Ο Γολγοθάς μιας γυναίκας στρατιωτικού που πήγε στο νοσοκομείο της Ξάνθης να κάνει εξετάσεις, η αντίδραση της Ένωσης Στρατιωτικών Ξάνθης
-ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Μη Εξυπηρέτηση Στρατιωτικού στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης
Με έγγραφό της η Ένωση Στρατιωτικών Ξάνθης ζητεί να πληροφορηθεί από την διοικήτρια του Νοσοκομείου Ξάνθης γιατι δεν έγινε δεκτή γυναίκα στρατιωτικόςε προκειμένου να κάνει εξετάσεις.
Με αφορμή την επιστολή της στρατιωτικού όπου εκεί μέσα αποτυπώνεται η απόγνωσή της για μία εξέταση που δεν προβλέπεται στο Στρατιψτικό κινητό Χειρουργείο όπου δεν υπηρετεί γιατρός γυναικολόγος. Η ταλαιπωρία που υπέστη η γυναίκα στρατιωτικός στο νοσοκομείο της Ξάνθης από το ανηνενημέρωτο προσωπικό του νοσοκομείου είναι τεράστια.
Ας εξηγήσει επιτέλους η διοικήτρια γιατι δεν μπορεί μία γυναίκα στρατιωτικός να κάνει γυναικολογικές εξετάσεις στο νοσοκομείο ΟΟΟΟΛΩΝ των Ξανθιωτών.
Αξιότιμη κυρία Διοικήτρια.
Τη 07.11.2024, περιήλθε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Ένωσής μας ανακοίνωση συμβάντος γυναίκας στρατιωτικού, μέλους της Ένωσής μας, έπειτα από επίσκεψη που πραγματοποίησε, κατόπιν προγραμματισμένου ιατρικού ραντεβού για εξετάσεις, στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης.
Η ανωτέρω συναδέλφισσά μας, αναφέρει αδικαιολόγητη συμπεριφορά προς το άτομό της, εξαιτίας της ιδιότητάς της, ως στρατιωτικός. Συγκεκριμένα, παρότι είχε κανονικά κλείσει ηλεκτρονικό ραντεβού για μαστογραφία τη 17:00Ω της 6ης Νοέμβρη 2024 και παρότι προσήλθε έγκαιρα στα εξωτερικά ιατρεία, η αρμόδια (;) υπάλληλος του νοσοκομείου, απαγόρευσε την εξέτασή της λόγω της ιδιότητας της (στρατιωτικός), προφασιζόμενη δικαιολογίες, οι οποίες, κατά την άποψή μας, χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης από μέρους σας.
Την επόμενη μέρα και αφού η συνάδελφός μας προέβη σε μία απίστευτη ταλαιπωρία, ως μη όφειλε, επισκέφτηκε και πάλι τα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου, προκειμένου, αφενός να εξεταστεί και αφετέρου να λάβει εγγράφως την άρνηση εκτέλεσης εξετάσεων μαστογραφίας κατά την προηγούμενη επίσκεψή της. Στο σημείο αυτό, περιττό να ειπωθεί ότι δεν έλαβε ουδεμία απάντηση, αλλά εξετάστηκε σε χρόνο ρεκόρ, ωσάν να πρόκειται για το πιο έκτακτο περιστατικό ζωής και θανάτου!
Για την επιβεβαίωση των παραπάνω, σας παραθέτουμε ολόκληρη την επιστολή-καταγγελία της συναδέλφου μας:
«Τα παιδιά του ΥΠΕΘΑ ή τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού?
Τέλος Σεπτεμβρίου ενεργοποίησα την άυλη συνταγογράφηση και μετά από λίγο καιρό μου ήρθαν από το IDIKA παραπεμπτικά για γυναικολογικό έλεγχο, όχι όμως για Μαστογραφία, γιατί αυτά είχαν ήδη σταλεί πριν ενεργοποιήσω την άυλη. Στις 25/10/24 μπήκα στην σελίδα του HOSP XANTHI για να κλείσω ηλεκτρονικό ραντεβού για Μαστογραφία, όπου διαθέσιμο ραντεβού (το οποίο πληρούσε τις προϋποθέσεις μιας γυναίκας) ήταν στις 6/11/24 17:00. Έκλεισα λοιπόν το ραντεβού μου, σαν όλους τους Έλληνες πολίτες και χθες πήγα στο Νοσοκομείο Ξάνθης για να κάνω την εξέταση. Μόλις, όμως, έμαθαν ότι είμαι Στρατιωτικός, μου είπαν και από τις Πληροφορίες Εξωτερικών Ιατρείων αλλά και αργότερα μέσα στο Ακτινοδιαγνωστικό τμήμα, ότι οι Στρατιωτικοί ΔΕΝ μπορούν να έρχονται στα απογευματινά ιατρεία! Όταν τους απάντησα ότι και όταν ήμουν έγκυος, σε απογευματινό ραντεβού ερχόμουν και μάλιστα πλήρωνα 50€ την κάθε επίσκεψη, γιατί έπρεπε αναγκαστικά να με παρακολουθεί και Γυναικολόγος του νοσοκομείου, τότε λέω ήμουν καλή Στρατιωτικός, ενώ τώρα που η Μαστογραφία είναι δωρεάν, είμαι κακή Στρατιωτικός? Εξήγησα στην κύρια, για να το μεταφέρει στην Υπεύθυνη Ιατρό που είχε εφημερία ότι πουθενά δεν αναφέρεται ότι οι Στρατιωτικοί ΔΕΝ επιτρέπεται να πηγαίνουν σε απογευματινό ραντεβού και μου απάντησαν ότι και όμως αυτό ισχύει, και ότι πολλοί συνάδελφοι μου δεν το ξέρουν και μπερδεύονται. Της εξήγησα λοιπόν, ότι ηλεκτρονικά όταν έκλεισα ραντεβού, πουθενά δεν ρωτούσε την ιδιότητα μου, ούτε τον φορέα που ανήκω, θέλοντας να της τονίσω ότι δεν απέκρυψα κάτι. Απλά υπολογίζοντας τον κύκλο μου, ήταν το μόνο διαθέσιμο ραντεβού. Μετά, το πρόβλημα ήταν ότι δεν είχα παραπεμπτικό μαζί μου και όταν της ξαναείπα (στην χειρίστρια των μηχανημάτων, η οποία ήταν ευγενέστατη, γιατί η γιατρός ουδέποτε εμφανίστηκε να μου τα πει η ίδια, απλά έκανε τον διαμεσολαβητή η χειρίστρια), όταν λοιπόν τους είπα να μου στείλει ο Χειρουργός που με παρακολουθεί στο κινητό μου σε 2 λεπτά ένα Παραπεμπτικό, δεν το δέχτηκε πάλι, γιατί λέει το ήθελαν εκτυπωμένο και ίσως χρειάζεται και θεώρηση από το 212 ΚΙΧΝΕ. Τους πρότεινα, λοιπόν, για να μην χάσω την εξέταση και αναγκαστώ να περιμένω άλλον έναν μήνα και ΑΝ θα έβρισκα πάλι διαθέσιμο ραντεβού, να μου φέρει ο σύζυγος μου εκτυπωμένο παραπεμπτικό σε 15 λεπτά και ότι την άλλη μέρα θα το θεωρούσα και θα τους το πήγαινα, πάλι η απάντηση ήταν αρνητική! Δηλαδή, η συγκεκριμένη γιατρός, με την προφανώς συγκεκριμένη γραμμή που έχουν δεν με δεχόταν με τίποτα. Έφυγα λοιπόν, με όλο το άγχος που είχα και με όλη την απογοήτευση! Σήμερα, λοιπόν, 7/11 επισκέφθηκα το 212 ΚΙΧΝΕ, όπου ουδείς γνώριζε ότι οι Στρατιωτικοί ΔΕΝ επιτρέπεται να πηγαίνουν σε απογευματινό ραντεβού στο νοσοκομείο. Ο κύριος Διοικητής, μάλιστα, προς τιμήν του η όλη του συμπεριφορά και συμπαράσταση σήμερα, πραγματικά δεν έχω λόγια, μου είπε ότι ούτε καν παραπεμπτικό δεν θες γιατί δεν έχουμε Στρατιωτικό Χειρούργο ή Γυναικολόγο να σου το δώσει. Ως εκ τούτου, έφυγα και πήγα σε πολίτη ιατρό, πήρα παραπεμπτικό, το ξαναπήγα στο 212 ΚΙΧΝΕ, το θεώρησα και μαζί με την Βεβαίωση ότι δεν διαθέτει το 212 ΚΙΧΝΕ Μαστογραφία, έφυγα και ξαναπήγα στο πολιτικό νοσοκομείο χωρίς φυσικά ραντεβού! Έφτασα στο Ακτινοδιαγνωστικό τμήμα και είπα σε μια κυρία του τμήματος (όχι γιατρό) τα χθεσινά γεγονότα και ότι σήμερα είχα όλα τα απαραίτητα έγγραφα, αλλά δεν είχα πάει για Μαστογραφία, αλλά για να μου δώσουν εγγράφως ότι οι Στρατιωτικοί ΔΕΝ επιτρέπεται στα απογευματινά ραντεβού! Μέσα σε 5 λεπτά είχε κατεβεί ο Ψηφιακός Μαστογράφος και μου είπαν ότι σε 2 λεπτά θα είχα κάνει την εξέταση, όπως και όντως έγινε. Βέβαια ποτέ κανείς δεν μου έδωσε εγγράφως αυτό που ζήτησα, μου είπαν ότι από τα Εξωτερικά ιατρεία έτσι τους έχουν πει, κάτι που κατά την έξοδο μου, μου το επιβεβαίωσαν και οι κυρίες στις Πληροφορίες Εξωτερικών Ιατρείων!
Για ποιάν λοιπόν Υγειονομική περίθαλψη μιλάμε? Να τους πω και ευχαριστώ που με έβαλαν σαν Υπεράριθμο ραντεβού σήμερα? Να τους ζητήσω συγγνώμη που ήταν δωρεάν η Μαστογραφία και χθες δεν θα πληρώνονταν η γιατρός? Πού είχα το άγχος γενικά αυτής της εξέτασης και πηγαινοερχόμουν όλη μέρα?»
Κατόπιν των παραπάνω κι επειδή όσα βίωσε η συνάδελφός μας δεν αξίζουν σε κανέναν και καμία ασθενή, είτε είναι στρατιωτικός, είτε όχι, παρακαλούμε για τη διερεύνηση των ανωτέρω και ενημέρωσής μας.
Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για παροχή κάθε διευκρίνισης και πληροφορίας.
Οι προς κοινοποίηση αποδέκτες, παρακαλούνται για τις κατά την κρίση τους ενέργειες.
ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
“ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΣΠΕΕΞ ΠΕΡΙ ΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Γ.Ν. ΞΑΝΘΗΣ”
Την 6η Νοεμβρίου 2024 προσήλθε, όπως αναφέρει στην καταγγελία της η ΕΣΠΕΕΞ, στα εξωτερικά ιατρεία στρατιωτικός και η υπάλληλος του Νοσοκομείου της “απαγόρευσε” την διενέργεια μαστογραφίας. Η υπάλληλος του Γ.Ν. Ξάνθης πληροφόρησε, ως όφειλε, σχετικά με τον κανονισμό που ισχύει για όλους τους ασθενείς, ότι οι εξετάσεις πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικό παραπεμπτικό, το οποίο όμως, όπως και η ίδια αναφέρει, δεν είχε.
Την επόμενη ημέρα εξυπηρετήθηκε άμεσα για να μην χάσει το ραντεβού της και εφόσον είχε πλέον το απαραίτητο ηλεκτρονικό παραπεμπτικό, κάτι που αναφέρεται ως απαιτούμενο στην ηλεκτρονική σελίδα των απογευματινών ραντεβού.
Δεν εφηύρε κανέναν νόμο η υπάλληλος για να αποκλείσει ασθενή από το δικαίωμα διενέργειας εξέτασης. Οι εργαζόμενοι του Γ.Ν. Ξάνθης υπερβάλλουν εαυτόν εν μέσω τρομερής υποστελέχωσης και υψηλού φόρτου εργασίας για να ανταπεξέλθουν και να παρέχουν υψηλού επιπέδου παροχές υγείας. Είναι λυπηρό λοιπόν να στέλνεται καταγγελία για παραλήψεις και ευθύνες του συστήματος και να τις αποδίδετε στους εργαζόμενους που δουλεύουν με προσωπικό κόστος, τόσο σωματικό όσο και ψυχικό.
Τα υποτιμητικά σχόλια αδικούν το προσωπικό του Γ.Ν. Ξάνθης και απαξιώνουν την υπερπροσπάθεια του στις δυσβάσταχτες συνθήκες που βιώνει το Νοσοκομείο και γενικότερα όλες οι δομές υγείας στην χώρα μας, όπως και το στρατιωτικό Νοσοκομείο.
Ας αφήσουμε λοιπόν το δέντρο και ας δούμε το δάσος. Ας αποδώσουμε τις ευθύνες όπου ανήκουν και όχι στους εργαζόμενους που ακολουθούν οδηγίες και εξυπηρετούν χωρίς καμία προκατάληψη όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες. Για όλους τους εργαζόμενους του Νοσοκομείου δεν υπάρχουν καλοί και κακοί ασθενείς, για εμάς είναι όλοι ίσοι απέναντι στο δικαίωμα τους για παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας υγείας και αντιμετωπίζονται με υψηλό αίσθημα ευθύνης.
Οφείλουμε λοιπόν να καταγγέλουμε την κυβέρνηση για την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση όλων των δομών υγείας (και στη συγκεκριμένη περίπτωση και του ΚΙΧΝΕ) έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ικανότητα τους να καλύπτουν τις ανάγκες τακτικές ή έκτακτες όλων των πολιτών ανεξαιρέτως. Η δωρεάν υγεία είναι αγαθό πολύτιμο και πρέπει να το διαφυλάξουμε με κάθε τρόπο και για αυτό πρέπει να παλέψουμε όλοι μαζί, εργαζόμενοι και πολίτες, ενωμένοι προς αυτή την κατεύθυνση.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου