Για πρώτη φορά το Καστελλόριζο απέκτησε φαρμακείο! ΑΡΘΡΑ Για πρώτη φορά το Καστελλόριζο απέκτησε φαρμακείο! Πρωτοβουλία του Φαρμακευτικού Σύλλόγου Δωδεκανήσου,μεγάλη οικονομική δωρεά απο φαρμακευτική εταιρεία "ΒΙΑΝΕΞ".Το όνομα του φαρμακείου "Παύλος Γιαννακόπουλος" Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Plus RELATED POSTS
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου