Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα τρέξουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε το συντομότερο δυνατό να φθάσουμε στη διαγωνιστική διαδικασία κατά την οποία θα γίνει και η τελική επιλογή του νέους οχήματος του Ελληνικού Στρατού.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν στο enikos.gr αξιόπιστες πηγές ενημέρωσης, η διαδικασία θα τρέξει με την μορφή του ανταγωνιστικού διαλόγου ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο.
Οι απαιτήσεις που θέτει η ηγεσία του ΓΕΣ είναι να δοθεί η άδεια κατασκευής στην Ελλάδα, στο εργοστάσιο της ΕΛΒΟ, το οποίο βρίσκεται ήδη στο τελευταίο στάδιο της εκκαθάρισης και αναμένεται να βρεθεί ο επενδυτής που θα αναλάβει την αναβίωσή του. Στην ΕΛΒΟ κατασκευαζόταν ως στρατιωτική σειρά η Mercedes-Benz W462 στα μοντέλα 240GD/24 (1,25 τόνοι) και 290GD/28 (1,5 τόνοι). Παράχθηκαν πάνω από 10.000 μονάδες σε διάφορες παραλλαγές, 5500 240GD και 4500 290GD καθώς και 250 δεξιοτίμονα οχήματα για την κυπριακή εθνοφρουρά.
Πλέον, τα οχήματα έχουν φτάσει στο τέλος του χρόνου ζωής τους ενώ δεν πληρούν κανένα από τα πρότυπα ασφαλείας και προστασίας του ΝΑΤΟ. Τα νέα οχήματα θα πρέπει απαραίτητα να φέρουν θωράκιση σε παράθυρα και παρμπρίζ καθώς και στην καμπίνα των επιβατών.
Βεβαίως και δεν θα πρέπει να περιμένουμε την άμεση αντικατάσταση όλων των οχημάτων, αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Ωστόσο, εάν όλα κυλήσουν βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχουν θέσει, από το 2022 θα αρχίσουν να αποσύρονται τα πρώτα παλαιότερα οχήματα, με την ολική αντικατάσταση του στόλου να έρχεται το 2030.
Του Χρήστου Μαζανίτη
πηγη
Μάλιστα, όπως αναφέρουν στο enikos.gr αξιόπιστες πηγές ενημέρωσης, η διαδικασία θα τρέξει με την μορφή του ανταγωνιστικού διαλόγου ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο.
Οι απαιτήσεις που θέτει η ηγεσία του ΓΕΣ είναι να δοθεί η άδεια κατασκευής στην Ελλάδα, στο εργοστάσιο της ΕΛΒΟ, το οποίο βρίσκεται ήδη στο τελευταίο στάδιο της εκκαθάρισης και αναμένεται να βρεθεί ο επενδυτής που θα αναλάβει την αναβίωσή του. Στην ΕΛΒΟ κατασκευαζόταν ως στρατιωτική σειρά η Mercedes-Benz W462 στα μοντέλα 240GD/24 (1,25 τόνοι) και 290GD/28 (1,5 τόνοι). Παράχθηκαν πάνω από 10.000 μονάδες σε διάφορες παραλλαγές, 5500 240GD και 4500 290GD καθώς και 250 δεξιοτίμονα οχήματα για την κυπριακή εθνοφρουρά.
Πλέον, τα οχήματα έχουν φτάσει στο τέλος του χρόνου ζωής τους ενώ δεν πληρούν κανένα από τα πρότυπα ασφαλείας και προστασίας του ΝΑΤΟ. Τα νέα οχήματα θα πρέπει απαραίτητα να φέρουν θωράκιση σε παράθυρα και παρμπρίζ καθώς και στην καμπίνα των επιβατών.
Βεβαίως και δεν θα πρέπει να περιμένουμε την άμεση αντικατάσταση όλων των οχημάτων, αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Ωστόσο, εάν όλα κυλήσουν βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχουν θέσει, από το 2022 θα αρχίσουν να αποσύρονται τα πρώτα παλαιότερα οχήματα, με την ολική αντικατάσταση του στόλου να έρχεται το 2030.
Του Χρήστου Μαζανίτη
πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου