Τα εμπόδια μέχρι να φτάσω στην ΑΣΥΕ| Η πολύ ενδιαφέρουσα επιστολή αναγνώστη






Ακολουθεί επιστολή αναγνώστη:


Παρακάτω θα διαβάσατε τα προβλήματα που αντιμετώπισα από κάποιους συναδέλφους, αν μπορεί κάποιος να τους πει συναδέλφους, μέχρι να καταφέρω να φτάσω στην Α.Σ.Υ.Ε!


Σε κάποια στιγμή διεγνώσθη με κοίλες στην μέση και πρόβλημα στο δεξί πόδι. Μεταφέρθηκα με αυτοκίνητο διότι δεν μπορούσα να περπατήσω στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο που μετά από εξέταση από τον Ορθοπεδικό έλαβα την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή και μου έγραψε στο βιβλιάριο να κάνω μαγνητική. Έγινε η μαγνητική βγήκαν τα αποτελέσματα και έδειξαν 2 κοίλες. Εφόσον είχε τελειώσει η αγωγή και δεν υπήρξε βελτίωση με παρέπεμψε στο επόμενο Ιατρικό επίπεδο σε Γ.Σ.Ν., δεν αναφέρεται ποιο για ευνόητους λόγους όπως και δεν θα αναφερθούν βαθμοί, ονόματα ,μέρη και χρονολογίες.
Μεταφέρθηκα από συνάδελφο στο Γ.Σ.Ν. διότι ακόμη δεν μπορούσα να περπατήσω, με εξέτασε ο αντίστοιχος Ιατρός και αφού είδε το Ιστορικό μου, μου έδωσε μια νέα φαρμακευτική αγωγή, αναρρωτική και φυσιοθεραπείες. Εφόσον έγιναν οι φυσιοθεραπείες και μαζί με τη Φαρμακευτική αγωγή (6 χάπια την ημέρα) συνήρθα μερικώς!!!Όποτε επέστρεψα στην Μονάδα με τα ανάλογα χαρτιά.
Τώρα αρχίζει το Θέατρο του παραλόγου ….Αντιμετώπιση από την Διοίκηση ,η χειρότερη!!!Ειρωνεία στο μέγιστο βαθμό λες και ήξεραν από Ιατρική! Λόγο ότι η κατάσταση άρχισε να χειροτερεύει μέσα σε ένα μήνα από την τελευταία Φυσιοθεραπεία αναγκάστηκα να πάω στο ΣΤΕΠ. Ενημερώθηκε ο Διοικητής και με το που γύρισα από το ΣΤΕΠ άρχισε η Πρώτη πράξη τρομοκρατίας, φώναξε τον Αξιωματικό του 1ου Γραφείου να μου κάνει χαρτιά για αποστρατεία!!!Παρόλο που του εξηγούσε ο Αξιωματικός ότι δεν είμαι οπλίτης θητείας, αυτός συνέχιζε να ωρύετε, είχα τον πόνο μου και δεν μπορούσα να γελάσω κιόλας!!Μετά πήρε σειρά ο Ιατρός του ΣΤΕΠ, πήγαμε μαζί διότι νόμιζε ότι του λέω ψέματα!!!Αφού κατάφερα μετά από 2 μέρες να πάρω το προπεμπτικό για το Γ.Ν.Σ. και έλαβα μεγαλύτερη σε mg δόση και την αναρρωτική με επανεξέταση. Όλο αυτό το διάστημα η τρομοκρατία συνεχιζόταν και βέβαια είχε ενημερωθεί και η Ηγεσία του Σχηματισμού για τα καμώματα ενός Υπαξιωματικού!!!Όταν πήγα την τελευταία μέρα της αναρρωτικής μου από τη μονάδα για να πάρω Α.Φ.Μ. που για κάποιο λόγο που δεν ήξερα μέχρι να πάω στην Μονάδα, δεν το στέλνανε με Πυρσεια αλλά ήθελαν να το παραλάβω προσωπικά τον φάκελο. Τελικά με του έφτασα στην Μονάδα κατάλαβα για ποιο λόγο όλη αυτή η ταλαιπωρία, με περίμενε στο γραφείο του Διοικητή κάποιος Αξιωματικός από τον Σχηματισμό.
Μόλις έκλεισε η πόρτα η μια απειλή διαδεχόταν την άλλη ,μέχρι και ότι τα έχω βρει με τον Αρχίατρο και μου δίνει αναρρωτικές ειπώθηκε…. Δυστυχώς η ιστορία δεν είχε δράκο!!!Με την τέταρτη φορώ στο νοσοκομείο έκλεισα χειρουργείο κα θεώρησα ότι τα προβλήματα θα τελείωναν εδώ. Έλα όμως που η Υπηρεσία είχε άλλη γνώμη! Ο Ιατρός μεταφέρθηκε σε πόστο που ο επικεφαλής Ανώτατος Αξιωματικός του απαγόρευε να πραγματοποιήσει χειρουργεία, όπως μου μετέφερε ο ίδιος. Όποτε παραπέμφθηκα σε άλλον Αρχίατρο και ξεκίνησε η διαδικασία από την αρχή… Βέβαια μέσα σε όλη αυτή την ατυχία ήμουν και τυχερός διότι έγινε η αλλαγή Διοίκησης και ευτυχώς σταμάτησε ο πόλεμος που γινόταν από τον προηγούμενο Διοικητή!!!Όποτε ένα πρόβλημα μεγάλο σταμάτησε. Είχα ραντεβού 26 Οκτώβριου, έγιναν κάποιες εξετάσεις και επειδή τα αποτελέσματα θα έβγαιναν 28 Οκτώβριου που ήταν Παρασκευή και αργία ο Ιατρός με έβγαλε ελεύθερο υπηρεσίας μέχρι την Δευτέρα για να μην ταλαιπωρούμαι. Τι το ήθελε, πίσω στην μονάδα επήλθε η συντέλεια του κόσμου, φώναξε ο Ανώτερος Αξιωματικός τον Διοικητή μου Σάββατο μέσα για να τον επιπλήξει ότι ένα στέλεχος του τον κοροϊδεύει, κάνει διακοπές και βόλτες σε μεγάλη πόλη, ποιον να εννοούσε άραγε??Βέβαια κάποιος άλλος συνάδελφος είχε ενημέρωση ότι στην συγκεκριμένη πόλη υπάρχει σπίτι της νύφης μου το οποίο δεν κατοικείται ,ναι αυτοί είμαστε σαν κοινωνία!!Βέβαια ο Διοικητής μου με κάλυψε.

Σε όλο αυτό το διάστημα των 11 μηνών τους 6 μήνες κοιμόμουν κάθε βράδυ σε μια πολυθρόνα! Από την μια είχα τον πόλεμο από τους συναδέλφους, που νόμιζαν ότι είναι η Υπηρεσία, αλλά έπρεπε να κρατήσω και την οικογένεια μου να μην διαλυθεί!!Ευτυχώς ήμουν παντρεμένος γιατί εάν ήμουν ελεύθερος δεν ξέρω τι θα μπορούσε να γίνει με όλο αυτό τον ψυχολογικό πόλεμο που δεχόμουν. Έχει και συνέχεια η ιστορία μας, δεν τέλειωσαν τα προβλήματα μου ακόμη. Είχα αναρρωτική η όποια έληγε 24 Δεκεμβρίου και 26 είχα Φύλλο Πορείας για εξέταση .Στο στρατόπεδο υπάρχουν άλλες 3 μονάδες μαζί με την δική μου, σας το αναφέρω αυτό διότι με ενημέρωσε ένας συνάδελφος ότι το 2ο Γραφείο του Στρατοπεδάρχη θα με ορίσει μια υπηρεσία 25 Δεκεμβρίου ασχέτως την σωματική μου κατάσταση. Μόλις το έμαθα ενημέρωσα τον Διοικητή μου τι θα γίνει και μου είπε μην σε απασχολεί εσένα ,εσύ κοίτα την υγεία σου. Όντως ορίστηκα υπηρεσία την όποια δεν εκτέλεσα ποτέ και ούτε την έκανε κάποιος συνάδελφος. Πως γίνεται αυτό θα μου πείτε, απλά με όρισαν στην θέση Οπλίτη θητείας.
 Το βράδυ της 24 Δεκεμβρίου ο Υποδιοικητής μου δέχτηκε φραστική επίθεση σε δείπνο που παρέθεσε ο Στρατοπεδάρχης. Η φραστική επίθεση έγινε από έναν συμμαθητή του γιατί δεν θα εκτελέσω την υπηρεσία μου στις 25 Δεκεμβρίου όπως είχα οριστεί, με την δικαιολογία ότι και αυτός, ο συμμαθητής του υποδιοικητή μου, κάνει μια υπηρεσία με γυναικά και παιδιά στο σπίτι και ο Υπαξιωματικός δεν μπορούσε να εκτελέσει μια υπηρεσία!! Τελικά μετά από 14 μήνες φτάνω στην πόρτα της επιτροπής και έλαβα την πρώτη μακρά ανορθωτική. Θέλοντας να πιστεύω ότι θα βρεθεί λύση στο θέμα υγείας μου, αλλά δυστυχώς έπεσα έξω!!Έφτασα στην τελική κρίση μου θέλοντας να πιστεύω ότι τα προβλήματα θα ήταν μια κακή ανάμνηση. Δυστυχώς δεν ήταν!!Επιστρέφοντας με διάθεση στην παλιά μονάδα αντιμετώπισα από τον Διοικητή ένα εχθρικό κλημα! Για κακή μου τύχη με έστειλε ο σχηματισμός με διάθεση στην διάθεση σε άλλο πόστο αφού δεν με ήθελε στην μονάδα ο νέος Δκτης διότι δεν μπορούσα να μπω ΤΑΕ ,ναι ξέρω ότι είναι παράνομο αλλά δεν μπορούσα πάλι να έρχομαι σε αντίθεση με διοικητές και αξιωματικούς. 

Μετά από 8 μήνες στο νέο μου πόστο άλλαξε ο Διευθυντής και μαζί με την αλλαγή του Διευθυντή μετά από 5 μέρες επέστρεψα στην μονάδα χωρίς βεβαία να ξέρω τον λόγο, στην όποια το κλίμα ήταν χειρότερο απέναντι μου!!! Και φτάνουμε στις 14 Μάρτιου 2020 με τα μέτρα CONVID-19, ζήτησα την άδεια, το 1ο Γραφείο αγρόν αγόραζε!! 30 λεπτά να καταλάβει ότι δεν έχει σχέση η άδεια περί ευπαθών ομάδων με την άδεια για τα παιδιά. Άλλες 3 μέρες να ψάξει το θέμα τι θα χρεώσει!!
Βεβαία το θράσος του Υπαξιωματικού ήταν τόσο μεγάλο που φώναζε μέσα στο γραφείο του Διοικητή ότι δεν γίνεται να μην μου χρεώσουν καθόλου άδεια!!!
Όλα αυτά γιατί δεν αναφέρουν οι διαταγές ότι δεν χρεώνεται η συγκεκριμένη άδεια!!



Θέλω να ευχαριστήσω την γυναικά μου που με ανέχτηκε όλο αυτό το διάστημα και ήταν διπλά μου!!
Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

1 σχόλια:

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά