Βάλια Αμπατζή: Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Πολεμική Αεροπορία 13 χρόνια μετά!

 




Μιας και πλησιάζουν τα γενέθλια της μικρής μου κόρης η οποία είναι υγιέστατη και γίνεται 13 χρονών ήρθε η στιγμή να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Πολεμική Αεροπορία έστω και τώρα, η οποία ήταν και η εμπνευση μου για να ασχοληθώ με το στρατιωτικό ρεπορτάζ. Όπως με βοήθησε ήθελα και εγώ με το στρατιωτικό ρεπορτάζ να μπορώ να βοηθώ κόσμο όσο μπορώ.


Είχα κλείσει εισιτήρια σε ταξιδιωτικό γραφείο τότε της Ορεστιάδας με την σύμφωνη γνώμη του τότε γυναικολόγου μου που παρακολουθούσε την εγκυμοσύνη μου  Θέλησα να ταξιδέψω Αλεξανδρούπολη - Αθήνα με πολιτικό αεροπλάνο (προτιμούσα συχνά το C130) όντας βέβαιη ότι επειδή θα ήμουν ετοιμόγεννη να έχω ανέσεις και με διαβεβαίωσε το ταξιδιωτικό γραφείο οτι δεν θα υπάρχει κανένα κόλλημα στο αεροδρόμιο Αλεξανδρούπολης.

Μπαίνοντας λοιπόν στον μήνα μου και φτάνοντας στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης πήγα και έκοψα κανονικά το εισιτήριο σε γνωστή αεροπορική εταιρεία. Κάποια στιγμή λόγω εγκυμοσύνης ζεστάθηκα και έβγαλα το παλτό μου και βλέποντας ότι είμαι εγκυος και ενώ είχα και την άλλη μου κόρη εκεί μικρή μου είπαν ότι δε μπορώ να ταξιδεψω γιατί είμαι ετοιμόγεννη.

Απελπίστηκα πολύ γιατί δεν μπορούσα να κάνω τίποτα.

Για καλή μου τύχη προσγειωνόταν απέξω το C130 με προορισμό την Ελευσίνα!
Παρακάλεσα τους αξιωματικούς της Πολεμικής Αεροπορίας να με βάλουν στο C130 και ευτυχώς είχα το χαρτί του γιατρού μου ότι μπορώ να ταξιδέψω.

Οι άνθρωποι ευγενέστατοι αφού έκλαιγα και τους εξήγησα τι είχε συμβεί και παρόλο που δεν είχαμε κάνει σήμα στο Διδυμότειχο (ως μέλος στρατιωτικής οικογένειας), με πήραν αγκαλιά και μου έκλεισαν εισιτήριο και με έβαλαν πρωτη στο C130 . Η ανθρωπιά των στρατιωτικών ήταν μεγαλύτερη απο αυτή των υπαλλήλων μιας πασιγνωστης αεροπορικής εταιρείας!
Βοήθησαν τη μικρή μου κορη με τις βαλίτσες και επιβιβαστήκαμε στο C130 με τους πιλότους να με προσέχουν για ότι ήθελα κατα τη διάρκεια του ταξιδιού.

Απο ένα ελεύθερο ρεπορτάζ κατέληξα να ξεκινώ το στρατιωτικό ρεπορταζ.

Θέλω να ευχαριστήσω για εκείνον τον Μάρτιο το προσωπικό Αεροπορίας και Στρατού σε μια ιστορία που δεν την έχω πει σε κανέναν.

Βάλια Αμπατζή Δημοσιογράφος

Ιδιοκτητρια ¨Στρατιωτικά θέματα...επ 'Ωμου¨




Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά