήσεις !
Εύχομαι από καρδιάς σε όλους τους ε.ε. και ε.α. συναδέλφους, στον καθένα ξεχωριστά και στις οικογένειές σας, όπως η νέα χρονιά να σηματοδοτήσει ένα νέο ξεκίνημα όπως ακριβώς το επιθυμούμε και το ονειρευόμαστε. Μια καινούργια χρονιά με υγεία και δημιουργικότητα . Σας εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά χρόνια καλά χρόνια ευτυχισμένα και το 2015 να μας βρεί όλους μας αισιόδοξους, ενωμένους και να μας φέρει πίσω την χαμένη μας αξιοπρέπεια.-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου