Survivor: Συστήθηκε στο κοινό η 36χρονη Γεσθημανή -Υπαξιωματικός των Ειδικών Δυνάμεων και εκπαιδεύτρια



Survivor: Η Υπαξιωματικός των Ειδικών Δυνάμεων Γεσθημανή Κουτούζογλου

Πρέμιερα στις οθόνες μας έκανε το Survivor, όπου μεταξύ άλλων συστήθηκε στο κοινό και η παίκτρια που έχει συζητηθεί αρκετά, η Γεσθημανή Κουτούζογλου.

Την ημέρα που ανακοινώθηκαν από την παραγωγή του ριάλιτι επιβίωσης και από τον ΣΚΑΪ οι παίκτες που βρίσκονται στον Άγιο Δομίνικο, διαβάσαμε για την 36χρονη Γεσθημανή Κουτούζογλου.







Η Γεσθημανή στις πρώτες της δηλώσεις από τον Άγιο Δομίνικο, αφού συστήθηκε στο τηλεοπτικό κοινό, ανέφερε πως θα μπορούσε να κοουτσάρει καλά, αν της δοθεί η ευκαιρία.

«Είμαι Υπαξιωματικός των Ενόπλων Δυνάμεων τα τελευταία 17 χρόνια και τα τελευταία 4 χρόνια εκπαιδεύω σχολεία Ειδικών Δυνάμεων. Είμαι 36 ετών» είπε η Γεσθημανή, ενώ ο Γιώργος Λιανός με χιούμορ ανέφερε «τώρα που σε ακούω αισθάνομαι πως πρέπει να κάτσω προσοχή».

Για το αν μπορεί να αναλάβει τα ηνία μίας ομάδας η ίδια είπε πως «Γιώργο μου το έχω κάνει για να είμαι εκεί που είμαι. Αν μου δοθεί η ευκαιρία και αν έχω κάποια πλεονεκτήματα και μου δοθεί το οκ από την ομάδα νομίζω ότι μπορώ να κοουτσάρω καλά» είπε η 36χρονη Υπαξιωματικός.
Δείτε την πρώτη εμφάνιση της Υπαξιωματικού των Ενόπλών Δυνάμεων Γεσθημανής Κουτούζογλου στο Survivor
Survivor: Το βιογραφικό της Γεσθημανής Κουτσούζογλου
Ηλικία: 36 ετών
Πόλη: Θεσσαλονίκη
Ιδιότητα: Υπαξιωματικός Ειδικών Δυνάμεων

Κατάγεται από τη Δράμα και προέρχεται από μια μεγάλη οικογένεια καθώς έχει τρία αδέρφια. Η καθημερινότητα της είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το γυμναστήριο, ενώ παλαιότερα είχε αγωνιστεί σε γυναικείες ομάδες ποδοσφαίρου.

Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr

Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά