Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες στον στρατό



Τελετές Ορκωμοσίας Νεοσύλλεκτων Οπλιτών Θητείας της 2026 Β´ ΕΣΣΟ

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, πραγματοποιήθηκαν οι τελετές ορκωμοσίας των Νεοσύλλεκτων Οπλιτών Θητείας της 2026 Β΄ ΕΣΣΟ.

Την τελετή ορκωμοσίας στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Λαμίας (ΚΕΥΠ), τίμησε με την παρουσία του ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Αθανάσιος Δαβάκης, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού Αντιστράτηγο Γεώργιο Κωστίδη.

Οι τελετές ορκωμοσίας πραγματοποιήθηκαν παρουσία Ανωτάτων Αξιωματικών του Στρατού Ξηράς ως εκπρόσωποι του Αρχηγού ΓΕΣ, πολιτειακών και θρησκευτικών αρχών, καθώς επίσης και συγγενών των Οπλιτών.

#ΕλληνικόςΣτρατός, #HellenicArmy

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου