Η κυβέρνηση αποτυπώνει με τον πλέον οφθαλμοφανή τρόπο τη νομοθετική της προχειρότητα, για έναν τόσο σημαντικό τομέα, όπως οι Ένοπλες Δυνάμεις, χωρίς να αποδίδει την πρέπουσα προσοχή σε αυτές, υποστήριξε ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτής Τομεάρχης Άμυνας των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Γαβριήλ Αβραμίδης, ως Ειδικός Αγορητής στη συζήτηση του Σχεδίου Νόμου «Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας».
«Κάθε σχετικό νομοθέτημα πρέπει να διαφυλάττει το ενιαίο και συμπαγές, το ανεξάρτητο και αδέσμευτο των Ενόπλων Δυνάμεων από τον πολιτικό τυχοδιωκτισμό και τις υπουργικές ακροβασίες, θωρακίζοντας τη διοικητική τους αυτονομία και πλήρη διαφάνεια», είπε χαρακτηριστικά, ξεκαθαρίζοντας πως η ευθύνη διοίκησης πρέπει να ανήκει στη φυσική τους ηγεσία, η οποία έχει αποδείξει πως με σύνεση και ευελιξία μπορεί να αντιμετωπίσει κάθε προκύπτουσα απειλή.
Ο κ. Αβραμίδης εξέφρασε τις επιφυλάξεις του τόσο για τον τρόπο με τον οποίο η διεύρυνση της ελεγκτικής αρμοδιότητας του ΓΕΕΘΑ στο συνολικό προσωπικό (στρατιωτικό-πολιτικό) των Ενόπλων Δυνάμεων, με την τροποποίηση της παρ.16 του αρ.11 του ν.2292/1995, θα ενισχύσει την αδιαμφισβήτητη επιχειρησιακή πρωτοκαθεδρία του, όσο και για την αναπόσπαστη εφαρμογή του μέτρου.
Η διευκόλυνση λειτουργίας του Δικαστικού Σώματος των Ενόπλων Δυνάμεων μέσω ενός αξιοκρατικού πλαισίου ιεραρχικής εξέλιξης συνιστά προτεραιότητα μας, γεγονός που περνά μέσα και από την επιτάχυνση της υπηρεσιακής εξέλιξης των δικαστικών λειτουργών, σχολίασε αναφορικά με το άρθρο 2 του υπό συζήτηση νομοσχεδίου.
Καταψηφίζοντας, το άρθρο 3 που αφορά στα αντισταθμιστικά οφέλη των εξοπλιστικών προγραμμάτων, ο Ειδικός Αγορητής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων κατήγγειλε τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για διαχρονική έλλειψη πολιτικής βούλησης να φωτίσουν τις σκοτεινές συμβάσεις προηγούμενων δεκαετιών και για νομιμοποίηση του «πάρτυ» των μιζών-μαμούθ, υπογραμμίζοντας πως η νομοθετική πρωτοβουλία της παρούσας κυβερνητικής σύνθεσης, δεν εγγυάται τη σταδιακή επιστροφή στην ελληνική οικονομία, σημαντικού τμήματος του κόστους προμήθειας των αμυντικών εξοπλισμών, που θα εξασφαλίσει τεχνογνωσία και κεφάλαια για την ανάπτυξη της εθνικής αμυντικής βιομηχανίας και θέσεων απασχόλησης.
«Κάθε σχετικό νομοθέτημα πρέπει να διαφυλάττει το ενιαίο και συμπαγές, το ανεξάρτητο και αδέσμευτο των Ενόπλων Δυνάμεων από τον πολιτικό τυχοδιωκτισμό και τις υπουργικές ακροβασίες, θωρακίζοντας τη διοικητική τους αυτονομία και πλήρη διαφάνεια», είπε χαρακτηριστικά, ξεκαθαρίζοντας πως η ευθύνη διοίκησης πρέπει να ανήκει στη φυσική τους ηγεσία, η οποία έχει αποδείξει πως με σύνεση και ευελιξία μπορεί να αντιμετωπίσει κάθε προκύπτουσα απειλή.
Ο κ. Αβραμίδης εξέφρασε τις επιφυλάξεις του τόσο για τον τρόπο με τον οποίο η διεύρυνση της ελεγκτικής αρμοδιότητας του ΓΕΕΘΑ στο συνολικό προσωπικό (στρατιωτικό-πολιτικό) των Ενόπλων Δυνάμεων, με την τροποποίηση της παρ.16 του αρ.11 του ν.2292/1995, θα ενισχύσει την αδιαμφισβήτητη επιχειρησιακή πρωτοκαθεδρία του, όσο και για την αναπόσπαστη εφαρμογή του μέτρου.
Η διευκόλυνση λειτουργίας του Δικαστικού Σώματος των Ενόπλων Δυνάμεων μέσω ενός αξιοκρατικού πλαισίου ιεραρχικής εξέλιξης συνιστά προτεραιότητα μας, γεγονός που περνά μέσα και από την επιτάχυνση της υπηρεσιακής εξέλιξης των δικαστικών λειτουργών, σχολίασε αναφορικά με το άρθρο 2 του υπό συζήτηση νομοσχεδίου.
Καταψηφίζοντας, το άρθρο 3 που αφορά στα αντισταθμιστικά οφέλη των εξοπλιστικών προγραμμάτων, ο Ειδικός Αγορητής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων κατήγγειλε τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για διαχρονική έλλειψη πολιτικής βούλησης να φωτίσουν τις σκοτεινές συμβάσεις προηγούμενων δεκαετιών και για νομιμοποίηση του «πάρτυ» των μιζών-μαμούθ, υπογραμμίζοντας πως η νομοθετική πρωτοβουλία της παρούσας κυβερνητικής σύνθεσης, δεν εγγυάται τη σταδιακή επιστροφή στην ελληνική οικονομία, σημαντικού τμήματος του κόστους προμήθειας των αμυντικών εξοπλισμών, που θα εξασφαλίσει τεχνογνωσία και κεφάλαια για την ανάπτυξη της εθνικής αμυντικής βιομηχανίας και θέσεων απασχόλησης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗ
ΒΟΥΛΕΥΤΗ Α΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου