Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Υποστολή σημαίας στην Τρίπολη- Όρθια η νεολαία στις καφετέριες

  





Μια πολύ ωραία ανάρτηση που δείχνει το ήθος της σημερινής νεολαίας απο την ομάδα fb ΖΗΤΑ:

Τρίπολη, πλ. Άρεως, υποστολή σημαίας.

Για όσους νομίζουν ότι η νεολαία δεν νιώθει ..
Πραγματοποιήθηκε όπως κάθε Κυριακή απόγευμα στην πλατεία Άρεως στην Τρίπολη η υποστολή της Ελληνικής σημαίας από την μπάντα του στρατού.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 $type={blogger} :

  1. Αφού Υπάρχουν ακόμα τέτοιοι νέοι υπάρχει Ελπίς δεν χάθηκε τίποτα η Ελλάς προορισται να ζήσει και θα ζήσει εις τους αιώνας των αιώνων

    ΑπάντησηΔιαγραφή