ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΦΕΔΡΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ(Σ.Ε.Π.) ΣΕΠ Το ΔΣ του Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου (Σ.Ε.Π.) εύχεται στον Έλληνα που ζεί, αναπνέει και εορτάζει αυτές τις μέρες, σε κάθε γωνιά της γης,Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.Χρόνια Πολλά!!!Ο Πρόεδρος Καρυώτης Γεώργιος Εφ Τχης(ΠΖ-ΕΔ) Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Plus RELATED POSTS
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου