Το αντίο του Ανέστη Τσουκαράκη ¨Σας ευχαριστώ όλες και όλους σας¨

 

ΠΟΕΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
TYPOGRAPHY


ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι. Φίλες – φίλοι. Συνοδοιπόροι μου στα δύσκολα.

Σήμερα, 20 Νοεμβρίου 2021, διαγράφομαι από τις τάξεις των Ενόπλων Δυνάμεων, ως εν ενεργεία αξιωματικός και εγγράφομαι στα στελέχη της εφεδρείας. Περίεργο έ; Σάββατο διαγράφομαι. Ημέρα ραστώνης και ξεκούρασης. Η Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021, η ημέρα της μεγάλης γιορτής των Ενόπλων μας Δυνάμεων, θα με βρει πλέον πολίτη.

35 χρόνια πραγματικής υπηρεσιακής ζωής με γέμισαν με εμπειρίες και γνώση για το στρατιωτικό λειτούργημα και τους ανθρώπους του.

Γνώρισα ανθρώπους διαφορετικούς μεταξύ τους, αλλά συνάμα τόσο ίδιους. Διαφορετικούς, γιατί ο κάθε ένας και η κάθε μία κατατάχθηκε στις Ένοπλες Δυνάμεις από διαφορετικό δρόμο, με διαφορετικές καταβολές, διαφορετικό παρελθόν ζωής και μετερίζι και διαφορετικές παραστάσεις. Ίδιους όμως γιατί στο τέλος, ο κάθε ένας και η κάθε μία ως μοναδικά γρανάζια, ενώθηκαν για να λειτουργήσει η μηχανή που λέγεται Ένοπλες Δυνάμεις. Το κατάφεραν, το καταφέρνουν και θα συνεχίσουν να το καταφέρνουν. Πάνω απ΄ όλα όμως γνώρισα ίδιους ανθρώπους, γιατί σε όποια βαθμίδα της ιεραρχίας και εάν βρίσκονταν είχαν τις ίδιες ανησυχίες και τους ίδιους προβληματισμούς. Άλλοι εκφράστηκαν δημόσια ή ιδιωτικά, και άλλοι, αγνοώντας την ελευθερία τους και τα δικαιώματά τους, επαναπαύθηκαν, προσδοκώντας την «ανάσταση» που κάποιοι άλλοι θα τους φέρουν. Δεν κακολογώ κανέναν τους.

Για την υπηρεσιακή μου ζωή δεν μπορώ να πω κάτι. Ευχαριστώ τους προϊσταμένους μου σε όποια θέση και εάν επέλεξαν να ασκήσω τα καθήκοντά μου, για την τιμή και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Και μου έδειξαν απεριόριστη εμπιστοσύνη. Πιστεύω ότι μέσα από την κριτική τους θα το επιβεβαιώσουν. Για τους υφισταμένους μου, θα ήθελα δημοσίως να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα ανέχτηκαν δίπλα μου.

Για τη συνδικαλιστική μου ζωή, από το 2004 μέχρι και σήμερα, θα μπορούσα να πω πολλά και διάφορα. Δεν ξέρω εάν τα κατάφερα. Εάν έδωσα σε όλες και όλους σας αυτό που προσδοκούσατε. Σίγουρα όμως προσπάθησα. Στη συνδικαλιστική μου ζωή γνώρισα ανθρώπους εντελώς διαφορετικούς μεταξύ τους. Αυτούς που αγάπησαν και αγαπούν την προσφορά τους στον συνάδελφο ακόμη και με προσωπικό κόστος και κόπο, και αυτούς που παρεισέφρησαν, ωσάν να είδαν φως και μπήκαν, και λειτούργησαν ως πέμπτη φάλαγγα για τη διάσπαση και τον διαχωρισμό των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων. Η ιστορία θα κρίνει.

Θα συνεχίσω να είμαι δίπλα, αφ΄ ενός στην Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (Π.Ο.Ε.Σ.) και θα βοηθάω σε ό,τι μου ζητηθεί και αφ΄ ετέρου σε κάθε μία και κάθε έναν από εσάς που θα μου ζητήσετε βοήθεια. Άλλωστε πολλές και πολλοί από εσάς με γνωρίσατε μέσα από τις απολογίες που μου ζητήσατε να σας συντάξω για πειθαρχικά παραπτώματα που κατηγορηθήκατε και τελικώς οι υποθέσεις μπήκαν στο αρχείο. Θα είμαι δίπλα σας.

Σας ευχαριστώ όλες και όλους σας.

Τσουκαράκης Ανέστης

Συνταγματάρχης ε.α.

Τέως Πρόεδρος Π.Ο.Ε.Σ.

6974365800

Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά