Αναστέλλεται η λειτουργία των βρεφονηπιακών των ΕΔ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ , ΓΕΕΘΑ Σύμφωνα με το σήμα που έστειλε το ΓΕΕΘΑ αναστέλλεται για 14 μέρες η λειτουργία των βρεφονηπιακών σταθμών των ΕΔ λογω του κορονοιου Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Plus RELATED POSTS
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου