Αντγος ε.α Ροζής Βασίλειος: Έρχεται η ώρα που θα τοποθετηθώ στα θέματα της ΕΑΑΣ

 






Αγαπητοί συνάδελφοι, φίλες και φίλοι καλημέρα σας.
Πέρασαν δύο (2) χρόνια από την ημέρα που παρέδωσα τη προεδρία της ΕΑΑΣ,το σχετικό ΦΕΚ εκδόθηκε στις 20 Μάι 2020).
Στο διαρεύσαν αυτό χρονικό διάστημα απέφυγα συνειδητά κάθε δημόσια τοποθέτηση μου επί όλων των θεμάτων που απασχολούν το κλάδο μας αλλά και επί γενικοτέρων, κυρίως Εθνικών θεμάτων.
Παρακολουθώ συνεχώς όλες τις εξελίξεις και ενημερώνομαι στο πλαίσιο του δυνατού, επί όλων των υπόψη θεμάτων, έχω σαφέστατη εικόνα του γίγνεσθαι και επιτρέψτε μου, λόγω της εξάχρονης ενασχόλησης μου στη διοίκηση της ΕΑΑΣ και όχι μόνο, να αντιλαμβάνομαι την εξέλιξη αυτών και τις τυχόν επιπτώσεις των.
Υστερα από δύο (2) χρόνια λοιπόν, θεωρώ ότι δεν "κινδυνεύω" πλέον να θεωρηθεί ότι διακατέχομαι από κάποια πικρία ή από αίσθημα στείρας αντιπολίτευσης προς τη παρούσα διοίκηση της ΕΑΑΣ, οπότε θεωρώ υποχρέωση και καθήκον μου να εκφράζω τις απόψεις μου, τις ανησυχίες, τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μου για την ενημέρωσή σας επί σειράς θεμάτων και γεγονότων που λαμβάνουν χώρα και έχουν αντίκτυπο στο κλάδο μας και χρήζουν άμεσες και δραστικές ενέργειες για την αντιμετώπιση των.
Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω, για αποφυγή παρεξήγησεων και να προλάβω κάποιους τυχόν κακόπιστους, ότι στη παρούσα φάση της ζωής μου, δεν είναι στις προθέσεις - προτεραιότητες μου η επανεργοποίηση στα διοικητικά της ΕΑΑΣ και μοναδικό και αποκλειστικό κίνητρο είναι η οποία συνεισφορά μου για το κοινό καλό.
Στο άμεσο χρονικό διάστημα θα. τοποθετηθώ με νέες αναρτήσεις - δημοσιεύσεις και σειρά παρεμβάσεων μου επί όλων των θεμάτων με παρρησία και ρεαλισμό όπως πάντα έκανα και κατά τα χρόνια που υπηρέτησα την ΕΑΑΣ.
Να είστε όλοι καλά, ενωμένοι, δυνατοί και αποφασιστικοί γιατί τίποτα δε χαρίζεται, αλλά τα πάντα κερδίζονται με μεθοδικότητα συνέπεια, συνέχεια και αγώνα.
Αντγος ε.α Ροζής Βασίλειος
Τέως Πρόεδρος ΕΑΑΣ
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά