Τέλος στην ταχεία καταρρίχηση από τα Σινούκ: Αναζητείται κατεπειγόντως λύση στο πρόβλημα




ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ: HELLAS JOURNAL

Αφού έχει περάσει αν όχι όλο αλλά σχεδόν το σύνολο του προσωπικού των Ειδικών Δυνάμεων από όλες τις Μοίρες και τις μονάδες Ειδικών Επιχειρήσεων και των τριών κλάδων από τη μέθοδο ταχείας καταρρίχησης Fast Rope από τα ελικόπτερα Chinook, με τεχνική απόφαση του 307 Προκεχωρημένου Εργοστασίου Βάσης, η επιχειρησιακή καταρρίχηση τμημάτων Ειδικών Δυνάμεων από τον τύπο του ελικοπτερου, απαγορεύτηκε ή έστω πάγωσε μέχρι να βρεθεί ξανά λύση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει.

Σύμφωνα με τις αναφορές των τεχνικών ελέγχων που έγιναν από το εξειδικευμένο προσωπικό, η μελέτη του 307 ΠΕΒ, δείχνει πως τα ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού Chinook παρουσίασαν εσφαλμένη ένδειξη στον HSI (Horizontal Situation Indicator) όταν το ικρίωμα είναι ανεπτυγμένο στην άκρη της ράμπας του ελικοπτέρου CH-47D και έτοιμο για την εκτέλεση της καταρρίχησης καθώς επίσης και όταν δεν είναι ανεπτυγμένο αλλά εκ των πραγμάτων πακτωμένο στη ράμπα στη συγκεκριμένη θέση.

Ο επηρεασμός της Compass Flux Valve (που βρίσκεται δίπλα στην υπερκατασκευή για την καταρρίχηση) και οι εκτροπές στην πυξίδα του ελικοπτέρου CH-47D, φαίνεται πως έριξαν την αυλαία πιθανό προσωρινά γι’ αυτή την επιχειρησιακή μέθοδο άφεσης τμημάτων των ειδικών δυνάμεων η οποία είχε ξεκινήσει ελπιδοφόρα το 2011, μετά από πατέντα που είχαν φτιάξει οι Ειδικές Δυνάμεις.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν περιέλθει στο Hellas Journal, το θέμα έγινε αντιληπτό, σ’ ένα από τα νεότερα ελικόπτερα Chinook που παρέλαβε τα τελευταία δυο χρόνια η χώρα μας από τις Ηνωμένες Πολιτείες ενώ δεν είχε τύχει σε άλλο από τα παλαιότερα αυτή η απόκλιση.

Το Chinook και η μεγάλη επιχειρησιακή ετοιμότητα με το Fast Rope

Με 33 άτομα που μπορούν να μπουν στο Chinook και να κατέβουν με Fast Rope, σε οποιαδήποτε βραχονησίδα, μικρό κατοικημένο νησί ή άλλο στρατηγικό σημείο, η Ελλάδα διατηρούσε μεγάλη επιχειρησιακή ετοιμότητα και ανά πάσα στιγμή μια τέτοια διμοιρία Ειδικών Δυνάμεων ήταν ικανή να φτάσει όπου της ζητηθεί.

Πλέον ή προς το παρόν τα στελέχη των ειδικών δυνάμεων σημειώνουν πως και πάλι θα επιστρέψουν στα ελικόπτερα Super Puma που κι αυτά αντιμετωπίζουν τα δικά τους προβλήματα ή αν τύχει στα S-70 του Πολεμικού Ναυτικού μιας και τα ΝΗ-90 της Αεροπορίας Στρατού ακόμη περιμένουν τ’ ανταλλακτικά να φτάσουν στα Μέγαρα και οι τεχνικοί να δώσουν τον αγώνα τους για την διάθεση κάποιου ή κάποιων ελικοπτέρων.

Τα ίδια στελέχη λένε πως η υπερκατασκευή που είχε γίνει από έναν ΕΜΘ Λοχία του Ειδικού Τμήματος Αλεξιπτωτιστών, είχε πάρει αρχικά πιστοποιήσεις για την ασφάλεια πτήσεων μέχρι και από πανεπιστήμιο, ενώ δεν είχε στοιχίσει περισσότερα από 5000 ευρώ, την ώρα που η εταιρία για κάθε συλλογή Fast Rope είχε ζητήσει περίπου 100.000 ευρώ.

Πάντως επειδή στις Ειδικές Δυνάμεις δεν θέλουν να χάσουν το Fast Rope από το Chinook κυρίως λόγω της ποσοτικής ποιοτικής διαφοράς, τονίζουν πως θα σχεδιάσουν μια ακόμη παρόμοια κατασκευή η οποία θα είναι από άλλο υλικό, είτε αλουμίνιο είτε κάτι άλλο που δεν θα επηρεάζει τα συστήματα που ελικοπτέρου.
ΠΗΓΗhttps://hellasjournal.com/


Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά